Klaus šel do svého domu jen s Caroline. Hayley s nimi nešla. Už s ním nebyla a byla za to docela ráda. Možná někdy ke Klausovi něco málo cítila, ale její láska k penězům byla větší. Klaus se ještě ten den postaral o to, aby jí zařídil to největší pohodlí, za což byla opravdu ráda. Konečně dostala to, co chtěla a všichni byli šťastní. Vždy věděla, že Klaus miluje Caroline. Že k sobě patří. Popravdě vždy si tak nějak přála, aby byli spolu, ale ne na úkor jejího vlastního štěstí
Caroline byla na Klause naštvaná. Popral se s Enzem. Zaútočil na Enza. Tu rvačku začal on. Tak se vracel domů z monoklem. Enzo dopadl hůř, mnohem hůř, ale naštěstí zranění nebyla tak vážná, aby jeden z nich musel do nemocnice. Nevěděla jestli teď byli spolu nebo, ale přála by si, aby ano. Prožili toho spolu dost. A ty špatné věci, co se staly v poslední dobře mu dokázala odpustit, protože ho milovala. Opravdu moc Když nebyli spolu, tak jí moc chyběl. Každá její část toužila po Klausovi. Kolik žen tenhle pocit mělo? Caroline si myslela, že jich moc není. Možná žádné. Každá jiná žena (Katherine) by jí řekla, že je úplně blbá nebo blázen. Pravda byla, že byla blázen a věděla to, dokonce to i milovala, ale hloupá nebyla. Byla zamilovaná. Byla zamilovaná do chlapa, který nebyl sice dokonalý, ale milovala ho. Nikdy by se s ním nenudila. Její život je lepší od té doby, co ho potkala.
,, Klausi." Klaus se k ní otočil.
,, Miluji tě a chci s tebou znovu být." Oba se políbili a v tu chvíli začal někde poblíž ohňostroj. Caroline si připadala jako v nějakém hloupém romantickém filmu.
O 8 měsíců později
Před pár minutami, zavolali Klausovi, že Hayley rodí. Okamžitě jeli s Caroline do nemocnice. Když dojeli do porodnice začala rodit i Caroline a teď má na světě další dvě překrásné děti. Hayley porodila holčičku jménem Hope. Měla nádherné modré oči po Klausovi Byla tak krásná a roztomilá. Jenže při porodu Hayley zemřela. Klaus byl z toho smutný. Hrála v jeho životě důležitou roli. Caroline ta ta to přežila a měl s ní chlapečka, který se jmenoval Nicolas. Měl dolíčky po něm a oči po své matce.
Klaus držel v náručí Hope a Caroline malého Nica. Byli šťastní a nic jim to nemohlo zkazit. Měli tři děti. Caroline si nemohla pomoct, ale byla ráda, že se tohle všechno stalo. Spravilo to jejich manželství, které to i rozbilo. Ale kdo ví jak by to dopadlo, kdyby se tohle všechno nestalo. Rozhodně by nebyli tak šťastní jako teď. A i ji mrzelo, že Hayley zemřela. Možná byla zlá na ni, ale během těhotenství se úplně proměnila. Stali se z nich docela dobré kamarádky. Už si spolu dělali plány, jak povezou své malé děti v kočárku. Kdo by to na začátku řekl? Když ji viděla polonahou na stolu jejího manžela. Caroline si hned Hope zamilovala, jako by byla její vlastní. Milovala svůj život, což byl Klaus, Lizzie, Hope a Nicolas.
Konec
ČTEŠ
My Husband
FanfictionCaroline zjistila, že jí její manžel Klaus podvádí, tak se rozhodla, že od něj odejde. Ale opravdu to dokáže?