Caroline se probudila a jako každé ráno její manžel vedle ní nebyl. Vstala udělala si ranní hygienu a šla udělat snídani.
,, Dobré ráno, mami." Pozdravila ji její devítiletá dcera Elizabeth. ,, Táta už odešel, že?" Zeptala se a ona jen přikývla. Klaus poslední tři roky odcházel brzy do práce a vracel se až večer na večeři.
Po snídani ji odvezla do školy a hned potom šla na kafe s Rebekou.
,, Zase můj bratr, že?" Tušila už Rebekah. Caroline přikývla. ,, Já už to nedávám. Vstanu a on už je pryč. Odvezu dceru do školy, vařím oběd, vyzvednu ji ze školy, dělám s ní úkoly, uklízím a udělám večeří a potom se vrácí a ještě si stěžuje a říká jak to mám jednoduché. Já si přeju, abychom si to mohli prohodit, aby věděl jaké to je."
Rekeka se na ni jen koukala. ,, No. Myslím, že by mu na chvíli prospělo být tebou. Hlavně, že se nechceš rozvést."
Caroline několikrát mluvila s Rebekou o rozvodu, ale kvůli Lizzie to neudělala.
Koukla se na hodiny a už bylo deset. ,, Promiň, musím jít vařit." Vstala, ale Rebeka ji donutila si sednout. ,, Ne. Nebudeš jako otrok a můj bratr si to musí uvědomit. Takže za prvé: Dnes nebudeš vařit a odpočineš si a Lizzie vem třeba do restaurace a k večeři si objednejte pizzu. Za druhé: Žádné uklízení. Ten dům je hrozně velký a ty nejsi jediná, kdo tam dělá bordel. Ale hlavně si odpočiň! Nejsi služka. Rozumíš?" Přikývla a celý den udělala podle Rebeky.
-----------------------------------------------------------
Klaus vstal a mířil rovnou do práce.
,, Katelyn, co mám dneska v plánu?" Zeptal se okamžitě jak přišel. Klaus byl ředitelem společnosti The Mikaelsons. A pracoval od rána do večera.
,, Jsem Katherine. V děvet máte schůzku s těmi Japonci a odpoledne ve dvě máte schůzku s Damonem Salvatorem. Potom jsem vám radši nic neplánovala. Nevím jak dlouho to bude travat." Klaus jen přikývl a odešel.
Večer se Klaus vrátil domů a šel do obýváku a po celé místnosti byly hračky, sešity a učebnice.
,, Caroline, proč je tu takový bordel?" Byla to první věc, kterou Klaus řekl. Caroline tuhle reakci očekávala. ,, Ten bordel jsou hračky a učení naší dcery, která tě vidí, tak hodinu před tím než jde spát." Tohle mu říkala už tři roky. ,, Zase to samé, ale to neznamená, že tu musí být bordel, jak v tanku. Co by jsi dělala, kdybychom měli spolu další dítě? " Caroline byla naštvaná. Doma jen večeřel a přespával a stěžoval si. ,, To se neboj. To nehrozí. Nespali jsme spolu více jak rok, takže další dítě vážně nehrozí." Klaus v téhle debatě nechtěl pokračovat. ,, Fajn. Dám si večeři a ty to tu mezitím ukliď."
Chystal se jít do jídelny, ale Caroline ho zastavila. ,, Nevařila jsem a úkoly a hračky si zvládne odnést Lizzie sama a já nic dělat nebudu. Nejsem služka. Teď mě omluv. Jdu uložit Lizzie a dnes budu spát v pokoji pro hosty."
Caroline před spaním přemýšlela, co se s nimi stalo. Klaus ji štval svým chováním, ale pořád ho milovala, ale u Klause si tím jistá nebyla. Pořád přemýšlela, co bylo s nimi špatně. Začalo to jednou za týden a pak to bylo čím dál častěji. Pokoušela se jejich vztah jakkoliv napravit, ale nic nezabralo. To ale netušila, co na ni ještě osud přichystá.
Tohle je moje nová kniha. Píšu ji, protože dokonce jedné knihy zbývá jen jedna kapitola. Navíc jsem chtěla napsat nějakou lidskou fanfikci. Doufám, že se vám bude líbit.
Nina
ČTEŠ
My Husband
FanfictionCaroline zjistila, že jí její manžel Klaus podvádí, tak se rozhodla, že od něj odejde. Ale opravdu to dokáže?