Capitolul 3

4.7K 202 2
                                    

- Hei fetelor , locurile sunt ocupate ?

- Da ! Spun eu repede

- De fapt nu , lui Makenzie i-ar face mare plăcere să staţi

- Nu prea pare . Spune Luke , afişând o faţă neîncrezătoare

- Da , defapt nu contează . Oricum trebuie să plec ! Spun eu ridicându-mă de la masă .

- De ce pleci ? Întreabă James

- Mă văd cu cineva !

- Nu , nu te vezi ! Spune Jenn , făcându-i pe ceilalţi să râdă

Oh , Doamne . În acel moment intram în pamânt de ruşine . Alta scuză nu puteam găsi? Sigur m-am facut de râs . Mai bine îmi iau geanta, pungile si mă car de acolo , până nu spun altă tâmpenie .

- De ce pleci ?

- Mda.. nu e ca şi cum m-ai fi făcut de râs în faţa celor populari ! Spun eu puţin iraşcibilă .

- Acum rezultă că e vina mea că nu ştii să minţi ? Nimeni nu ar fi crezut ori cum că tu ai o întâlnire .

- Jenn , las-o baltă ! Am plecat .

- Haide Mak , nu mai fi aşa sălbatică ! Poate dacă vei sta , chiar vei ajunge să ai o întâlnire reală !

- Oh , fie .

Mda ..asta e Jenn : atunci cand îşi propune ceva , reuşeşte şi nici vorba să recunoască vreodată că e de vină .

Ne întoarcem la masă şi ne aşezăm. Eu eram destul de emoţionată şi îmi venea să o omor pe Jenn pentru ce îmi facea .

- Probleme în paradis , fetelor ? întreaba Luke

- Nu , totul e în regulă . Eu şi Mak a trebuit să clarificăm câteva chestii .

- Dacă vă deranjează prezenţa noastră putem pleca , spune Alexander

- Ar fi chiar..., vreau să spun eu , dar sunt întreruptă de Jenn.

- Nu ne deranjează , doar că Mak e puţin mai timidă . Dar dacă ajungeţi să o cunoaşteţi e de treabă .

- Nu sunt prea sigur că vreau să o cunosc ! Spune James .

Baiatul asta a inceput sa ma calce pe nervi serios , dar sunt prea timida ca sa i-o spun, noroc ca Jenn e acolo pentru mine .

- Atunci poţi pleca , spune ea.

- Poftim ? Intreaba James putin surprins de reactia lui Jennifer.

- Da , ai auzit bine . De ce ai mai venit la noi , dacă nu vrei să ne cunoşti ?

- Chiar aş vrea să te cunosc pe tine , păpuşă ! Spune James , facandu-i cu ochiul .

- Păi... acum eu sunt cea care nu vrea să te cunoască ! spune Jenn increzatoare , apoi se ridica de la masa si isi ia geanta, zicand catre mine :

- Haide , Mak , să mergem .. nu mai avem ce face aici .

Nu a trebuit sa imi spuna de 2 ori , caci m-am ridicat imediat si mi-am luat tot ce aveam .

Apoi ne-am indreptat catre iesirea din cafenea , Jenn cu mersul ei triumfator , de diva , iar eu cu capul in jos ca de obicei .

Uneori ma intreb cum ar fi fost viata mea de la scoala fara ea . In cei 2 ani si ceva de cand sunt la acest liceu nimeni nu a incercat sa ma cunoasca cu exceptia lui Jenn si desi e populara si baietii vorbesc cu ea , nu a fost niciodata genul de fata care sa ii dispretuiasca pe cei '' ratati".

Alt lucru pe care il apreciez la ea , e faptul ca nu i-a pasat niciodata ca ar putea fi mult mai populara daca nu ar mai fi stat cu mine, ca ar putea sta cu divele scolii .. pentru ea, aceste lucruri erau nesemnificative si d-asta o ador .

_______________
Capitol scris de Antoniqq

În poză este Andrew

Two Friends [ NEEDITATĂ ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum