Capitolul 4

5.4K 198 6
                                    

A doua zi m-am trezit , mi-am facut rutina de dimineata si in 20 de minute eram gata sa plec la scoala.

Intru in clasa si ma asez in penultima banca langa Jenn . Vorbim putin , dar se suna .

Ora de franceza a trecut destul de repede , fara "incidente", iar in pauza am iesit prin curtea scolii .

Ii vad pe James si Andrew apropiindu-se de banca noastra si ii spun lui Jenn ca ma duc pana la baie . Ea aproba din cap si plec grabita.

~ Din perspectiva lui Jenn ~

Mda..nu trebuia sa mearga la baie . I-a vazut pe James si Andrew apropiindu-se , d-aia a plecat.

- Hei, Jenn ! La ce te gândeşti ? Îmi spune Andrew

- Meh... nimicuri ! spun eu dandu-mi ochii peste cap , plictisita.

-Văd că prietena ta nu prea ne place . Cum ne-am apropiat de voi a tulit-o . Spune James , facand pe  interesantul.

- Avea ceva de rezolvat , James .

- Mda , sigur . Zice el ironic, dar este intrerupt de Andrew :

- Uite , sâmbătă este ziua lui Edward şi dăm o petrecere , dacă vreţi să veniţi...

- Da , sigur , vorbesc cu Mak şi vom fi acolo .

- Păi cu sau fără Mak , eu vreau să te văd acolo ! spune James , facandu-mi cu ochiul .

- Aha... , spun eu indiferenta si ma ridic de pe banca.

Nu am nimic cu cei populari , dar James ma scoate din sarite . Nu-i suport gradul foarte ridicat de ingamfare si mitocanie.

- Sper totuşi să fiţi acolo . Striga Andrew in spatele meu .

~ Din perspectiva lui Makenzie ~

Nu m-am mai intors afara , m-am dus direct in clasa . O vad pe Jenn cum intra destul de entuziasmata si o privesc suspicioasa .

- Ce ai făcut ? intreb eu , ridicandu-mi sugestiv o spranceana.

- Sâmbătă seara mergem la petrecerea lui Edward .

- Ce ??? inreb eu.

- Mda , Andrew ne-a invitat şi i-am zis că vom fi acolo .

- Jenn.. ştii că nu îmi plac petrecerile . Spun eu cu o urma de dezamagire in glas.

- Haide , o să fie tare , ne vom distra !

- Pff... presupin că n-am de ales

------------------------------------------------

Iata ca a venit si ziua petrecerii . Sunt in camera mea , punand la punct ultimele detalii.

Mi-am luat o rochie neagra , de lungime potrivita - nu sunt genul ala de fata care sa se imbrace sumar - putin evazata , care are la mijloc o curelusa cu o fundita aurie. Mi-am luat niste pantofi cu toc de 10 cm si plicul meu dreptunghiular de culoare aurie . Mi-am ondulat parul , mi-am dat cu putin tus si gata . Acum sunt in living , asteptand-o pe Jenn. In 5 minute a ajuns , iar cand ma vede spune:

- Puteai încerca ceva mai îndrăzneţ , dar e ok .

- Eşti suficient de îndrăzneaţă şi pentru mine ! spun eu privind-o si chiar era : purta o rochie neagra din dantela , mulata si cu spatele gol . Era incaltata cu niste pantofi rosii cu toc , care aveau o fundita la incheietura , plicul de aceeasi culoare si parul bucle , dat pe spate . Rujul rosu ii contura buzele, facand-o sa para mai matura .

Two Friends [ NEEDITATĂ ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum