Rozvod

292 15 3
                                    

Teď tu byli všichni. Celá rodina. Caroline objednala jídlo, jelikož doufala, že s jídlem to bude o něco méně trapnější. Všichni seděli u stolu a dívali se na Caroline, což jí znervózňovalo.

,, V první řadě. Asi už víte, že Rebekah a Stefan se vzali. A vzhledem k tomu, že to byla malá svatba ve Vegas, tak se uspořádá velkolepá svatba. A já a Rebekah ji naplánujeme." Oznámila Caroline.

,, A tu jsme všichni jen proto?" Zeptala se otráveně Hayley. Nebylo to zvláštní. Chtěla být, co nejdál od jeho rodiny.

,, Ne. To byla jen ta první věc. Dnes nám došlo, že to naše rozdělení padá na nás všechny a nejvíce hlavně na děti. A proto jsme se já a Klaus rozhodli, že se k sobě zase nastěhujeme." Dořekla to a nebylo slyšet nic kromě zalapání po dechu Hayley.

,, Klausi, můžeme si promluvit?" Zeptala se ho Hayley. Klaus přikývla společně odešli do druhé místnosti.

,, To nemyslíš vážně?" Zakřičela hodně nahlas Hayley.

,, Myslím. Je to kvůli Lizzie." Hayley se zasmála.

,, Už rok je pryč a teď se najednou rozhodne, že jí chybí. To bude mít všichni čtyři pohromadě?" Zeptala se sarkasticky a Klaus přikývl. Hayley se znova zasmála. ,, To bude krásné. Budeme mít vztah ve třech." Dokončila Hayley svou řeč. Popravdě si nemyslela, že budou mít vztah ve třech, ale věděla, že pokud se k nim nastěhuje Caroline, časem půjde ona z kola ven.  A to nemohla dopustit. Ale akceptovat to musela. Naštěstí měla úžasný nápad.

,, Dobře. Může žít s námi." Řekla a na chvílí se odmlčela. ,, Ale rozvedete se." Už to slyšel dvakrát za více, jak čtyřiadvacet hodit a nijak se mu to nelíbilo. Nakonec přikývl. Na tváři Hayley se objevil široký úsměv. Nebylo to poprvé, co mluvila o rozvodu, ale vždy to dokázal hodit do pozadí.

,, Jdu pro Caroline. Jí to říct." Chystal se jít, ale Hayley, která se postavila před něj, ho zastavila.

,, Ne. Ty tu zůstaň a já ji za tebou pošlu." Ani mu nedala prostor, aby něco odvětil a už odcházela. Došla do jídelny, kde se všichni smáli. ,, Caroline, Klaus chce s tebou mluvit." Caroline vstala od stolu a odešla za Klausem. 

Když přišla do místnosti, Klaus se nedíval na ní, ale na zem. Okamžitě poznala, že se něco děje.

,, Klausi, co se děje?" Zeptala se a položila svou ruku na jeho paži jako uklidňující gesto. Klaus se podíval na její tvář a uviděl na její tváři její okouzlující úsměv, který ho hřál u srdce.

,, Musíme se rozvést." Řekl a sledoval, jak úsměv z její táře zmizel.

,, To se dalo čekat. Jednou se to stát muselo." Chystala se odejít, ale když otevřela dveře, Klaus je zase zavřel otočila se na něj. Byl tak blízko a každá část jejího těla na něj reagovala.  Klaus se na ni podíval, viděl, že těžce dýchá, všiml si, že její prsa stoupají a klesají. Měla ho tak blízko. To bylo nebezpečně, jelikož za dveřmi byla spousta lidí. Jeho rty padly na její. Polibek nebyl drsný, ale ani jemný. V jednom jejich polibku bylo více vášně než při sexu s Hayley. Jeho rty šly na její krk, a když zasáhl obzvláště citlivé místo, Caroline zasténala. Snažila se to udělat, co nejtišeji. Klaus ji sundal šaty a usmál se, když si všiml, že má na sobě černé krajkové prádlo, které ji kdysi dal. Klaus ji začal líbat na vrcholky prsou a pak ji sundal podprsenku. Podíval se na ni a lačně ji políbil. Najednou slyšeli, jak si někdo odkašlal.

My HusbandKde žijí příběhy. Začni objevovat