Capitolul 8

3.9K 179 21
                                    

Fiecare elev a tras cate un biletel iar atunci cand a venit randul meu mi-am bagat mana in bol descurajata si am sustras biletelul , despaturindu-l.......

Oh , God. Imi era si frica sa ma uit . Imi fac curaj si vad ca eram una din surorile vitrege ale Cenusaresei. Mda.. rolul asta nu mi se potriveste .  Gandurile imi sunt intrerupte de Jenn ca spune cu un zambet malefic:

- Uuuu ...se pare ca vom fi surori . Ma intreb cui ii vom face viata un calvar .

- Da , sigur...zic eu plictisita si iata ca vine si raspunsul la intrebarea lui Jenn.

Cenusareasa era Amanda.. o combinatie clasica de frumoasa si bogata, dar snoaba si proasta - dupa vorbele prietenei mele.  Ma bucur ca e ea , caci macar asa pot sa ii intorc si eu putin din cate mi-a facut.

Orele au trecut repede , iar acum suntem intr-o sala asteptand sa vina profa ca sa repetam. O vad pe Amanda intrand cu niste foi in mana si urcandu-se pe un scaun :

- Atentie , atentie ! spune ea fluturand foile . M-am intalnit cu profa si mi-a dat rolurile, asa ca veniti fiecare si luati o foaie. A mai spus ca intarzie 30 de minute si sa incepem pana vine. Acum, dupa ce luati rolul , asezati-va intr-un sir si va voi spune cum procedam . Apoi isi da ochii peste cap si isi trece mana prin par. Jenn era vizibil enervata , asa ca se ridica de pe scaun si spune ironic:

- Scuze , dar nu-mi amintesc sa te fi numit cineva sefa.

- Pai nu , dar cum eu am fost aleasa protagonista , evident , datorita aptitudinilor mele teatrale , propun ca eu sa coordonez tot.

- Scumpo , a fost o tragere la sorti , nu o jurizare.

- Pff..e evident ca esti inferioara mie si nu ai inteles ce am spus : am fost aleasa de catre o forta divina , nu a fost o intamplare ca am picat Cenusareasa.

Atunci Jenn incepe sa rada si o lasa balta , intorcandu-se la loc , caci nu avea rost sa isi piarda timpul cu o persoana ca ea. Din fericire, profa a venit si am inceput . De vreo 20 de minute tot repetam scena in care surorile vitrege o umilesc pe Cenusareasa , iar Jenn gresea intentionat. Mda..era malefica. La un momentdat , Amanda nu mai rezista si tipa catre profa :

- Doamna , nu pot accepta asa ceva ! Este evident ca greseste intentionat doar ca sa ma poata umili .

- Oh, dear . Nu este adevarat. Doar ca aptidunile mele teatrale sunt inferioare tie , asa cum ai spus si va trebui sa ai multa rabdare .

Da..asta era Jenn. Gasea ea un mod de a iti folosi propriile cuvinte impotriva ta. Clasa a inceput sa rada, iar Amanda a batut nervoasa din picior. Profa a trecut peste scena asta si a zis sa repetam scena dintre print si printesa . Printul era Luke, care nu parea prea incantat . Dupa ce s-au sarutat de vreo doua ori , el a vrut sa treaca la loc , dar Jenn ii zice :

- Te sfatuiesc sa te duci la baie , sa te speli pe fata. Ti-a ramas putin venin si urme de ruj de pitipoanca.

Cand aude "printesa" isi indreapta privirea catre profa , dar si aceasta radea, asa ca iese furioasa din clasa .

- Pai , cum ne-a plecat protagonista - sunteti liberi .

Ne-am luat cu totii lucrurile si am plecat .

~Din perspectiva lui Jenn ~

Oke..tre sa recunosc : mi-a placut sa fac putin misto de Amanda. Nu ma intelegeti gresit , chiar nu sunt genul asta de persoana . Nu ma simt bine umilindu-i pe ceilalti, dar ea chiar o merita. Si-a petrecut tot liceul razand de cei care nu au o situatie financiara prea buna, batandu-si joc de fetele naturale si de baietii care cadeau in plasa ei . Poate ar fi cazul sa guste si ea din ce a aruncat in ceilalti timp de 2 ani jumatate.

Ies pe poarta alaturi de Mak si din spate aud o voce pitigaiata strigandu-ma . Mda.. era "Cenusareasa" .

- Uite , Jenn. Am sa iti dau o ultima sansa. In mod normal n-as fi facut-o , dar fiind vorba de tine o voi face. Mda, iti dau voie sa te simti speciala .

- Oh, foarte generos din partea ta. Zic eu dandu-mi ochii peste cap. Iti multumesc , dar nu aveam nevoie de aprobarea ta pentru asta.

- Nu ma intrerupe , o sa iti fac o oferta chiar buna. Pot uita tot ce s-a intamplat in sala de repetetii si putem deveni prietene, caci mereu am crezut ca esti frumoasa si am adorat ironia ta. Am putea face minuni impreuna. Amanda la puterea a 2 a suna bine.

Oh, God . Nu pot sa cred ca particip la conversatia asta. In jur deja se stransese lumea si ne priveau curiosi . Mda , profitati din plin ! Numai acum aveti ocazia sa vedeti un film gratuit cu Jenn si Amanda in rolul protagonistelor.

- Uite Barbie Girl .. nu prea stiu ce iti trece prin capusorul ala mereu coafat , probabil nimic corect , dar sa devin o copie fidela a ta ar fi ultimul lucru pe care l-as face. Nu stiu de unde ti-a venit ideea ca noi doua am semana catusi de putin , dar scoateti-o !

- Oh, nu stii ce pierzi . Era sansa vietii tale !

- Oke , daca asta era sansa vietii mele , prefer sa o ratez si sa ma duc sa locuiesc cu Mak si cainele ei , caci probabil doar cu el va ramane. Nu stiu..Mama Omida e confuza azi.

Cu asta am terminat , am luat-o pe Mak si am plecat.

~ Ziua scenetei ~

Oh, minunat . Eram in sala de spectacole, imbracata ca o diva si cu un coc urias in cap . Uram asta ..nu spun ca sunt genul care sa poarte doar blugi largi , hanorace si tenisi. Nu , chiar nu sunt asa, doar ca nu suport sa ma comport ca o fitoasa , pe care daca o atingi se sparge . De acord , sunt feminina, dar in acelasi timp trebuie sa stiu sa fiu independenta, nu sa astept sa mi se aduca totul la picioare.

James si Andrew se indreapta spre noi . Ne analizeaza putin si James spune cu privirea catre mine :

- Defapt , chiar te prinde rolul. Lasa diva din tine sa iasa la iveala. Mi-ai placea mai mult asa , pe fandosite le aduci mai usor in pat , zice el si imi face cu ochiul.

- Mai spune-mi asta odata si Cenusareasa va trebui sa se transformea ea , insasi, in cal si sa se duca la bal !

- Vrea sa spuna ca esti frumoasa si asa ...chiar daca au cam exagerat cu machiajul si rochia aia roz si pompoasa nu e stilul tau .  Zice Andrew incercand sa calmeze situatia.

Oh si Mak ..pe tine chiar te prinde albastrul .

- Mersi , zice Mak si roseste.

Il vad pe Luke indreptandu-se spre noi .

- Hei, divelor . Ce faceti ? spune el ironic.

- Astazi am fost numita diva suficient cat pentru toata viata. Zic eu si imi dau ochii peste cap.

El nu mai apuca sa zica nimic , caci langa el isi face aparitia Amanda care il ia de mana si zice :

- Oh , Luke dragule , o ultima repetitie a scenei finale inainte sa incepem .

- Cred ca am repetat suficient de mult ..

- Sigur ca nu , prostutule. Tre sa iasa perfect . Spune ea si isi da ochii peste cap, tarandu-l pe Luke.

Mda..nu m-am putut abtine si am strigat in urma ei :

- Amanda, draga, data viitoare cand vrei sa-ti iei limba in gura cu el , incearca sa fii mai subtila , caci pentru o diva pari prea disperata . Ea imi arunca o privire urata , dar eu zambesc si ii spun :

- Doar un mic sfat , nu tre sa-l iei in seama.

James pleaca , urmat de Andrew , care inainte de asta se indreapta catre Mak si zice:

-Luke sigur ar fi preferat sa fii tu printesa lui . Si ii face cu ochiul .

____________

Capitol scris de Antoniqq

Two Friends [ NEEDITATĂ ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum