Rebekah se probudila a první, co ucítila byla bolest hlavy. Otočila se na druhou stranu a uviděla mužské tělo. Podívala se na sebe a byla nahá. Opatrně vstala z postele a začala se oblékat, když najednou vyběhla na záchod a vylila tam celý obsah jejího žaludku. Stefan se probudil a první, co slyšel byl zvuk zvracení. Zasténal nad silným bušením hlavy. Najednou začal zvonit telefon. Jak Rebekah zaslechla zvonit její telefon, vyšla zpět. Podívala se na Stefana, který nevypadal o moc lépe než ona.
,, Udělej něco s tou věcí." Řekl a dál si polštář na hlavu, aby to nějak ztišil. Rebekah chtěla zavěsit, ale síla zvyku jí v tom zabránila, protože to omylem zvedla.
,, Rebeko Emmo Mikaelsnová Salvatore, jsem za tebe šťastná, ale i naštvaná. Jak jsi se mohla vdát beze mně?" Zakřičel hlas do telefonu a to Rebeku zaskočilo. Brát? Pokud ona ví, je svobodná.
,, Co tím myslíš vdát?" Zeptala se.
,, No tak. Je to všude. Modelka Rebeka Salvatore bývalá Mikaelsnová se vdala ve Vegas za doktora Stefana Salvatore." Řekla a Rebeka v tu chvíli už necítila únavu.
,, Promiň, zavolám ti později. Musím jít." Řekla a zavěsila. Už nemá jen kocovinu z alkoholu, ale i kocovinu morální. Rychle šla hledat důkazy. Na stole našla papír s potvrzením toho, co říkala Caroline.
,, To snad není možné." Zakřičela nahlas.
,, Rebeko buď potichu." Řekl Stefan z postele.
,, To nemůžu, protože teď jsme manželé." Zakřičela a to Stefana donutilo vstát.
,, Cože?"
,, Vzali jsme se. Dnes v noci." Řekla a podala mu papír.
,, Co budeme dělat?"
,, Budeme si hrát na šťastný a zamilovaný pár, protože si nemůžu dovolit tu ostudu." Řekla a najednou začala brečet. Stefan šel okamžitě k ní.
,, To jsem ti tak odporný, že nechceš zůstat se mnou v manželství?"
,, O to nejde. Chtěla jsem si tě vzít. Jen jde o to, že jsem chtěla velkou svatbu ne se vdát ve Vegas." Řekla a Stefan jí setřel slzu, co jí zrovna padala z očí.
,, Tak se vezmeme. Zařídíme svatbu podle tvých představ. Sice to nebude platné, protože jsme se už vzali, ale kromě té formální části to svatba bude." Řekl a Rebekah se na něj s nadějí v očích podívala.
,, Myslíš to vážně?"
,, Smrtelně vážně. Miluji tě Rebeko." Řekl a Rebečina tvář se rozzářila, tak dlouho chtěla slyšet ta slova.
,, Já tebe taky." Řekla a políbila ho.
Katherine seděla v jejím bytě na gauči a četla článek o Rebece. Byla za ní šťastná. Znali se dlouho. Mnoho celebrit chodilo do jejího salónu. Zvonek zazvonil a Katherine se vydala ke dveřím. Otevřela a za nimi stál její manžel.
,, Henry, táta je tady." Zavolala na svého sedmiletého šestiletého syna, ale nikdo nešel.
,, Henry." Zavolala hlasitě, ale nikdo se neozýval.
,, Půjdu za ním. Pojď dál." Řekla a šla do jeho pokoje, ale nebyl tam. Prohledala celý byt, ale nemohla ho najít. Šla zase do jeho pokoje a podívala se na do skříně a část jeho věcí zmizela. Okamžitě šla zpět za Elijahem.
,, Henry zmizel." Řekla a z očí jí padali slzy. Elijah jí okamžitě obejmul.
,, Neboj se. Nejdeme ho. Podíváme se po něm a zavoláme policii." Řekl a Katherine přikývla.
Caroline ráno vstala s úsměvem na tváři. Podívala se vedle sebe a uviděla tam ležet svého manžela. Poprvé za několik let. Vzala si telefon a vykoukla na ní jeden zajímavý článek.
Modelka Rebeka Salvatore bývalá Mikaelsnová se vdala ve Vegas za doktora Stefana Salvatore.
Četla článek a byla za Rebeku šťastná. Možná ještě více než to. Podle ní si bylo Rebekah se Stefanem souzeni. Zavolala Rebece, ale ta po chvilce zavěsila. Chvíli čekala a nakonec jí přišla zpráva.
,, Doufám, že mi pomůžeš naplánovat svatbu. Sejdeme se až přiletíme. -R
Caroline se na text usmála. Chtěla jí odepsat, ale vyrušil jí zvonek.
Henryho už nebavilo přecházení mezi mámou a tátou, tak se rozhodl situaci vyřešit. Vzal si věci a odešel z domu. Došel před jeden velký dům a zazvonil na zvonek. Otevřela mu malá blondýnka. Okamžitě se obejmuli
,, Jsi přípravna Lizzie?" Zeptal se, Lizzie přikývla a oni společně odešli.
Klaus se probudil a první, co si uvědomil, bylo to, že nebyl ve svém domě. Přemýšlela, kde to je. Než si stačil něco uvědomit, zazvonil mu mobil. Podíval se na jméno volajícího a zasténal. Teď s ní nechtěl mluvit, ale musel. Zvedl telefon.
,, Lizzie zmizela." Uslyšel její hlas ve kterém nebyly žádné emoce.
,, Jak zmizela?" Zeptal se naštvaně.
,, Nevím, prostě není doma." Řekla a Klaus v tu chvíli zavěsil. Oblékl se, sešel dolů a viděl tam Caroline. Vzpomínky že včerejší noci se mu vrátili jako bumerang.
,, Musím jít. Lizzie zmizela." Řekl a ruka na zápěstí ho zastavila.
,, Klid je tady. Teď přišli." Řekla a zavedla ho do jídelny, kde seděli Henry a Lizzie. ,, Omluvte mě,. zavolám Katherine, že je Henry v pořádku." Řekla a odešla.
,, Co jste vy dva udělali?" Zeptal se naštvaně.
,, Chtěli jsme mluvit s tetou Caroline. Potřebuji vyřešit situaci mezi mámou a tátou. Už mě nebaví mezi nimi přecházet." Odpověděl Henry.
,, A já se chtěla jenom vidět s mámou. Strašně mi chybí." Řekla a z očí jí vypadla slza.
,, Jestli to tak je, klidně se s ní můžeš párkrát vidět."
,, Ale já s ní chci bydlet, ale i s tebou. Já chci zpátky svou rodinu." Řekla a začala brečet. Henry mu naznačil, aby odešel a během té chvíle zavolal Hayley
Katherine byla v náručí Elijahe a nedokázala z něho odejít. Bylo to příjemné. Donutil jí až zvonicí telefon. Nepodívala se na volajícího a zvedla to.
,,Ano?" Zeptala se do telefonu.
,, Henry je tady u mě." Uslyšela hlas Caroline a ucítila obrovsou radost.
,, Hned jsme tam." Řekla a zavěsila.
Caroline věděla, že tohle bude rodinné setkání, takže když už rodinné setkání, tak s celou rodinou. Poslala Kolovi text, aby přišel, ale zbýval ještě někdo komu ona napsat nemohla.
,, Klausi." Oslovila ho a on se na ní podíval.
,, Napiš Davině ať přijde." Řekla a odešla zpět. Potřebovala se na to psychicky připravit. Tohle bude náročné. Pro všechny. Celá rodina se nesetkala od té doby, co byl Klaus v nemocnici a oni se rozdělili na dvě části. Zbývá jen doufat, že to neskončí katastrofou.
Tady je další kapitola. Co si myslíte, že se stane?
ČTEŠ
My Husband
FanfictionCaroline zjistila, že jí její manžel Klaus podvádí, tak se rozhodla, že od něj odejde. Ale opravdu to dokáže?