Klaroline

273 13 3
                                    

O tři měsíce později:

Už je to čtvrt roku, co se Caroline nastěhovala ke Klausovi. Lizzie už o jejich rozvodu řekli a vzala to překvapivě dobře. Žila totiž pořád v naději, že se její rodiče dají dohromady. Hayley byla momentálně šťastná i naštvaná zároveň. Šťastná byla, jelikož se konečně dočkala rozvodu a naštvaná, protože Caroline bydlela s nimi.

,, Za pár dní přinesou papíry k rozvodu." Řekl Klaus a začal Caroline líbat na krku.

,, To musí být Hayley nadšená. V kolik se vlastně vrátí?"

,, Buď v klidu máme. Spoustu času." Řekl a sundal ji tričko.

,, To je strašné, co tady děláme."

,, Děláme to poslední tři měsíce."

,, Já jsem hrozná. Vím jaké je to být podváděná a teď dělám to samé. Musíme s tím přestat."

,, Lásko, to říkáš poslední tři měsíce a stejně po tom máme vždy sex. Co tohle rovnou přeskočit a jít rovnou k  tomu sexu?" Hned, jak to dořekl, Caroline ho ze sebe shodila, oblékla si tričko a vstala z gauče.

,, Tobě je to jedno. Tobě je jedno, že podvádíš svou přítelkyni. Dělal jsi to mně, tak proč bys to nedělal i jí. Jsi strašný člověk. Jak jsem to mohla nevidět? Ty vůbec nemyslíš hlavou, ale svým ..."

,, Čím táta myslí mami?" Ozval se za nimi hlas jejich dcery. Otočili se se a opravdu ji tam našli spolu s její tetou Katherine.

,, Ničím. Tvůj otec ničím nepřemýšlí." Holčička přikývla.

,, Já jsem tu nechala klaroline." Řekla a šla nahoru. Klaroline byl její bílý jednorožec s duhovým rohem a hřívou. Měla ho od narození. Pojmenovala ho tak, jelikož to slyšela od její tety Beky.

,, Teď mě omluvte. Jdu za Rebekou. Musíme ještě vyřešit podrobnosti ohledně svatby, která se koná zítra. Katherine, ty nezapomeň přijít na její rozlučku se svobodou. A ty Klausi, postarej se, aby se na Stefanově rozlučce nestalo nic katastrofálního."

,, Víš, že je hrozně sexy, když mi rozkazuješ." Caroline si povzdechla. Tohle od něj mohla čekat.

,, Od tebe se zase sexy, když mlčíš." Klaus se jen zasmál.

,, To si nemyslím, lásko. Podle svých zkušeností vím, že se ti líbí, když ti všechny ty řeči šeptám do ucha. Strašně tě to vzrušuje." Caroline měla pocit, že se právě teď před jeho zrakem musela proměnit na rajče. Než mu stihla odpovědět, přiletěl po schodech dolů jejich malý ďábel s jeho jednorožcem.

,, Užij si to zlatíčko s Henrikem a jeho chůvou a nezlob."

,, Neboj se. Ahoj, mami. Ahoj, tati." Zamávala jim na rozloučenou a s Katherine odešli.

,, Co kdybychom pokračovali tam kde jsme skončili?" Navrhl Klaus.

,, Zapomeň. Vážně musím vyřešit ještě drobnosti než vyrážíme na její rozlučku se svobodou."

,, To mě tu necháš neuspokojeného?"

,, Sám jsi s tím začal, tak to zvládneš i sám dokončit." Řekla a odešla.

----------------------------------------

,, Budeš mi chybět." Řekla Rebekah Stefanovi a políbila ho.

,, Ty mě taky, ale mysli na to, že za pár hodin se setkáme u oltáře a ty se snad už konečně budeš cítit jako moje manželka." Řekl a tentokrát políbil on ji.

,, Tak se cítím od té doby, co jsi mi po naši svatbě ve Vegas řekl, že mě miluješ."

----------------------------------------

,, Jaký máš plán?" Zeptala se kamarádka Hayley.

,, Došlo mi, že nestačí rozdělit jen Klause a Caroline, ale i celou jejich rodinu a o to se postarám dnes večer."

Co si myslíte, že se stane na rozlučkách se svobodou?

My HusbandKde žijí příběhy. Začni objevovat