Capitolul 5

4.8K 198 1
                                    

Petrecerea de aseara nu a fost o idee prea inspirata . Lucrurile puteau lua  o intorsatura mult mai urata daca nu ajungeam la timp. Am fost surprinsa de atitudinea lui Jenn , caci in general nu are astfel de obiceiuri si e mereu rationala. Nu stiu ce s-a intamplat cu ea atunci , dar ma bucur ca si-a revenit .

Din partea lui Andrew .. nu ma asteptam sa se poarte asa de frumos cu noi sau cel putin cu mine , caci cu Jenn baietii sunt draguti in general .

Am nevoie de o plimbare pentru a ma relaxa si a uita noaptea trecuta . Imi iau o pereche de blugi deschisi la culoare , un hanorac visiniu si conversii, apoi plec sa ma plimb prin parc.

Treceam pe langa terenul de fotbal , cand o minge imi zboara prin fata , facand sa-mi cada inghetata proaspat cumparata . Un baiat se apropie de mine ..fata lui mi se parea cunoscuta , dar nu-mi puteam da seama cine e, caci eram inca in stare de soc.

- Hei , Makenzie , esti ok ?

Ma dezmeticesc si imi dau seama ca cel din fata mea era Luke , baiatul din grupul lui James.

- Da , da e in regula .

- Haide , iti cumpar alta inghetata .

- Nu e nevoie , serios .. e ok . Spun eu si plec grabita.

- Dar , Mak....   il aud cum striga dupa mine , insa nu ma intorc ci imi continui drumul spre casa. Gata si cu plimbarea mea linistita.

------------------------------------------

Luni , again !!! Jenn nu a dat niciun semn de viata tot weekedn-ul . Cred ca ii este cam rusine cu ce a facut, caci uraste sa ajunga in ipostaze ridicole. Ma pregatesc si pornesc catre scoala .

Intru in clasa , dar nici urma de Jenn . Ok, te faci si tu odata de ras si faci o tragedie din asta .Mie mereu mi se intampla asa. Ce mai urmeaza ? Sa te muti in alta scoala?

Ora a inceput , iar dupa 10 minute isi face aparitia si minunata mea prietena. Era cam dichisita pentru o simpla zi de scoala : fusta ei de piele , putin evazata si topul ei alb

, pe care scria "FUCK" , iar in picioare o pereche de botine cu toc. Era data cu un ruj rosu si avea niste codite subtiri la ochi .

Profesorul de fizica o analizeaza din cap pana in picioare , apoi ii spune sa se aseze undeva, aruncandu-i o ultima privire . O vad cum se indreapta , in pasi de diva , catre o locul liber de langa mine, apoi o intreb:

-Cam aranjata nu crezi ?

Fara sa plece capul o secunda , imi raspunde:

- O sa trec prin tot rahatul asta cu multa , dar multa demnitate !

Ora a trecut , iar eu si Jenn am iesit afara . Ii zaresc pe baieti langa un copac si ii zic :

- Nu vrei sa plecam ?

- Nu , ti-am spus ca nu am de gand sa bag capul in nisip .

Nu puteam sa inteleg cum dupa ce se intamplase inca putea fi asa mandra si demna. James ma vede , iar eu intorc repede capul . Sunt sigura ca va veni la noi . Defapt s-au indreptat toti spre noi .

- Hei , papusa. Ce ai spune daca am continua ce am inceput sambata noapte? spune James uitandu-se catre Jenn.

Aceasta se ridica si se apropie de el , apoi ii da o palma.

- Noi doi , nu am inceput si nici nu vom incepe nimic ! spune ea apasat si dur.

- Stiu ca erai beata, iar daca ai uitat , iti pot reaminti. Spune el facandu-i cu ochiul .

Jenn era vizibil dezgustata , dar apoi zice :

- Nu e nevoie sa imi amintesti nimic, stiu perfect ce s-a intamplat ! Totusi , sa-ti fie clar ca toate astea s-au intamplat doar din cauza starii in care eram si nu se vor mai repeta.

Two Friends [ NEEDITATĂ ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum