Co je mezi vámi?

260 13 3
                                    

Všechny dívky se sešli v klubu. Jako první přišli Rebekah s Caroline. Dále následovala Davina, Katherine a pak i Rebečiny další kamarádky. Rebekah se dobře bavila a úplně zapomněla na to co dělal Stefan. Caroline se usmála, když viděla její spokojený obličej. Dalo jí to hodně času to naplánovat, zvláště  s Klausem, který pořád rušil. Caroline si tak přála se někomu svěřit, ale věděla, že nemohla. Katherine ji najednou popadla za paži a přetáhla ji na druhý konec místnosti.

,, Můžu se tě na něco zeptat?" Zaslechla vedle sebe hlas její oblíbené brunetky.

,, Jasně. Jen se ptej." Řekla Caroline a usmála se.

,, Co je mezi tebou a Klausem?" Caroline tahle otázka vyděsila, ale ne zas tak moc, jelikož věděla, že přijde. Katherine si musela všimnout toho, co je mezi nim. Konec konců je to Katherine.

,, Já a Klaus spolu nějakou dobu spíme. Začalo to na té rodinné večeři." Katherine se na tváři objevil obrovský úsměv, což Caroline vůbec nechápala.

,, To je úžasné, ale už by jsi měla pracovat, aby se s ní rozešel., abyste mohli být spolu." Caroline zavrtěla pobaveně hlavou. Celá Katherine.

,, Já je nechci rozdělit." Řekla a sama nebyla přesvědčená o pravdivosti jejích slov.

,, Pořád ho miluješ?" Caroline přikývla. ,, Tak ho od ní dostaň pryč."

,, Nevím jak."

,, Je to jednouchý. Klaus se ani z jednou  z vás nerozejde, jelikož nemusí. Má vás obě jisté. Hayley se s ním za žádnou cenu nerozejde a on ví, že ty mu vždy podlehneš. Tvoje výhoda je, že je do tebe zamilovaný a udělá cokoli, abyste byli spolu, takže ty mu musíš ukázat, že s ním nebudeš jen, když chce on, takže já ti zařídím rande." Caroline se nad plánem Katherine usmála, ale sama si nebyla jistá, jestli s ním chce být.

,, A s kým?" Zeptala se a zvedla obočí.

,, To musím ještě promyslet, ale musí to být někdo na koho Klaus bude doopravdy žárlit. Pak vás vyfotí bulvár a máme to. A než řekneš, že ti je blbý s ním manipulovat, tak ti musím říct, že my s ním nemanipulujeme, jen mu pomáháme rozhodnout se správně." Caroline se musela usmát. Katherine ji znala opravdu, jelikož přesně věděla, co chce říct.

,, Vrátíme se k nim." Řekla a ani nečekala na její odpověď a vyšla.

,, No tak, Davino, řekni nám to." Povzbuzovala ji Rebekah.  Rebekah vždy chtěla vědět všechno.

,, Co ti má říct?" Zeptala se Caroline Rebeky.

,, S někým chodí a nechce nám říct s kým." Zasténala Rebekah.

,, Netlač na ni, Rebeko. Až bu chtít, tak nám to řekne sama." Řekla Caroline. Davina se na ni usmála a Rebekah ji věnovala naštvaný pohled.

Klaus, Stefan, Elijah, Kol, Damon a další Stefanovi přátelé byli v baru. Klaus a Kol navrhovali striptýzoví klub, ale nahodou to zaslechla Rebekah a řekla, že jim oběma usekne koule, takže ten nápad okamžitě spadl. Oba věděli, že pokud to udělají, tak to udělá ona.

,, Jak je to s tebou a Caroline?" Zeptal se Kol, který se zrovna posadil vedle něj.

,, O čem to mluvíš?" Zeptal se Klaus, čímž předstíral, že nic neví.

,, Byl jsem u vás včera a tý vaší sexuální energie si nešlo nevšimnout. Tak co je mezi vámi?"

,, Spíme spolu." Řekl a napil se že sklenky s jeho oblíbeným nápojem bourbonem.

,, A co Hayley?" Zeptal se Kol zmatený chováním jeho bratra. To nebyl on. Teda ne od té doby co potkal Caroline.

,, Ona je moje přítelkyně, ale Caroline je lepší v posteli." V tu chvíli si Kol byl jistý, že se jeho bratr změnil k horšímu a jediný, kdo mohl změnit byla Caroline.

My HusbandKde žijí příběhy. Začni objevovat