Svatba

159 9 0
                                    

Už jen pár vteřin. Za pár vteřin projde uličkou a bude paní Rebekah Salvatore. Vždyť už vlastně byla, ale většinou to tak je. Přesně takhle to chtěla. Velká svatba. Rodina, přátelé. Všechno bylo perfektní. Rebekah se podívala na Caroline ve jejích červených družičkovských šatech... Tohle všechno bylo jen kvůli ní.

,, Je čas." Řekla Rebekah. Družičky a svědci se postavili vedle sebe. Davina vedle Kola, Katherine vedle Elijahe a Caroline vedle Klause. A za ně se postavila nevěsta.

,, Můžeme se po obřadu sejít někde v soukromí." Řekl jí Klaus potichu, když kráčeli uličkou.

,, Nemůžu mám tu rande."

,, A s kým?" Zeptal se a zasmál se. Byla to pro něj absurdní představa, že by Caroline měla rande.

,, S Enzem." Řekla, když byli na konci uličky. Museli se rozejít, takže Klaus k tomu nemohl nic říct. Zuřil. Ona byla na rande s ním. On Enza nenáviděl. Šel mu po jeho manželce. Nechtěl od ní odejít. Často jí volal. Malém ho kvůli němu opustila. Měl se ho zbavit už dávno. Klaus byl v tu chvíli tak naštvaný, že ani nevěnoval pozornost obřadu, takže jakmile zazněl potlesk, když se Rebekah se Stefanem políbili, chytil Caroline za ruku a stáhl ji na stranu.

,, Zbláznila si se? Ty jsi tady s ním?" Zakřičel tak hlasitě, že se k němu všichni otočili. Klaus se podíval na všechny ty lidi a znovu odtáhl Caroline pryč.

,, O co ti jde? Už nejsme spolu a ty máš Hayley." Klaus se ještě víc naštval. Věděl totiž, že má pravdu.

,, Možná, že už nejsme spolu, ale stále jsi moje žena a máš mi být věrná." Řekl a strčil ji pramen zatoulaných vlasů za ucho.

,, A ty jsi mi byl věrný? Odpovím si sama. Ne! Podváděl jsi mě jedenáct měsíců." Zakřičela.

,, Ty jsi se mě pokusila zabít." Zakřičel a Caroline po tváři stekla slza. Pořád nemohla uvěřit, že si to myslel.

,, To není pravda. Po tom všem, co jsme spolu prožili, si myslíš, že bych to udělala. Znáš mě vůbec? Já jsem kvůli tobě udělala všechno. Svou práci jsem milovala, ale protože ti to vadilo, nechala jsem toho. Starala jsem se o celou domácnost a ty jsi si jen stěžoval. Všechno jsem ti to odpustila. Ale teď chci někoho... Oprava: Zasloužím si někoho kdo mě bude milovat a uctívat mě bez ohledu na cokoli. To Enzo dokáže, ale ty ne. Je mi to líto Klausi." Řekla a odešla. Klausovi po tváři stekla jedna jediná slza. V tuhle chvíli se nenáviděl. Caroline byla ta nejkrásnější, nejchytřejší a nejúžasnější žena jakou znal a přesto to s ní podělal. Kdyby mohl vrátí čas, udělal by to. Vždy si myslel, že ho Caroline, tak miluje, že ho nikdy neopustí, ale ukázalo se, že se mýlil. Takže měl dvě možnosti. První: nechat ji být pro jednou šťastnou, ale za cenu, že o ní přijde. Do nedokázal. Na to byl moc sobecký, takže zůstala jen ta druhá. Musel o ni bojovat. Po několik let byla Caroline lepidlem, které je drželo pohromadě. Teď je na čase, aby to byl on. Musel pokud o ní nechtěl přijít. A první krok byl: Zbavit se Hayley.

My HusbandKde žijí příběhy. Začni objevovat