Tak a som tu. Na Rokforte. Trocha som pozabudla že máme vystúpiť bola som zahľadena aké je to tu úžasne. Počula som Hermionu ako na mňa kričí nech idem. Vystúpila som z vlaku. Pred ním už stál niekto obrovský chlap s dlhou hnedou bradou ako pomáha vyberať kufre.
-Ahoj ja som Hagrid ty si tu nová?
-Teší ma, áno som tu nová volám sa Sarah Timms.
-Timms.. to mi niečo pripomína
-Naozaj netuším čo
Len som sa s údivom pozrela na Ginny a Hermionu. Všetky 3 sme boli prekvapené čo mu to pripomína. Hermiona mi len povedala že to poriešime inokedy. Nejak sme sa tým nezapodievali. Podal nám kufre a my už sme si išli sadnúť do koča kde už čakal Harry a Ron.Vyrazili sme. Cestou sme sa rozprávali. O pár minút sme všetci 5 stáli pred Rokfortom. Prekvapila ma Harryho hláška.
-A som doma.
Nejak som sa o to nezaujímala. Pokračovali sme v ceste do veľkej siene. Tam už sa zhromažďovalo strašne veľa ľudí. Sadla som si vedľa Hermiony a Ginny za stôl Chrabromilčanov. O chvíľu do veľkej siene vstúpila profesorka McGonagallova so zástupom prvákov. Keď už sa to všetko utíšilo riaditeľ začal hovoriť.
Milý žiaci
Som rád že ako každý rok vás môžem privítať. Takže vitajte v novom školskom roku. Ako každý rok nám aj tento rok pribudnú prváci. Ale tento rok pribudne aj jedno dievča ktoré nastúpi rovno do 5 ročníka. Ako aj prvákov tak aj ju múdry klobúk dnes zaradí do jej fakulty.Profesorka McGonagallova začala vyvolávať mena. Keď už všetci prváci boli zaradený prišiel ten moment kedy som išla na radu ja. Hermiona mi len povedala že sa nemusím obávať že určite budem v Chrabromile. Sadla som si a profesorka mi položila klobúk na hlavu.
Hm... Matka chrabromilčanka ale otec slizolinčan si veľmi múdra odvážna ale keď ta niekto naštve vieš byt nepríjemná a drzá. SLIZOLIN!
V tom sa pri slizolinskom stole ozval hluk. Všetci tlieskali pišťali. Pozrela som sa smutne na Hermionu, Ginny, Harryho a Rona. Odkráčala som a sadla som si vedľa nejakého blonďaveho dievčaťa. To dievča sa mi prihovorilo.
-Ahoj ja som Alice Lovegood. Mám tu aj sestru ale ona je v bystrohlave.
-Ahoj ja som Sarah.. Sarah Timms.
V tu chvíľu začala niečo znova hovoriť riaditeľ. Slečna Lovegood a slečna Timms budú na izbe s pánom Malfoyom.
No super. Som na izbe s Malfoyom. Len som sa na nebo pozrela nepríjemným pohľadom a on sa len uškrnul. Začala sa hostina. Po hostine som sa ešte zastavila pri Hermione a Ginny.
-Budeme sa baviť stále aj keď som v Slizoline?
-Jasne veď ty nie si ako všetci tam. Všetci sú tam taký nepríjemný.
-Super som radaObjala som ich. A predstavila som im Alice. No potom sme sa už pobrali na izbu. Na izbe už bol Malfoy. Nemala som tam chuť byt s ním. Ale budem to musieť nejako pretrpieť. Zobrala som si veci a išla sa osprchovať. Niekto mi začal vyklopkavat na dvere. Jasne Malfoy kto iný Alice sa išla sprchovat tiež. Vyšla som zo sprchy.
-Malfoy! Ak si myslíš že to že sme spolu na izbe zmení niečo na našom vzťahu si na omyle.
-Ale, ale slečna Timmson má zlu náladu čo budeme robiť.
-Daj mi radšej pokoj Malfoy lebot i ja budem vyklopkavat na dvere.Prišla Alice ešte dlho sme sa rozprávali. Povedala som jej o tom že Hagridovi moje priezvisko niečo pripomína no tiež netušila čo by mohlo. Napadlo ju však že jedine moju mamu. Ale to je jasne. Každého priezvisko mu pripomenie niekoho rodičov. No však pochybujem že to myslel len takto. Ľahli sme si popriali sme si dobrú noc. Aj s tým debilom Malfoyom. A išli sme spať. Nedalo sa mi zaspať pretože som premýšľal nad tým čo povedal Hagrid. No potom som už bola taká unavená a zaspala som.
YOU ARE READING
The draco's girl (🇸🇰)
FanfictionFajn dievča no keď sa stretne s Malfoyom aj dosť drzé dievča. Sarah Timms. Malfoya nenávidí od prvej chvíle sú nepriateľmi. Môžu sa však po čase stať kamarátmi a možno niečo viac? 14.10.2021- #2 dracomalfoy