Capitolul 61.

1.1K 77 9
                                    

Mi-am deschis ochii cu greu privind întunericul în care era scufundată camera. Capul îmi pleznea de durere, iar abia acum am observat că eram legată cu frânghii de un scaun, mâinile fiindu-mi prinse la spate. În momentul acela am început să mă panichez amintindu-mi de tot ce s-a întâmplat. Scoteam tot felul de gemete disperate deoarece aveam scoci la gură. În minte îmi treceau tot feluri de lucruri, cum ar fi faptul că urma să mor curând. Nu o să-l mai văd niciodată pe Michael, Luke, mama, Jenn, Andrew, Justin, tata. Viaţa mea se va sfârşii curând şi voi devenii doar un simplu cadavru putrezind într-un sicriu sub pământ. Toate visele mele despre viitor sunt distruse, nu că aş fi avut un viitor străluci, dar mă împăcam cu gândul de a avea un câine de companie şi a scrie cărţi proaste, mi se pare un plan bun de viaţa, astea au fost premoniţiile Mamei Omida pe care nu am s-o mai văd vreodată. Ce ciudat este, un om normal mintal şi-ar face mii de griji şi ar încerca să scape, însă eu doar mă foiesc într-un scaun scoţând gemete disperate şi ironizându-mă pe viaţa ce urma s-o am. Probabil totul se trage de la slujba mamei sau pur şi simplu de la viaţa mea plictisitoare devenită dintr-o dată o telenovela proasta.

Uşa îmbrăcată în negru se deschide, iar o urmă de lumină pătrunde în cameră alături de un băiat înalt, cu părul şaten, bucle, ochii verzi, înspăimântători, corp bine făcut, acoperit în permanenţă de muşchi, ce se apropie de mine.

Înghit în sec atunci când îmi dau seama că este băiatul ce vroia să se " distreze " cu mine.

- Calmează-te frumoaso, nimeni nu te poate salva, spune în timp ce îmi îndepărtează cu grijă scociul de la gură, eu începând să ţip, mâna sa acoperindu-mi instantaneu gura. În loc să ţipi, mai bine ţi-ai folosii frumoasele buze pentru altceva, zice, pe faţa lui schiţându-se un mic zâmbet. Trebuie să recunosc că deşii este un nemernic are un zâmbet frumos, de fapt, dacă nu l-aş urî, probabil l-aş considera atrăgător.

- Dă-mi drumul! Mă răstesc la el atunci când îşi îndepărtează mâna

- Eşti sigură că vrei să fac asta iubire? Eşti mai în siguranţă lângă mine decât lângă toţii oamenii din casa asta, ar trebui să-mi mulţumeşti pentru protecţie, prefer să fie în natură, spune în timp ce îşi plimbă ochii pe fiecare părticică a corpului meu.

- Poţi să nu mă mai priveşti aşa? Eşti enervant! Aş prefera să fiu în casă cu oamenii periculoşi de care spui decât lângă tine!

- Eşti sigură că vrei asta iubito? Orice fată îmi cade în braţe, spune în timp ce-mi atinge bărbia făcându-mă să-l privesc forţat în ochii de smarald

- Nu sunt una dintre fetele alea, mă dezguşti, toată chestia asta cu traficanţii mă dezgustă!

- Când eşti băgat în chestia asta de câţiva ani te obijnuieşti, ce rost are să trăieşti dacă în viaţa ta nu e pic de acţiune?

- Spune-i asta judecătorul, apoi o să te vizitez în închisoare

- Mă bucur că-ţi pasă de mine iubito

- N-am spus că-mi pasă! După mine poţi putrezii într-o celulă!

- Atunci de ce ai zis că vi să mă vizitezi?

- Am spus asta? Oh, scuze, vroiam să zic că voi venii cu o pungă de floricele savurâd fiecare moment din viaţa ta mizeră!

- Oh, iubito,îmi place când eşti rea, dar viaţa mea nu este şi nu va fi niciodată mizerabilă, dar poţi fi tu în ea, spune în timp ce se apropie încet de mine, distanţa dintre buzele noastre fiind din ce în ce mai mică

- Scuze că-ţi întrerup planurile de seducţie dar am deja un iubit, zic în timp ce-mi întorc capul, buzele lui ajungând pe obrazul meu

- Serios? Şi unde este el acum? Probabil într-un club distrându-se cu câteva curve, nepăsându-i că tu eşti acum lângă mine

- Nu vorbii aşa de Luke! Nu este genul de băiat care să facă asta!

- Luke Hemmings? Îmi pare rău să-ţi rănesc sentimentele dar băiatului nu-i pasă de nimeni, doar de familie. Probabil stă cu tine doar pentru corpul ăsta frumos care în curând va fi propietatea mea

- Nu-ţi permit să vorbeşti aşa de Luke! Şi de unde până unde voi fi a ta? Nu mă interesează persoana ta! Eşti dezgustător şi arogant!

- Oh iubito, până şi cele mai complicate fete îmi cad în braţe, vei vedea tu când o să ajungi în patul meu, şi îţi spun de pe acum că n-o să fiu blând cu tine

- De ce continui să visezi cu ochii deschişi?

- Îmi place când eşti sarcastică, de ce nu vrei tu să ne apucăm de o treabă mai serioasă? Vorbitul e plictisitor iubito, prefer mai bine să te aud cum îmi gemi numele de plăcere

- Nici..., încerc să spun dar sunt întreruptă de un alt băiat ce-şi face apariţia în cameră

- Mă gândeam eu că eşti aici, spune băiatul cu ochi albaştrii, strălucitori, păr şaten, corp plin de muşchi, la fel ca al lui Harry

- Louis, de ce-mi strici mereu distracţia? Purtam o discuţie cu fata

- Şefu ne-a zis s-o păzim, nu s-o dezvirginăm!

- Dar cine a zis că o dezvirginez? Nu mai e de mult virgină, nu iubire?

- Nu băga spaima în ea mai mult decât este!

- Mie nu mi se pare speriată, este foarte vorbăreaţă şi se lasă greu, în plus, ce-ţi pasă ţie? E aici să fie speriată nu să se simtă bine

- Taci şi ieşi din cameră până nu îţi găuresc capul cu pistolul!

- Bine bine, se pare că nu mai putem continua ce am început iubire, Louis ne-a stricat distracţia

- Nu am început nimic! Mă răstesc atrăgându-i atenţia lui Louis ce mă privea uimit

- Ţi-am zis că-i vorbăreaţă, mai bine i-ai pune scociul la gură, are plămâni puternici

Spune apoi părăseşte camera în timp ce Louis îmi pune o nouă fâşie de scoci la gură plecând şi el.

Gata capitolul 61

Hei lume, va fost dor de mine? Ştiu că va fost :) , şi mie de voi. Ce părere aveţi de capitol? Harry nu prea e cuminte, dar staţi calmi, nu o să ajungă să facă sex pe masa din bucătărie :) , poate va fi in sufragerie, cine ştie . Oricum, am de spus 3 cuvinte foarte importante , DRAG ME DOWN , sunt înnebunită după melodia asta, este perf <3 ,si da, m-am apucat de o nouă carte, acum nici nu ştiu dacă să vă spun sau nu s-o citiţi, la cât de nehotărâtă sunt, probabil am s-o şterg, deşii sper să nu. Oricum, ne vedem peste câteva zile, am dreptul la o vacanţă nu? Măcar de 4 zile, trebuie să mă duc la bunica mea, deşii nu sunt sigură dacă mă duc mâine sau nu, însă acolo nu prea am net ca să postez, so, ne vedem când vin, cred... , asta dacă nu mă răpesc extratereştrii.

Two Friends [ NEEDITATĂ ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum