~ Din perspectiva lui Makenzie ~
Şi uite aşa a trecut o săptămână , o săptămână plictisitoare în care nu am făcut nimic altceva decât să învăţ . Se apropie sfârşitul semestrului iar profii sunt obsedaţi după note . Dar acum , în sfârşit am şi eu un moment de pauză .
Apele s-au mai liniştit între mine şi Jenn , ne-am promis că nu ne vom mai lăsa prietenia influienţată de orgloiu şi gelozie , iar eu am de gând să respect asta . Nu prea am mai vorbit cu băieţii , şi nici nu prea aveam chef să vorbesc cu ei , mai ales cu James .
De la mica mea confruntare cu Amanda mi-am dat seama de ceva , dacă avea dreptate , dacă Luke vroia să-mi facă acelaş lucru cum vroia James lui Jenn ? Adică , nici un băiat nu a fost atât de bun cu mine , bine , asta cu excepţia lui Andrew care o face deoarece ... ăăă.. , de fapt , nu ştiu de ce o face , probabil are un motiv întemeiat . Nu vreau să ajung să sufăr datorită naivităţii mele .
Stăteam în pat , citind o carte , când , îmi aud telefonul vibrând pe birou . Mă ridic cu lene şi îl i-au privindu-l , se pare că Luke avea chef de vorbă .. , nu ştiam dacă să-i răspund sau nu , dar am sfârşit nerăspunzându-i , nu după mult timp , am primit şi un mesaj de la el .
" Hei Mak , vreau să vorbim , sună-mă "
Mă întreb ce o fi atât de important . Am apăsat în dreptul căsuţei în care scria " Luke " aşteptând ca acesta să-mi răspundă
- Alo , Mak , vreau să ne vedem , poţi veni în parc în 20 de minute ?
- Ăă... nu ştiu , de ce vrei să ne vedem ?
- Îţi voi spune în parc , vin să te i-au sau ne vedem acolo ?
- Ne vedem acolo ...
- Bine , pa
- Pa ...
Părea destul de îngrijorat , mai bine nu l-aş face să aştepte . Am luat repede pe mine o pereche de blugi albaştrii şi o bluză albă cu mesajul " Music is my life " , apoi mi-am prins părul într-o coadă şi am coborât .
- Makenzie , unde te duci ? Mă întreabă mama ieşind din bucătărie
- Mă duc în parc să mă văd cu Luke
- Te vezi cu Luke ? Hmm... ar trebui să-l invinţi într-o zi pe la noi , vreau să-l cunosc mai bine pe iubitul ficei mele
- Iubit ? Mamă , ţi-am mai spus , suntem doar PRIETENI !
- Aşa începe totul , o simplă prietenie , apoi o relaţie fericită
- Mda ... , asta e viaţa reală mamă
- Apropo , cu Jenn şi Andrew cum mai merge ?
- Jenn şi Andrew ? Sunt doar prieteni
- Oh , voi aveţi numai prieteni , când am să vă văd şi pe voi cu iubiţi ?
- Pe mine , după spusele lui Jenn , probabil niciodată , voi ajunge singură cu un câine ce îmi va capta toată atenţia
- Şi îl va chema Sparky
- Sparky ? Ce nume drăguţ
- Ştiu nu
- Eu trebuie să plec , căci dacă nu voi întârzia
- Bine scumpo , distrează-te , şi nu te comporta ca o sălbatică atunci când vrea să te sărute
- De ce ar vrea să mă sărute ? Stai .. , nu-mi răspunde , nu vreau să ştiu ce-ţi trece prin cap , pa mamă
- Pa Makenzie , ţine minte , nu fi sălbatică
- Da da
Am ieşit din casă îndreptându-mă spre parc .
M-am aşezat pe o bancă băgându-mi căştile în urechi , afară era destul de frig , deşii , încă nu am avut parte de prima ninsoare din an .
Eram cufundată în gânduri , privind melancolic copii ce se jucau , când , simt cum cineva mă trage de încheietură băgându-mă într-o îmbrăţişare strânsă .
- Luke ? Întreb eu inhalând pafumul său perfect
- Îmi pare rău , spune el contindund înbrăţişarea
- Îţi pare rău pentru ?
- Am auzit de conversaţia ta cu Amanda , îmi pare rău că nu am fost acolo să te apăr
- E în regulă ... Jenn a fost acolo , datorită Amandei ne-am împăcat
- Ştiu , dar ceea ce a spus nu a fost adevărat , nu vreau să-ţi fac rău şi cu atât mai puţin să te fac să suferi .
- Luke ?
- Da
- De ce ? De ce eşti drăguţ cu mine ?
Luke se desprinde din îmbrăţişare privindu-mă adânc în ochii , simţeam cum încep să mă pierd încet încet printre ochii lui albaştrii .
- Mak , eşti prietena mea , nu aş lăsa pe nimeni să-ţi facă rău
Eu şi Luck suntem prieteni ? Chiar există aceea prietenie între noi ? Oh ... niciodată nu am avut un prieten băiat . Mă simt bine , despre ce ar trebui să vorbim ? Lucruri de băieţi sau de fete ? Oh ... sunt aşa zăpăcită , sper să nu stric această prietenie
Am mai stat prin parc , plinbându-ne şi vorbind despre şcoală , cântece , prietenia mea cu Jenn şi alte chesti până când am fost întrerupţi de tatăl lui ce îl chema urgent la firmă deoarece uitase ceva pe care Luke trebuia să i-l aducă .
- Trebuie să plec , spune Luke cu o oarecare dezamăgire în glas
- Nu-i nimic , ori cum trebuie să merg şi eu acasă
- Te duc eu
- Oh , nu-i nevoie , tatăl tău are nevoie de tine , aşa că nu trebuie să întârzii
- Eşti sigură ?
- Da , nu mor dacă merg pe jos
- Bine , presupun că ne vedem luni
- Da , pa
Mă întorc dar sunt prinsă de încheietură de către Luke care mă trage în braţele sale sărutându-mi obrazul . Simţeam cum inima îmi bătea cu putere iar obraji mi se înroşau , l-am privit în ochi zâmbind tâmp apoi am plecat .
Mergem pe stradă simţind vântul ce-mi făcea pielea să tresară în mici fiori , cu fiecare pas făcut seara punea stăpânire peste zi . Afară era deja întuneri , iar mie deja începuse să mi se facă frică deoarece tresăream la cel mai mic zgomot . Mi-am întors privirea văzând o siluetă în spatele meu , am început să grăbesc pasul , dar o dată cu el , şi aceea siluetă . Am sfârşit alergând printre blocuri , auzind paşii din spatele meu , spre norocul meu am scăpat intrând într-o scară de bloc . Am aşteptat câteva minute asigurându-mă că acea siluetă nu mai este prin preajmă apoi mi-am continuat drumul spre casă cu urechile ciulite .
Am fost foarte fericită atunci când am pătruns în sufragerie find întâmpinată de mama .
- Hei scumpo , cum a mers cu întâlnirea ?
- Nu a fost nici o întâlnire , adică ... , ne-am văzut ca prietenii , DOAR PRIETENI
- Te-a condus el acasă ?
- Nu , nu a putut deoarece avea puţină treabă
- Hmm ... , miroşi a parfum bărbătesc
- Ăăă... posibil ... ma cam îmbrăţişat
- Oh , cât de drăguţ , în curând fica mea va avea un iubit
- Începem din nou ...
Am urcat în camera mea find sătulă de aberaţiile mamei , mi-am făcut un duş apoi m-am schimbat în perechea mea favorită de pijamale băgându-mă la culcare
Ştiu că am spus că voi pune next vineri dar sincer nici eu nu mai aveam răbdare , vreau neapărat să-mi spuneţi părerea voastră despre acest capitol .
CITEȘTI
Two Friends [ NEEDITATĂ ]
Hayran KurguMakenzie , o fată timidă , fricoasă , cu o familie oarecum ciudată , învaţă să-şi facă prieteni cu ajutorul lui Jennifer , o fată tupeistă, puternică , sinceră , sarcastică şi amuzantă . Jenn este genul de persoană ce nu se teme să spună lucrurilor...