La scurt timp dupa acest incident, in clasa isi face aparitia Amanda si grupul ei . Desi noi nu ne suportam, le voi fi vesnic recunoscatoare pentru momentul asta. Ne arunca o privirea suspicioasa in timp ce isi lasa gentile de firma pe banca. Ii ignor, dar puteam sa pun pariu ca se gandisera ca ceva nu tocmai ortodox se intamplase intre mine si noul coleg . Oh God...ce e cu toti copiii astia? Nu e ca si cum mi-as trage-o cu un strain , in sala de clasa, care mai e si monitorizata video de catre director. Suşotesc ceva apoi incep sa rada zgomotos. Michael se uita nervos la ei, strangand pumnul . Sper sa nu fiu martora la vreun act de violenta. Jenn isi tranteste geanta in fata mea, scotandu-ma din ganduri .
- Hei, Jenn .
- Hei , dear. Ce contemplai acolo ?
- Ce ? Nimic...
- Oke ... ce e cu crapatura din tabla ?
- Da .. putem spune ca noul coleg a avut o criza de nervi ..
- Pff... pai doamna Smith sigur nu o va aprecia.
- Stai ...avem engleza ?
- Da, da avem..
- Oh , fuck .. sigur se va enerva cand va vedea aia [aratand spre tabla]. Si nu trebuie sa fiu mama omida ca sa imi dau seama !
Exact cum a presimtit. Profa a reactionat mai urat decat ma asteptam si am sfarsit prin a da un test. Ala a fost cel mai greu test dat de mine pana acum. Si toate astea numai din cauza lui Michael. Aveam de gand sa i-o zic , dar in pauza caci era destul ca aveam sa iau un 3- nu era cazul sa il transform in 1.
Dupa inca 10 minute de concentrare intensa - fara rezultat- se suna . Profa ne strange foile si pleaca. Eu ma intorc la banca si aproape ca tip :
- Ce e cu tine ? Din cauza manifestarilor tale de salbatic o sa ne stricam toti mediile !
- Just a problem , darling ! Nu-mi pasa daca o adunatura de bogatasi fitosi vor lua cele mai mici note din istoria lor si astfel isi vor rata planurile de viitor , nereusind sa mai intre la prestigioasele colegii pe care le doresc.
- Ei haide , Mak .. las-o balta . Oricum notele tale la engleza nu erau stralucite , deci nu e cazul sa dai vina pe el pentru media pe care o vei obtine . Zice Jenn sarcastica.
- Hei , Jenn.... Incerc sa fac pe cineva sa se simta vinovat , iar tu nu ma ajuti !
- Treci incoace ! spune ea si ma trage afara din clasa.
Nu pot sa cred ca odata in viata am si tupeul de a ma certa cu cineva si atunci sunt intrerupta . Oh , numai conteaza . Daca Jenn m-a luat de acolo are un motiv . Si mi-l va spune , altfel nu va scapa de mine.
- Deci ... de ce ai facut-o ?
- Am facut ce ?
- De ce m-ai luat de acolo ? Parca nu il suportai .
- Si nu o fac...doar ca baiatul asta are niste probleme cu familia lui....si probabil asta ii explica comportamentul agresiv.
- Si tu de unde stii? Ai avut o previziune?
- Nu . Am auzit o convorbire telefonica de-a lui in timp ce eram in baia baietilor.
- Woow woow woow ... ia-o mai usor. Ce cautai in baia baietilor ?
- Vroiam sa ma spal pe maini si nu functiona apa la noi .
- Esti sigura ? intreb eu suspicioasa.
- Noo, Mak .. M-au rapit extraterestrii ca sa ma supuna unor teste pentru a afla secretul perfectiunii , iar cand s-au decis sa ma aduca inapoi pe Terra , m-au bagat intr-un aparat care m-a teleportat in baia baietilor.
- Oh , oke. Acum sunt mai linistita.. Deci ? Ce probleme are ?
- Nu stiu ...nu am inteles prea clar.
- Oricum...nimic nu ii justifica atitudinea !
- Doar ingnora-l si gata !
- Bine bine...o sa incerc.
Povestea lui Michael ma intriga . Ce vroia Jenn sa spuna cu "probleme" ? Oare chiar a aflat intamplator sau el a venit sa i se confeseze ? Adica , oamenii au incredere in ea, in general, si ii cer sfaturile . Dar , pana la urma de ce ma intereseaza cum a aflat? Ceea ce ma interesa era ce fel de probleme avea. Nu am idee de ce, dar pur si simplu vroiam sa stiu cu ce se confrunta si daca este o scuza demna de a-i justifica comportamentul.
Restul zilei a trecu repede , fara alte note dezastruase, din fericire ! Ma indrept spre casa cu pasi repezi , caci frigul iti intra in oase. De indata ce intru o vad pe mama in bucatarie. Ii povestesc despre ziua de azi si despre testul de la engleza si cauza lui.
- Scumpo , nu cred ca ar trebui sa ii pui deja o eticheta noului coleg . Nu il cunosti suficient de bine si motivele pentru care se poarta asa.
- Da , Jenn a spus ca el are niste probleme .
- Ce fel de probleme ?
- Nu stiu , dar as vrea sa aflu.
- Esti interesata de el ?
- Ceee ?! Nuu ! Mamaaa , nu orice baiat de care iti spun il plac ! Se spune ca pana la urma psihologii ajung nebuni . Cred ca la tine deja incep sa apara unele simptome !
- Ma poti minti pe mine, dar nu pe tine !
Oh , fuck ! Nu pot sa am o discutie cu mama fara sa se gandeasca la lucruri mai neortodoxe. Ma duc in camera mea, imi las ghiozdanul, imi iau o geaca mai groasa si plec sa fac o plimbare. Vroiam sa ma relaxez....am avut o zi grea !
Am intrat in parc si am inceput sa merg fara vreo destinatie . Deodata , simt o mana pe umarul meu .. ma intorc panicata , dar din fericire , daca pot spune asta , era doar Michael .
- Ce e cu tine in parc , la ora asta?
- Nu am voie sa ma plimb?
- Credeam ca esti genul de fata fitoasa si bogata care nu umbla seara neinsotita .
- Nu ma cunosti , iar daca ai face-o ai vedea ca nu sunt deloc asa !
- Pai nici tu nu o faci si totusi ti-ai putut da cu parerea.
- Pff... eu nu am facut asta !
- Mda..cum zici tu .
Si asta a fost...apoi ne-am plimbat intr-o linistite apasatoare, poate prea apasatoare..
- Ce fel de probleme ai ? spun eu fara sa imi dau seama de ceea ce am scos pe gura.
CITEȘTI
Two Friends [ NEEDITATĂ ]
FanfictionMakenzie , o fată timidă , fricoasă , cu o familie oarecum ciudată , învaţă să-şi facă prieteni cu ajutorul lui Jennifer , o fată tupeistă, puternică , sinceră , sarcastică şi amuzantă . Jenn este genul de persoană ce nu se teme să spună lucrurilor...