Capitolul 14

3.6K 181 5
                                    

-Din perspectiva lui Jenn-

Imi pare rau pentru situatia dintre mine si Mak . Cand eram mai mici ne mai certam din prostii, dar dupa maxim o zi ne impacam . Totusi..ce a facut nu e doar o simpla prostie..m-a dezamagit gândind asa.Pe de-o parte incerc sa-i gasesc scuze si ma gandesc ca e enervant sa stai in umbra cuiva mereu. Si eu ma urasc uneori pentru ca sunt asa perfecta. Apoi partea dura din mine vine si spulbera aceste idei , sustinand ca o prietena adevarata nu ar face asa ceva indiferent de motive. Dar eu nu cred asta. Stiu ca Mak imi e prietena adevarata si nu am nevoie de nicio voce interioara care sa imi confirme. Probabil a avut un moment de slabiciune si James facea presiuni asupra ei .. si a rezultat chestia asta. In fine...o sa ma gandes la o posibila impacare. Dar acum va trebui sa ma gandesc la problemele la mate pentru ca maine am scoala .

A doua zi m-am trezit , mi-am facut rutina de dimineata si am plecat catre scola. Am intrat in clasa si o vad pe Mak stand langa banca mea...trec pe langa ea fara sa o bag in seama si ma intreaba:

- Jenn ..imi pare rau . Cat timp ma vei mai ignora?

- Cam cat va mai fi nevoie ..cred ca un an jumate - doi . Cam atat mai avem

din liceu , nu ?

- Serios.. nu fi ironica.

- Uite...stiu ca in majoritatea timpului sunt, dar acum am fost cat se poate de sincera.

- Chiar imi pare rau ... zicea ea dezamagita.

- Mda..si mie. Dar orice inceput are si sfarsit, nu ? spun eu si imi pun castile in urechi .

Ea pleaca cu capul in jos si se pune in alta banca.. se vedea ca sufera pentru ce a facut . Ora de istorie s-a scurs greu , foarte greu . Profu e un om foarte plictisitor care vorbeste mult in termeni specifici domeniului sau pe care majoritatea nu-i intelegem . Priveam absenta prin clasa , nu ascultam, doar ii auzeam vocea pe fundal. Dar soneria m-a scos din transa. Mi-am luat telefonul din banca, am iesit in curtea scolii si m-am pus pe o

banca. Andrew ma vede si vine catre mine.

- Hei , Jenn ..ce faci ?

- Bine ...tu ?

- Umm..bine. Stii , Luke mi-a spus ca in saptamana asta a mai vorbit cu Mak si e chiar suparata ca v-ati certat.

- Aha ..si ce propui ? Sau ce propune ea, defapt ?

- Pai ..nu stiu ..sa va impacati cred.

- Ce idee buna! Cum de nu mi-a trecut prin cap ? O sa dau chiar o petrecere de impacare si o sa ii cumpar un trofeu urias pentru cea mai buna prietena"!! Zic eu sarcastica..

- Ok ... scuze, nu am vrut sa te enervez .. zice el uitandu-se in jos.

- Da stiu .. in fine ..doar las-o balta. Spun eu si plec.

Mda..uneori ma purtam urat cu ceilalti fara sa am un motiv intemeiat. Dar, cine l-a pus sa faca pe "avocatul poporului " ? Stiu si singura ce am de facut.

|hh , uneori ar trebui sa nu mai fiu asa de scorpie. Hahahahaha.. mda... asta nu se va întampla!

Restul orelor au fost mai interesante din fericire, iar acum ma indrept catre iesire . O vad pe Mak ciocnindu-se de Amanda si facand-o pe aceasta sa-si verse sucul si sa isi scape cartile . Uuu .. bluza ei era patata . Asta o sa iasa destul de urât.

- Ce e cu tine idioatoo ? Uite ce mi-ai facut ! Ţipa Amanda revoltata.

Noi priveam amuzati de pe margine.

- |mm ...scuze..dar tu te-ai intors brusc sii...\\mmm...

- Poftim ? Acum rezulta ca e vina mea? spune ea dandu-si ochii peste cap si ridicandu-si mainile in aer.

- Nu , adica oarecum ...

- Taci !! Esti o impiedicata !

- Ba nu . Tu esti cea neatenta.. zice Mak neincrezatoare.

- Uite, scumpo! Nu stiu cine ti-a lasat tie impresia ca ai dreptul sa imi vorbesti sau macar sa te uiti la mine - pentru ca imi vei lua din stralucire- , dar sa iti intre bine in cap ca tu nu semnifici nimic ! Peste 2 ani nu vei fi decat o poza intr-un album , de care nimeni nu isi va aminti. Stai..nici acum nu isi aminteste nimeni de tine !

- Prietenii isi vor aminti ...

- Care prieteni , Makenzie ? Unde sunt ei acum ? Unde e Jenn sa te apare ? Haide sa iti spun eu unde e : probabil undeva pe aici regretand ca a pierdut 11 ani din viata cu tine. Si totusi ..drept multumire a faptul ca te-a suportat si ca ti-a luat apararea mereu , tu ce faci ? Treci de parte lui James si il ajuti sa i-o traga?

Lui Mak ii curgeau cateva lacrimi si lasase capul in jos ca sa le mascheze ..

- Sau Luke..unde e aparatorul dreptatii acum? Te-ai gandit vreodata ca ceea ce James vroia sa faca cu Jenn,vrea si el cu tine ? Sau esti genul ala de fata care crede ca baiatul tare se indragosteste de tocilara liceului ? Dear , asta e viata reala , nu un film .

Mak deja plangea incontrolabil in fata tuturor , asa ca nu am putut sa las

lucrurile sa mearga mai departe :

- Gata , Amanda.. e suficient !

- Jenn ..dupa tot ce a facut doar nu ai de gand sa o mai aperi , nu ? Ea pur si simplu a vrut sa isi bata joc de tine si...

- Am spus ca e suficient !

- Nu, nu e suficient! Bluza asta a costat o avere! Trebuie sa plateasca pentru ca a stricat-o .

- Defapt ar trebui sa ii multumesti ca a stricat-o, caci oricum iti scotea in evidenta colaceii de grasime ce incep sa se formeze de la atata Cola. Deci .. ti-a facut un dublu bine: a varsat si sucul si a distrus si bluza.

Avea o privire pierduta si socata caci nu se astepta sa o fac grasa. Mereu s-alaudat cu silueta ei.

- A ..asta ..e o minciuna ! Arat bestial !

- Eh .. spun eu si ma stramb . Dar keep calm ..unii baieti prefera fetele mai plinute ..

Ma privea plina de uimire si gura ei era intredeschisa...Da.. sah si mat. Ma

intorc sa plec si ii fac semn lui Mak sa ma urmeze . Nu zice nimic si se

conformeaza. Iesim din curtea scolii si ne oprim la una din bancile din parc.

- Mersi, Jenn...

- Stii ca nu o suport pe Amanda..

- Da , stiu ..dar nu meritam ce ai facut ..

- Haide , Mak ..nu e asa cum a spus ea..

- Ba da , e ! Asta sunt eu ..pur si simplu si imi pare rau ca e asa..

- Nu , nu e ! Valorezi mult mai mult decat crede ea..

- Jenn ..serios , imi pare rau ..

- Stiu ca iti pare. Zic eu si schitez un mic zambet. M-as sinucide daca as pierde o persoana asa geniala ca tine.

- Deci ma ierti ?

- Da da... presupun ca va trebui sa te suport toata viata..

Mak imi zambeste si ma ia in brate.

Two Friends [ NEEDITATĂ ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum