Klaus se vydal za Hayley. Byl čas se s ní rozejít. Bylo mu jedno, že svatba na to není zrovna ideální místo. Chtěl ji jen zpátky. Miloval ji víc než cokoli jiného. Byl přesvědčen, že mají být spolu. Věděl to dlouho, ale nějak mu to nedošlo.
,, Musím a tebou mluvit." Řekl a stáhl si ji na stranu. Jakmile byli z dohledu Hayley se na něj vrhla.
,, Ne. Musím s tebou mluvit." Hayley se na něj zmateně podívala. Tušila, že to není nic dobrého.
,, Taky ti musím něco říct." Klaus netušil, co to je a bylo mu to jedno. Teď chtěl jen být s Caroline.
,, To počká. Já..."
,, Jsem těhotná." Řekla, čímž ho přerušila. Klausova brada byla dole. Než si něco důležitého uvědomil.
,, Ty nemůžeš mít děti." Řekl a byl přesvědčen, že Hayley lže. Musela. To by akorát jeho šanci s Caroline zničilo.
,, Já vím, ale stal se zázrak. Nemůžu tomu uvěřit." Řekla a položila mu ruku na své ještě neviditelné břicho. Klaus věděl, že si to musí ověřit. Klidně mu mohla lhát.
,, Máš nějaký důkaz?" V tu chvíli viděl její rozlobenou tvář. Vytáhl z kabelky papír a dala mu papír. Byl to ultrazvuk dítěte se včerejším datem a jejím jménem. Opravdu byla těhotná. Nemohl si pomoct, ale cítil se šťastný, ale jeho blonďatá manželska, která slyšela i viděla celý jejich hovor ne.
Rebekah tančila se Stefanem a všimla si, jak její nejlepší kamarádka odchází s pláčem. Nevěděla proč. Musela to zjistit.
,, Omluv mě." Řekla a běžela za ní. Dohnala ji až venku. Chytila jí za ruku a tím jí zastavila.
,, Co se stalo?" Zeptala se jí a podívala se do jejích červených očí.
,, Klaus a Hayley spolu čekají dítě." Rebekah nemohla nic udělat, tak ji jen obejmula. Nenáviděla svého bratra. Vše, co udělal, jen ublížilo Caroline. Nezáleželo mu na ní? Před pár lety mu záleželo jen na Caroline. O nic jiného se nestaral. Jen o ní.
Kol tančil s Davinou a byl šťastný. Čekali spolu dítě, které sice biologicky nebylo jeho, ale bude ho tak brát a později můžou mít spolu další děti, které už budou doopravdy jeho. Kol se nikdy nezdál jako otcovský typ. Mnozí říkali, že nemůže mít dítě, jelikož je sám dítě.
,, Pojď se mnou." Zašeptal ji do ucha a šli. Došli až k jednou stromu. Bylo to romantické místo, ale byla to svtba. Většina míst byla romantická. Najednou si Kol klekl na jedno koleno. Davina tomu nemohla uvěřit.
,, Davino, ten rok bez tebe byl mučením a vím, že už nechci nic takového zažít. Vezmeš si mě?" Zeptal se a ukázal jí masivní diamantový prsten.
,, Ano." Řekla, nasadil ji prsten na prst, vztal a vášnivě ji políbil.
,, Chceš odejít?" Zeptala se Rebekah Caroline. Pravda byla, že by nejraději odešla, ale nemohla v tom svou nejlepší kamarádku nechat.
,, Ne." Rebekah okamžitě poznala, že lže.
,, Já vím, že je to pro tebe těžké, takže mi nebude vadit, když odejdeš." Caroline se na Rebeku usmála. Byla to opravdu ta nejlepší kamarádka.
,, Nejde jen o to. Já jsem totiž taky těhotná."
ČTEŠ
My Husband
FanfictionCaroline zjistila, že jí její manžel Klaus podvádí, tak se rozhodla, že od něj odejde. Ale opravdu to dokáže?