~ Din perspectiva lui Jenn ~
Uuuu … Mak se va duce acasa la un baiat . Trebuie sa port o discutie cu ea despre asta.
- Nebunatiicoo !!
- Pofrim ? spune ea uitandu-se nedumerita la mine
- Nu te preface ca nu stii despre ce vorbesc !
- Jenn …scuze , dar ai incurcat rolurile ! Nu eu sunt Mama Omida aici !
- Ei haide…vorbesc despre vizita ta acasa la Michael . Dupa ore mergem sa-ti cumparam o lenjerie draguta si sexy, caci ma indoiesc ca ai asa ceva in garderoba
- Ai dreptate… sigur voi avea nevoie de asta in timp ce fac proiectul la biologie ! zice ea sarcastica.
- E evident ca nu te duci acolo doar pentru proiectul ala stupid .
- Uite, Jenn…nu stiu pentru ce te duci tu acasa la un baiat [si presimt ca nici nu vreau sa aflu], dar eu ma duc cu un scop bine fixat si punct !
- Keep calm , dear ! Inteleg ca e greu sa accepti adevarul . Spun eu si ies din clasa.
Eram prin curtea scolii cautandu-mi partenera de proiect pentru a stabili cate ceva, dar il aud pe Luke strigandu-ma. Ma intorc si il salut :
- Hei , Luke . Cum mai e viata ta?
- Destul de buna , cred. A ta ?
- E pe cale sa se naruie !!
- Ei haide.. nu poate fi asa rau ! Ce s-a intamplat ?
- Am de facut un proiect la biologie …. Cu Amanda !
- Oh , ba da . Poate fi asa de rau . Spune el si ma bate pe umar compatimitor.
- Pai …asta-i soarta . Ce pot face ?
- Auzi…ca tot veni vorba de proiect …ce parere ai de faptul ca Mak se duce acasa la baiatul ala?
- Oh , nu stiu . Cred ca se va face de ras si va pleca de acolo mancand pamantul. Adica eu i-am dat niste sfaturi , dar ea nu ma asculta si spune ca a chemat-o la el doar pentru a face proiectul .
- Jenn… ce vrei sa spui ?
- Really , Luke ? Cate fete ai adus acasa si pentru ce?
- Sa stii ca nu pe toate le-am adus ca sa le-o trag .
- Dar pe majoritatea , da. Oricum … Mak are aproape 18 ani ..stie ce face.
- Da ..totusi , mi s-a parut ca e suparata pe mine.. ti-a spus ceva ?
- Da , mi-a povestit scena de afara. Cine stie ? O fi la ciclu de e asa irascibila .
Luke se uita la mine ciudat , eu ridic din umeri , iar el incepe sa rada. Apoi se suna , asa ca mergem fiecare la clasa lui .
~ Din perspectiva lui Mak ~
Ce e cu toti cei din jurul meu ? Imi pot purta singura de grija . Nu am nevoie sa imi spuna ei ce se va intampla cand ma duc la Michael . Sunt scoasa din gandurile mele de soneria telefonului. Am primit un mesaj de la partenerul meu de echipa cu adresa. Am inceput sa ma pregatesc. In 20 de minute am fost gata si acum eram in drum spre Michael . Sun la usa sfioasa , iar el deschide :
- Hei , Mak .
- Da….hei ..
- Intra ..sau putem face proiectul chiar in usa daca vrei ..
- Nu , nu .. zic eu ametita si intru , dar ma impiedic de tocul usii. Probabil paream o idioata !
- Hei …calmeaza-te .. te-am chemat aici strict sa facem proiectul ..nimic altceva . Spune el si imi pune mana pe umar.
Dupa ce mi-a spus asta m-am mai linistit , caci Jenn imi bagase tot felul de idei in cap . In timp ce lucram imi suna telefonul . Era Luke .. nu aveam chef sa ii raspund , dar Michael mi-a zis s-o fac.
- Ce vrei ?
- Buna si tie .. da , sunt bine...mersi de intrebare..tu ce faci ?
- Nu am timp Luke , lucrez la ceva.
- Oke, calmeaza-te …vroiam doar sa te intreb daca vrei sa trec sa te iau de la Michael , cand terminati .
- Nu , nu e nevoie . Pa ! zic eu si inchid.
Michael se uita nedumerit la mine , iar eu ii zic:
- Tu ce mai vrei ?
- Uite care e treaba … nu stiu ce treaba ai tu baiatul ala , dar daca el iti permite sa ii vorbsti asa nu inseamna ca si eu …
- Ok..scuze… si nu am nici o treaba cu baiatul ala. Doar ca am crezut ca imi e prieten.
- Si ce te-a facut sa te razgandesti ?
- Pai pur si simplu dupa cateva zile nu a mai dat niciun semn de viata..nimic. In fine .. nu conteaza.
- Oh , am inteles . Esti genul ala care crede ca un prieten tre sa-ti dedice tot timpul si etc. Iar acum faci pe suparata si inabordabila ca sa se tina dupa tine ca un catelus si sa isi ceara iertare.
- Ce ? Nu sunt deloc asa !
- Da ,da .. hai sa terminam odata porcaria asta pentru ca nu am de gand sa mai pierd si alte 2 ore pretioase din viata cu tine !
- Pot spune acelasi lucru.
Dupa aproximativ 30 de minute am fost gata iar acum eram in drum spre casa.. vroiam sa vorbesc cu Jenn despre toata treaba asta cu Luke … ea sigur ar stii ce sa faca…
_________
Îmi cer scuze , capitolul citit de voi mai devreme nu este cel corect ... , acesta este cel bun
Capitol scris de Antoniqq
CITEȘTI
Two Friends [ NEEDITATĂ ]
FanfictionMakenzie , o fată timidă , fricoasă , cu o familie oarecum ciudată , învaţă să-şi facă prieteni cu ajutorul lui Jennifer , o fată tupeistă, puternică , sinceră , sarcastică şi amuzantă . Jenn este genul de persoană ce nu se teme să spună lucrurilor...