Pravda

370 17 2
                                    

Caroline se ráno probudila a cítila ses smutná. Poslední dobou to bylo s Klausem strašné. Netrávili spolu vůbec žádný čas. Cítila se prázdná. Po obvyklých ranních povinostech zavolala na pomoc Rebeku. Rozhodla se jejích roční celibát prolomit. 

,, Díky za pomoc."  Řekla svojí švagrové Caroline.

,, Není zač. Nakupování mě baví a jestli ti to pomůže v manželství." Řekla a usmála se. Nasedli do auta a vydali se do obchoďáku. Obě věděli, že se Caroline Klausovi nejvíce líbí v modré, tak podle toho do vybraly. Vybrali modré krajkové spodní prádlo, modré minišaty a modré lodičky a nakonec se vydali do salónu. Nakonec se vydali ke Klausovi do kanceláře. 

 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,, Jak vypadám?" Zeptala se ještě před vstupem Rebeky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,, Jak vypadám?" Zeptala se ještě před vstupem Rebeky.

,, Nádherně a hlavně sexy." Řekla Rebekah. Caroline jí zamávala a vydala se do kanceláře.

,, Dobrý den, paní Mikaelsonová." Pozdravila jí Klausova sekretářka.

,, Ahoj, Katherine. Můj manžel je uvnitř?" Zeptala se a přikývla. Caroline se vydala dovnitř. Před dveřmi kanceláře se nadechla a vešla dovnitř. To, co uvnitř viděla jí vyrazilo dech. Její manžel ležel na stole bez trička a pod ním byla brunetka ve spodní prádle. Nedokázala se ani pohnout. 

Klaus uslyšel zvuk otevírajících dveří a naštval se. Podíval se, kdo je vyrušil a viděl svoji ženu, jak tam stojí a zírá na ně. Když se jejich oči spojily, Caroline se vzpamatovala a odcházela pryč. Klaus se okamžitě rozběhl za ní. Bylo mu jedno, že neměl košili. Věděl jen, že musí za ní. Nakonec ji dohnal ve výtahu.

,, Caroline, ..." Oslovil ji, ale ona ho přerušila.

,, Jak dlouho?" Zeptala se klidně, ale Klaus nic neřekl. ,, Jak dlouho?" Zopakovala ještě hlasitěji. ,, Jedenáct měsíců." Řekl a sklonil hlavu dolů. Caroline zalapala po dechu. Dveře výtahu se otevřeli a Caroline znova vyběhla a Klaus běžel za ní. Během běhu si sundala podpatky, aby běžela ještě rychleji. Nakonec viděla, jak po ulici jede taxík a zastavila ho. Nasedla do taxíku. Klaus pozoroval, jak Caroline v taxíku odjíždí a vydal se zpět do kanceláře. Když se Caroline dostala do taxíku začala brečet. 

Taxi se zastavilo před domem Rebeky a Stefana. Caroline zaplatila řidiči a vydala se směrem k domu. Zazvonila na zvonek. Dveře se otevřeli a odhalily Rebeku.

,, Nevyšlo to?" Zeptala se Rebekah, když viděla její tvář.

,, Sex s Klausem proběhl, ale nespala jsem s ním já." Rebekah se v tu chvíli naštvala. Popadla klíče od auta a rozjela se za Klausem.

Klaus zrovna probíral něco se svou sekretářkou, když najednou se dveře otevřely a za nimi stála rozzuřená Rebekah.

,, Nech nás o samotě." Přikázal své sekretářce a ta poslechla.

,, Co potřebuješ, sestřičko?"

,, Co jsi sakra udělal? Podvedl jsi Caroline. Caroline: tvojí ženu. Jak jsi mohl? Dřela jako otrok jen kvůli tobě. Trápila se kvůli tobě. A teď ji podvedeš. Jak jsi mohl klesnou tak nízko? Caroline byla ta nejlepší věc, co se ti kdy stala a ty jsi ji zničil. Jsi takový idiot." Řekla a s tím odešla.

,, Myslíš si, že to nevím?" Řekl, jak Rebekah práskla dveřmi. Byl naštvaný. Ne na Caroline. Ne na Rebeku. Ale na sebe. Protože sám moc dobře věděl, že to podělal.

My HusbandKde žijí příběhy. Začni objevovat