Capitolul 58

1.3K 99 31
                                    

În acel moment , Michael se apropie de mine, buzele sale presându-le pe ale mele. Simţeam stoluri de fluturaşi mişcându-se în stomac şi totodată eram şi confuză, eu şi Michael ne sărutam şi nu făceam nimic ca să-l opresc , o parte din mine ştia că nu este bine ceea ce fac, dar o altă parte îşi dorea atât de mult asta încât eram gata să suport orice consecinţă ce va urma . Atunci când i-am simţit limba cerând permisiune să intre în gura mea, nu am mai stat pe gânduri şi i-am permis să intre . Un amalgam de sentimente îmi cutreera mintea, eram confuză , fericită , frustrată, ei bine, nici măcar nu mai ştiam cum eram . Simţeam că pot zbura , că în sfârşit un curcubeu a apărut după ploaie , era ceva unic , ceva ce nu am mai simţit până acum , nici măcar atunci când mă sărutam cu Luke . Parcă o doză de adrenalină combinată cu dorinţă şi plăcere îmi pulsa prin vene. Mi-am plast mâinile pe faţa lui fină aducându-l mai aproape de mine. Sărutul se adâncea , iar dorinţa se tranforma în pasiune . Îmi doream să nu se sfârşească niciodată, dar din păcate , suntul telefonului meu a întrerupt tot momentul , eu şi Michael depărtându-ne în acelaş timp.

Mi-am scos telefonul din buzunarul fustei simţind cum inima îmi stă în loc . Luke mă apela şi nu mă simţeam în stare să-i răspund, nu acum când tocmai ce mă sărutasem cu Michael .

Mi-am închis telefonul aruncându-l pe bancheta din spate . Michael mă privea cu un zâmbet victorios făcându-mă să mă simt un pic vinovată şi în acelaş timp jenată, eu nu eram aşa, cel puţin , nu înainte să-i cunosc pe ei .

~*~

Tot drumul am preferat să privesc geamul departe de privirea lui Michael . Mintea mea era încărcată de tot felul de şcenarii în care trebuia să aleg dintre Michael şi Luke . Nu-mi vine să cred că am ajuns aici , acum câteva luni eram doar o umbră , aveam o viaţă plictisitoare , lipsită de griji , iar acum sunt pusă în pericol de către iubitul meu , căruia i-am oferit virginitatea mea şi pe care l-am înşelat cu băiatul pe care îl detestă . Simt cum viaţa mea s-a transformat într-o telenovelă .

Atunci când Michael a oprit maşina, am coborât împreună . Ne afla în faţa unei vile cu 3 etaje , o piscină , o curte plină cu trandafiri roşii , roz şi albaştrii , şi cu o fântână arteziana.

- Nu te mai holba şi ajută-mă cu bagajele ! Spune Michael făcându-mă să-mi întorc privirea spre el , ochii lui ciocolatii, superbi , făcând contact cu ai mei

- Nu te poţi descuraca singur cu nişte valize? Îl întreb încercând să-l ironizez un pic

- Normal că pot ! Spune el începând să descarce bagajele din maşină

- Atunci de ce mi-ai cerut ajutorul ?

- Eu... , spune el făcând o pauză , nu sunt aici să-ţi dau explicaţii !

- Ok , eşti sigur că nu vrei să descarc eu bagajele? Poate tu nu te descurci

În acel moment am simţit braţele lui Michael în jurul taliei mele ridicându-mă în sus .

- Pe cine faci tu slab? Mă întreabă el începând să se învârtă cu mine în braţe

- Gata, eşti foarte puternic !!! Lasă-mă jos , ţip în timp ce Michael începe să se învârtă din ce în ce mai tare

- Te las jos dacă îmi dai un sărut , spune el făcându-mă să rămân blocată pentru câteva secunde. Vrea să-l sărut din nou? Credeam că a fost o chestie pe moment făcută la nervi, oare Michael simte ceva pentru mine, ar fi drăguţ să ştiu că împărtăşim aceleaşi sentimente, totul ar fi mai uşor . Oh... , ce tot spun aici , Luke este băiatul pe care îl iubesc , nu Michael .

Am simţit cum ating pământul cu picioarele făcându-mă să mă trezesc la realitate,. Braţele lui Michael erau încă în jurul meu, iar acesta mă privea îngrijorat .

- S-a întâmplat ceva? Îl întreb confuză

- Ce simţi tu pentru mine? Mă întreabă , privindu-mă cu ochii săi perfecţi

...

__________________
Gata capitolul 58

Iar suspans dragilor, şi eu vă iubesc

Two Friends [ NEEDITATĂ ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum