M-am privit în oglindă a doua oară rămânând uluită de ceea ce a făcut Jenn . O transformare totală , pot să jur că dacă nu mă uitam în oglindă puteam să zic că e altcineva . Jenn e uimitoare .
- Ce părere ai ? Mă întreabă ea continund să-mi arănjeze părul îndreptat cu placa
- Wow , nu credeam că pot arăta atât de wow
- Ştiu , fac minuni , dar dacă îmi rupi , murdăreşti sau agăţi hainele eşti moartă !
- Ăăă... da ... , voi avea grijă
- Vorbesc serios , te omor dacă păţesc ceva !
- Da... am înţeles...
Jenn chiar a făcut minuni , mi-a îndreptat părul cu placa lăsându-l pe spate , mi-a împrumutat hainele ei superbe , are gusturi bune în materia de modă , mereu iese în avidenţă , asta explică pasiunea ei de a devenii un viitor critic , mai ales cu spiritului ei de a spune lucrurile pe nume .
Cum a început această transformare ? Păi , eu şi Jenn am făcut un pariu , ea a spus că poate transforma până şi cea mai hidoasă creatură în una acceptabilă şi că ar putea să încerce asta pe mine iar eu , i-am spus că nu poate face asta astfel începând transformarea mea .
" O ultimă privire în oglindă ", mi-am spus înainte de a coborî cu Jenn la masă . Bluza albă , finuţă , cu numărul " 23 " împrumutată de ea cât şi perechea de colanţi negrii din piele mă faceau să par o altă persoană , o fată finuţă , frumoasă , deferit de înfăţişarea mea de zi cu zi .
- Gata Cenuşăreasa după transformare ? Întreabă Jenn
- Ăăă... da
Am coborât împreună îndreptându-ne spre restaorantul hotelului unde ne aşteptau băieţii .
Atunci când am ajus la masă , aşezându-ne , le-am observat privirile uimite
- Mak , arăţi.. superb , spune Luke continund să mă privească
- Ăăă... mulţumesc , îi răspund eu timid
- Capodopera mea , spune Jenn zâmbind , sunt un geniu
- Unde este Justin ? Întreb eu încercând să schimb subiectul
- A adormi şi nu am vrut să-l trezesc , răspunde Alexander
- Oh... ăăă... bine
În timp ce aşteptam să ni se aducă mâncarea , o formaţie ce cânta în restaorant a băgat o melodie lentă iar mai multe cupluri s-au ridicat de la masă începând să danseze . Andrew le-a imitat gestul invitând-o pe Jenn la dans , ea a chicotit apoi i-a acceptat invitaţia , cât de drăguţ . Îi priveam dansând , Jenn zâmbea , se pare că cuplu cel nou e în mişcare .
- Îmi acorzi acest dans ? Mă întreabă Alexander ridicându-mă tandru de la masă
- Da , spun eu zâmbind
În timp ce ne îndreptam spre ringul de dans simţeam cum inima îmi bătea cu putere , nu pentru că aveam emoţii , mă simţeam relacsată prin preajma lui Alexander , doar îmi este unul dintre cei mai buni prieteni , nu , problema era că nu ştiam să dansez şi nu vroiam să-l fac de râs .
O dată ajunşi printre celelalte cupluri care dansau , mi-am pus mâinile pe umerii lui , iar el pe talia mea începând să ne mişcăm lent pe melodie . Jenn şi Andrew erau lângă noi dar nu păreau să ne observe , erau prea hipnotizaţi unul de celălalt .
La sfârşitul melodiei ne-am întors cu toţii la masă , mâncarea ne venise , şi o dată cu ea şi Justin ce ne privea supărat .
După ce am mâncam am decis cu toţii să facem o plimbare pe plajă . Jenn şi Andrew se plimbau în faţa noastră ţinându-se de mână , în timp ce eu stăteam în spate cu Alexander , Luke , Michael , Edwar şi Justin ce părea foarte supărat .
- Eu mă întorc la hotel , spune el , să nu staţi mult , la 00:00 vin să vă controlez !
- Nu suntem copii , răspund eu
- Makenzie , vrei să te întorci cu mine la hotel ? Spune el nervos
- Nu... bine
Justin pleacă iar noi ne continuăm plimbarea . Totul părea atât de ciudat şi tăcut , cel puţin eu eram tăcută , băieţii vorbeau între ei .
- Cred că mă întorc şi eu la hotel... , sunt obosită , le spun
- Te conduc , şi eu sunt obosit , spune Luke
- Ăăăă.... bine
- Vin şi eu cu voi , spune Michael
- Venim şi noi şi aşa , ne-am plictisit
Şi astfel ne-am întors cu toţii la hotel lăsându-i pe porumbei singuri .
În timp ce mă îndreptam spre camera mea , Luke m-a oprit din drum lundu-mă de încheietură .
- Putem vorbii ? Mă întreabă el
- Normal , mereu am putut vorbii , încă din naştere , spun eu tâmpit
- Nu.. , mă refeream dacă poţi venii un pic afară să vorbim..
- Sunt obosită...
- Mak , te rog
- Oh... bine
Am ieşit amândoi din hotel ducându-ne pe terasa acestuia .
- Îmi pare rău pentru ce s-a întâmplat azi , spune el
- Nu-i nimic , până la urmă m-ai salvat
- Mak , ce s-a întâmplat când erai în apă cu Michael ?
Speram să nu mă întrebe asta , am încercat să uit acest subiect , chiar nu ştiu ce să-i spun , sau cum să-i spun , mă simt jenată , ca şi cum aş fi făcut ceva ce nu trebuie , de ce mă simt aşa ?
- Nimic... , Michael vroia să mă scoată la suprafaţă...
- Mak , am văzut cum vă apropiaţi unul de celălalt , nu aveai nici o ezitare să-l săruţi
- Nu este aşa...
- Tu simţi ceva pentru el ?
- Ce ? NU ! suntem doar prieteni , cum suntem noi
În secunda următoare Luke....
_________________
Gata capitolul 30 , puţin suspans nu strică :))
CITEȘTI
Two Friends [ NEEDITATĂ ]
Fiksi PenggemarMakenzie , o fată timidă , fricoasă , cu o familie oarecum ciudată , învaţă să-şi facă prieteni cu ajutorul lui Jennifer , o fată tupeistă, puternică , sinceră , sarcastică şi amuzantă . Jenn este genul de persoană ce nu se teme să spună lucrurilor...