Poslední týden byl skvělý. Klaus se více než snažil. Dokonce spolu měli i sex. Zrovna jedli večeři, kterou připravovala Caroline, když najednou Klaus omdlel.
,, Niku." Zvolala starostlivě Caroline.
,, Co je to s tatínkem?" Zeptala se Lizzie.
,, Nevím, ale zavolám záchranku." Řekla a zavolala ji. Čekali v nemocnici a mezitím Caroline obvolala jeho rodinu. Do hodiny tu byli Elijah a jeho manželka Katherine, Kol a jeho přítelkyně Davina a Rebekah se Stefanem.
,, Co je mu?" Zeptala se starostlivě Rebekah.
,, Já nevím. Jedli jsme a najednou omdlel." Řekla Caroline a plakala. Nevěděla, jak dlouho tam čekali než se objevila doktor.
,, Paní Mikaelsová, vás manžel chce s vámi mluvit." Řekla doktorka a Caroline se za ním vydala. Jak to doktorka řekla, Caroline se nesmírně ulevilo, že její manžel žije. Vešla dovnitř a okamžitě ho obejmula, ale Klaus se odtáhl.
,, Nemůžu uvěřit, že jsi to udělala." Řekl s nenávistí v hlase.
,, O čem to mluvíš?" Zeptala se ho Caroline. Neměla vůbec ani tušení o čem její manžel mluví.
,, O tom, že jsi se mě pokusila otrávit." Řekla a Caroline zalapala po dechu. Do místnosti už začali vcházet ostatní Mikaelsnovi a jejich protějšky.
,, Nic takového jsem neudělala." Řekla a nechápala, co ho to popadlo.
,, Vím, že ano. Nemusíš nic předstírat. Už nechci, aby si se Lizzie vídala a pokud ano dám tě do vězení, co je podle tebe lepší?" Zeptal se a Caroline padla slza z oka.
,, To nemyslíš vážně? Ty jsi otrávila mého bratra?" Řekl Elijah.
,, To ty nemyslíš vážně. Opravdu si myslíš, že by toho Caroline byla schopná?" Zeptala se Katherine a nemohla uvěřit co si její manžel myslel.
,, Elijah má pravdu. Jiná možnost tu není." Ozval se Stefan.
,, Já vím, že to Caroline nebyla a ty jsi blázen jestli si to myslíš." Mírně zakřičela Rebekah.
,, Vy to nevidíte, protože je to vaše nejlepší kamarádka, ale byla to ona. Nikdo jiný to být nemohl." Přihlásila se do debaty Davina.
,, Mohl, protože Caroline to nebyla." Ozval se Kol. Caroline se podívala na Klause a věděla, že to myslí vážně. Začala brečet, tak odběhla pryč. Nemohla tomu uvěřit. Proč si její manžel myslel, že ho otrávila. Po všem, co spolu prožili. V hlavě se jí objevilo jejich první setkání.
Caroline byla v baru s Rebekou a už byli úplně opilí. Rebekah se pohádala se svým bratrem, protože zjistil, že chodí se Stefanem. Rebekah se rozhodla mu zavolat.
,, Ano, Rebeko?" Ozval se z telefonu hlas jejího bratra.
,, Chci ti říct, že mi nemůžeš zasahovat do toho s kým budu a s kým nebudu. Je moje věc jestli budu se Stefanem nebo s tvým autem. To je moje věc."
,, Ty jsi opilá. Řekni mi kde jsi?" Mírně zakřičel.
,, Trhni si." Řekla a zavěsila. Dál pokračovali v pití a v baru se objevil Klaus. Uviděl svou sestru a nejnádhernější ženu jakou kdy viděl. Okamžitě k nim šel. Zaslechl její smích a znělo to jako zpěv andělů.
,, Pojď, čas jít domů." Řekl své sestře.
,, Já nechci." Řekla a postavila se, ale upadla."
,, Odvezu vás obě." Řekl a obě je přenesl do svého auta.
Ráno se Caroline probudila na neznámém místě a s velkou bolestí hlavy. Do místnosti vešel muž s blonďatými vlasy a modrošedýma očima.
,, Kde to jsem?" Zeptala se ho.
,, U mě doma. Včera jsem tě tu vzal s Rebekou. Jsem Niklaus Mikaelson." Řekla a natáhl ruku.
,, Caroline Forbes." Řekla a vzala jeho ruku. Klaus jí přetočil a políbil jí na ni. ,, Ty jsi ten, co Rebece zakázal Stefana. Neměl bys to dělat Rebekah je s ním šťastnější." Řekla a Klaus poslechl a nebojkotoval Rebečin vztah se Stefanem.
A teď byla rodina Mikaelsonů rozdělena na dvě skupiny. Na ty co byli s Caroline a na ty co byli s Klausem. Jedna věc rozeštvala celou rodinu Mikaelsonů.
ČTEŠ
My Husband
FanfictionCaroline zjistila, že jí její manžel Klaus podvádí, tak se rozhodla, že od něj odejde. Ale opravdu to dokáže?