Primele doua ore au trecut repede , iar in pauza asta Jenn m-a tarat dupa ea in curtea scolii . Ma rugam ca baietii sa nu fie acolo , caci sigur prietena mea minunata ar fi intrat in vorba cu ei. Dar , se pare ca soarta nu tine cu mine .
- Hei, uite-l pe Luke cu ceilalti .
Nu apuc sa raspund , caci Jenn ma ia de incheietura si ma trage catre ei .
-Oh , hei baieti !
- Ce bine arati azi , papusa . Spune James analizand-o .
- Oh , stiam deja . Deci , Luke , Makenzie vrea sa-ti spuna ceva .
Atunci eu fac ochii mari si imi ridic capul spunand repede:
- Nu , nu vreau .
- Ba sigur ca vrea. Ii pare rau pentru faza de aseara
- Ba nu , nu-mi pare. Ce faza ? spun eu fara sa realizez ce scot pe gura.
Atunci Jenn ma calca pe picior cu tocul ei si oh, FUCK ! Ceilalti incep sa rada , iar eu ma intorc si plec .
~ Din perspectiva lui Jenn ~
Oh , Doamne ! Poate fi mai ridicola de atat ? Nu imi vine sa cred. Poate ar avea o sansa cu Luke daca nu s-ar mai comporta asa. Dar , pentru asta sunt eu aici . O sa rezolv situatia .
- Luke , chiar ii pare rau. Ce spui daca s-ar revansa?
- Nu e nevoie . Nu m-am suparat.
- Oh , sigur ca e nevoie . Diseara , in club , la 21:00 sa fii acolo . Spun eu apoi ii fac cu ochiul si plec fara sa mai ascult daca are ceva de zis.
Intru in clasa si o vad pe Mak in banca , ascultand muzica.
- Nu stiu daca te puteai face mai rau de ras , dar keep calm.. am rezolvat eu situatia .
- Ce vrei sa spui ? zice ea si isi ridica sugestiv o spranceana.
- Diseara , in club, la 21:00 . El va fi acolo...cred , nu am mai ascultat ce avea de zis , doar am plecat dupa ce i-am spus.
- Nu vreau sa merg in club !
- Oh , dear . Sigur ca vrei .
Orele au trecut repede , iar acum sunt in fata dulapului , incercand sa imi aleg o tinuta adecvata. Mda ..pai am gasit-o . Un top cu animal print - leopard- si o fusta de piele , mulata . Mi-am luat botinele din piele cu toc si un plic , apoi m-am machiat si am pornit catre Mak .
Am ajuns si era imbracat destul de dragut : o rochie corai aprins , putin evazata cu o curelusa neagra la mijloc , iar spatele in "X" . Isi luase un colier la baza gatului si niste sandale cu toc. Mda..niciodata nu i-au placut rochiile mulate .
- Trebuie sa recunosc ca e o imbunatatire ! spun eu analizand-o .
- Mda...tu arati splendid , ca de obicei .
- Mersi , dear .
Am pornit spre club si cand intram totul arata genial.
- Uite-i acolo . Stai , credeam ca va fi doar Luke , nu toti ! spune Mak , putin panicata.
- Mda.. si eu ! ii zic eu ,dar defapt nu era asa.
Ne indreptam spre ei si ne saluta , apoi incepem sa vorbim .
~ Din perspectiva lui Makenzie ~
Pana acum lucrurile au decurs ok. Nu am avut altercatii cu James, am vorbit mai mult cu Andrew , care pare sa fie cel mai de treaba dintre toti si putin cu Luke, care mi-a complimentat tinuta si WOW - nu ma asteptam la asta.
CITEȘTI
Two Friends [ NEEDITATĂ ]
FanfictionMakenzie , o fată timidă , fricoasă , cu o familie oarecum ciudată , învaţă să-şi facă prieteni cu ajutorul lui Jennifer , o fată tupeistă, puternică , sinceră , sarcastică şi amuzantă . Jenn este genul de persoană ce nu se teme să spună lucrurilor...