Epilog

590 60 15
                                    

~ Perspectiva autoarei ~

Mackenzie se priveşte în oglindă arânjându-şi pentru ultima dată ținuta. Arăta superb, Taylor şi Jenn i-au oferit sfaturi foarte bune atunci când au fost împreună la cumpărături.

Uşa camerei ce se deschide o ia prin surprindere, iar Michael intră, privirea sa rămânând ațintită asupra ei. Mackenzie era mai frumoasă ca niciodată iar el era recunoscător să aibă o astfel de soție. Încă îşi amintea cu drag ziua nunții lor. Unul dintre cele mai frumoase momente petrecute alături de ea. Şi chiar după anii ce au trecut, el tot o iubea la fel de mult ca în prima zi.

Brațele sale îi înconjoară talia subțire într-un mod protectiv, facand-o pe Mak să zâmbească. Adora orice gest făcut de Michael şi era dependentă de el.

Michael îi plasează un sărut scurt pe obraz, iar ea se întoarce sarutandu-i buzele rozalii ce tânjau după afectiunea ei.

Gesturile făcute de cei doi ar fi evoluat la mai mult, dar din păcate nu îşi permiteau asta datorită persoanelor ce aşteptau în sufrageria lor.

Cei doi sunt întrerupți de Jenn, ce îşi face apariția în cameră alături de micuța Ariana.

- Îmi pare rău dar nu mai pot ține pasul cu ea, este prea energică, se scuză Jenn în timp ce încearcă să oprească pitica din a mai alerga prin cameră.

- Mami, spune atunci când observă prezența părințiilor săi, făcându-i pe Mak şi Michael să zâmbească.

Ariana era cea mai mare bucurie a lor. Erau mândrii să aibă un astfel de copil, iar Michael o iubea enorm chiar dacă nu împărțeau acelaş sânge.

Deşii micuța nu semăna deloc cu tatăl său, nimeni nu se gandea la posibilitatea ca Michael să nu îi fie tată, singurii care ştiau despre asta fiind doar Mak şi el.

- Mătuşa Jenn mi-a împletit pălul, sunt la fel de flumoasă ca şi tine mami, zice micuța, iar Mackenzie o ia în brațe, Michael înconjurându-le pe amândouă într-un mod protectiv.

Formau o familie perfectă. Erau fericiți şi se bucurau de viață. Desigur, la început le-a fost greu, mai ales atunci când mama lui Mak a aflat că este însărcinată. Multe lacrimi au fost vărsate, iar până la urmă acestia au fost nevoiți să spună adevărul. Dar doar esențialul, şi anume, afacerea de care se ocupau băieții, explicația absenței fetelor şi chinul prin care au trecut. Părinții lui Mak au fost devastați, orice părinte ar fi aşa, dar au înțeles că iubirea lui Mak față de Michael şi copil este adevărată, aşa că i-au lăsat să-şi petreacă viața împreună.

Nici în familia lui Michael lucrurile nu au fost tocmai roz. Tatăl lui nu a acceptat-o pe Mak, şi cu atât mai puțin copilul. Acesta avea alte planuri pentru fiul său, planuri ce nu o includeau pe Mak, dar la insistențele soției şi a fetei sale a cedat.

Chiar dacă lucrurile s-au aşezat între cele două familii, mereu a existat o tensiune apăsătoare atunci când se vedeau. Tensiune ce Michael şi Mak au încercat s-o diminueze pentru binele Arianei.

Fetița era întradevăr frumoasă, primise ochii superbi ai tatălui său, lucru ce a fost greu de explicat atunci când s-a născut, căci Mak şi Michael aveau ambii ochii căprui. Părul său se asemăna din toate punctele de vedere cu cel al mamei sale, dar majoritatea trăsăturilor le avea de la Luke. Dacă ar fi fost băiat, putea să-i fie chiar o copie fidelă.

Jenn privea frumoasa familie simțindu-se puțin tristă. Se bucura pentru Mak, în ciuda cuvintelor pe care i le spunea în vremea liceului, stia că prietena sa va avea o viață frumoasă. Însă, tot acest " tablou " îi reamintea de familia de care nu a avut parte niciodată.

Two Friends [ NEEDITATĂ ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum