#5 Snape

289 10 0
                                    

Rano som otvorila oči. Nadomnou stala nejaká osoba s pohárom plnej vody v pohári nevidela som kto to je bola som ešte rozospata.
-Dobre ráno Sarah
Malfoy! Tu vodu na mna vylial.
-Do pekla! Malfoy to nemyslíš vážne!?
Vybehol z izby. Ja som mala take nervy že som za ním vybehla tiež bolo mi jedno že som bola v pyžame. Samozrejme bola som lenivá hneď z rana ho doháňať. "Mobilicorpus" pomaly som si ho presunula ku mne. Naklonila som sa.

- Timmsova to čo si osebe myslíš? Ja viem že dom neodolateľný ale s tebou sa bozkávať nebudem.
Nereagovala som len som mu do ucha zašepla
"Oppungno". Začali ho odobavat vtáčiky. Malfoy len jačal. Ja som sa len zvrtla a pokračovala s úsmevom. To už Alice len na mám pozerala s vyvalenymi očami čo som zase urobila. Pokrcila som plecami s išla sa prezliecť z toho mokrého oblečenia. S Alice sme išli do Veľkej siene na raňajky.
-Alice dnes som sa rozhodla že pôjdem za Snapom.
- Čo žalovať na Malfoya?
-Nie ten mi je tak jedno. Spýtať sa ho či o niečom nevie.

Ako vždy sme si zobrali jedno jablko s vybrali sa na hodinu. Mali sme Elixíry. Elixíry ma veľmi bavia. Dnes sme mali vyrobiť lektvar neuplatniteľnosti. Je to niečo take že spôsobí nepoužiteľnosť prútika.
-Hej ty! Timmsova!
Malfoy nedá mi pokoj! Otočila som sa no on len pohrkal tým lektvarom a usmial sa. Bolo mi jasne že ho chce proti mne použiť. Musela som byt pripravená. Po hodinách sme si zašli na obed. Alice chcela aby som išla s ňou na komnatu sa učiť no ja som si ešte niečo chcela vybaviť.

Spýtala som si učiteľa či by som si mihla vytvoriť nejaký lektvar. Smaozrejme proti Malfoyovi. Hľadala som to asi pól hodinu. Mám to! Naduvaci roztok. Tak čo nemá má provokovať. Pár minút si posedí pri záchode. Lektvar som mala hotový raz dva. No nešla som do komnaty. Mala som namierené za Snapom. Pán profesor! Skrykla som keď som ho uvidela. On len ukázal nech idem do jeho kancelárie.
- Pán profesor ja len že či neviete náhodou niečo čo by mi mohla moja mama tajiť. Viete lebo dlhy čas ma nechcela pustiť ani má Rokfort. Nie je to niečo kvôli môjmu otc-.
-Nie neviem aj keby nech Vám to povie vaša mama a teraz choďte.

Jasne aj on niečo tuší. Ako som spomenula slovo otec ani to nechcel počuť. Bežala som za Alice ale cestou som stertla Draca s Pansy. Prečo som ho práve oslovila Draco?
-pozrime sa naša kradoska jedla!
Skrikla po mne Parkinsonova.
Chcela som na ňu použiť kúzlo ale v tom mi Malfoy naň vylial ten lektvar. Hurá je čas na ten môj. Pansy sa začala tešiť že si ju Malfoy zastal.
-juj môj dracik má lubi tak si má zastal
Pobozkala ho na líce a Malfoy si ho len utrel. No čo ja viem či ju až tak lubi. Vyliala som ten lektvar na Malfoya a aj na Pansy.

Spokojne som si odkracala do izby. Do izby sa vrútil Malfoy. Bežal k záchodu. Ja som sa len s Alice začala rehotať skoro sme vybuchli. Nechala som si kúsok pergamentu v izbe s tak som sa rozhodla mame napísať krátky list.
Mami, nie je divne že keď som chcela spomenúť pred profesorom Snapeom slovo otec hneď ma prerušil. Mami netajis mi niečo?
Dopis som poslala po sove. S Alice sme si urobili čaj. Aby som nebola taká zlá spravila som aj Malfoyovi.
-Na Malfoy čaj.
-Čo v ňom je Timmsova?
-Nič

My sme si s Alice čaj popíjali a čakali na odpoved. Po chvíli si z neho Malfoy odpil. Keď zistil že v ňom nič nie je usmial sa na mna.
"Ach ten jeho prekliato dokonalý úsmev" Do pekla Sarah to si sa len pomýlila. Nie je možné aby si toto povedala o Malfoyovi. O chvíľu prišla sova s odpoveďou.

The draco's girl (🇸🇰)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon