Cirkus

258 16 3
                                    

Caroline s Klausem se podívali na jejich narušitele. Když si ho Caroline všimla, vzala si své oblečení a utekla. Momentálně by nezvládla, co jí na to řekne. Klause se podíval na svou sestru. Měla pohrdavý a naštvaný pohled.

,, Co?" Zeptal se naštvaně. Rebekah zavrtěla hlavou. Nemohla uvěřit tomu, co tu právě viděla.

,, Nemyslí siš, že jsi ji ublížil už dost? To v tom chceš pokračovat?" Rebekah to chtěla zakřičet, jak jen to šlo, ale nemohla. Nikdo to nesměl slyšet.

,, Nechci ji ublížit." Byla to pravda. Nikdy Caroline nechtěl ublížit. Miloval ji.

,, Tak ji nech na pokoji." Řekla a nechala ho o samotě. Když byl sám, začal přemýšlet o tom, kde se jeho život s Caroline, tak pokazil.

Caroline seděla na pohovce a čekala na Klause. Byli manželé sotva měsíc a už měla pro něj důležitou novinu. Bála se, co tomu řekne. O dětech zatím ještě nemluvili. Ani nevěděla, jestli je chce nebo ne. Zaslechla, jak se otevírají dveře a dovnitř vešel její manžel. Usmál se, když ji viděl a ona mu úsměv oplatila, jenže ten její byl na rozdíl od jeho falešný a Klaus to na ni okamžitě poznal.

,, Co se děje, lásko?" Zeptal se, posadil se vedle ní na gauč a začal ji hladit po vlasech.

,, Musím ti říct něco důležitého." Začala a na chvíli se odmlčela. Klaus se na ni usmál, aby věděla, že se nemusí bát mu to říct. Vlastně ani nechápal, proč se mu bojí cokoli říct. Když pořád nic neřekla, začal se bát. Bála se mu něco říct a bylo to důležité. V hlavě se mu už začali tvořit černé scénáře.

,, Řekni mi to, lásko." Zeptal se a chytil ji za ruku. Když Caroline ucítila jeho ruku na své, usmála se. Tentokrát to byl opravdový úsměv.

,, Jsem těhotná." Řekla a podívala se dolů. Na Klausově tváři se objevil široký úsměv.

,, To je úžasné." Řekl a políbil ji. 

Z jeho přemýšlení ho vytrhla jeho současná přítelkyně, kterou nemiloval tak jako svou manželku. Věděl, že ani nikdy nebude.

,, Co na to říkala?"

,, Dohodli jsme se, že to pro Lizzie může být traumatické, tak ještě počkáme." Hayley ho chtěla v tuto chvíli zabít.

,, To nemyslíš vážně. Uvědomuješ si, že ji to později bude více bolet. Když počkáš a nastěhujete se k sobě, jen to v ní vzbudí naději, a když oznámíte rozvod bude ji to bolet daleko více. To chceš?" Klaus zavrtěl hlavou. Věděl, že tuhle bitvu prohrál. Hayley odešla a vrátila se ke stolu. 

Caroline stála za dveřmi a slyšela rozhovor Klause a Hayley. Nemohla tomu uvěřit. Opravdu se toho děsila. Klause milovala a věděla, že i on ji. Otevřela dveře a našla tam Klause. Nevypadal zrovna šťastně.

,, Slyšela jsem to." Řekla a Klaus přikývl. ,, Jednou se to stát muselo. Nefungovalo nám to už pěkně dlouho. Doufala jsem, že to opravíme, ale ne. Dnes po skončení téhle akce se sbalím a zítra se  k vám nastěhuji. A teď se vrátím do toho cirkusu.

,, Stůj!" Řekl a ona se zastavila. Než stihla něco říct, Klaus ji podruhé za dnešek políbil.

My HusbandKde žijí příběhy. Začni objevovat