Áno ten Draco Malfoy s ktorým sme si robili naprieky ma pobozkal! Bozk som mu opätovala. Po chvíli chcel odísť. No ja som ho chytila pod bradu a ešte raz som ho pobozkala. On sa na mna len usmial a dal mi pramienky vlasov za ucho. Nechápala som čo sa práve teraz stalo. "Pobozkala som Draca Malfoya, slizolniskeho princa". Tuto vetu som si opakovala ďalšiu hodinu čo som sedela pod stromom. Úplne som zabudla na to že Snape je môj otec. Až do chvíle keď sa neobjavil. Pobuchal ma po pleci a naznačil mi nech sa postavím. Objal ma. Môj otec. A vtedy mi došlo že nás musí mat rad naozaj. Pretože keby nie vykašľal by sa na mna a nechal ma trápiť.
- Ja vás mám naozaj rad ale nezvládol by som keby sa Vám niečo stalo
- To je v pohode. Oci.Usmiala som sa na neho on sa len s údivom pozrel a úsmev mi opatoval. Myslím že bol zaskočený z toho že som mu povedala oci. Ani neviem ako a bol obed. Prišla som do veľkej sály tam ma už čakala Alice.
-Tak ako Sarah už je všetko v pohode?
-Všetko ti poviem večer na izbe.
Všimla som si že do veľkej siene prišiel Draco. Usmial sa na mňa. Ja som nevedela čo mám robiť s tak som len môj zrak sklonila ku tanieru. Niekto ku mne prišiel. Parkinsonova! Chytila pohár s limonadou a vyliala ho na mna. Super už druhý krát. Zobrala som sa a odišla no pred tým som počula ako sa do nej Malfoy sj Alice pustili.
-Ty si akože čo o sebe myslíš? (Malfoy)
-Parkinsonova ja na teba vylejem tu polievku. (Alice)
A tak aj urobila zobrala tanier s polievkou a odišla. Ja som sa len usmiala a posledné čo som videla holí že si Malfoy a Alice tlapli.Prišla som do komnaty a začala sa prezliekať. Niekto prišiel do komnaty. Myslela som že je to Alice tak som spustila.
- vieš ja som sa dnes pobozkala s Malfoyom. A dokonca ma aj objal cítila som sa naozaj bezpečne. No vieš asi...
Vyšla som s kúpeľky len v uteraku zas. Keď som tam zbadala Malfoya padla mi sánka. Pritisol ma ku stene.
-Tak bezpečne? Sarah.. väčšinou ta už vídavam v tomto uteraciku.
Pokrcila som plecami. A znova sa to stalo. Zapozerala som sa do tých jeho dokonalých oci a pobozkal ma. Malfoy mi rukami prešiel po mojich ramenách a uterák mi spadol. Očami si ma premeral.Vzala som ten uterák s utekala si po veci a obliekla som sa.
-Nejak omylom ti ten uterák spadol
Uškrnul sa. Ja som len pregulila oci a pobozkala ho. Rozopla som mu gombík na nohaviciach a stiahla ich.
-Tebe nejak omylom spadli nohavice.
Provokatívnym úsmev som sa na neho usmiala. Nohavice si obliekol naspäť. Mal ešte niečo vybaviť a tak mi dal pusu a odišiel. V tu chvíľu som sa cítila ako v sne. Alice prišla do komnaty a začala sa ma vypytovať čo sa deje pretože som mala fakt dobrú náladu. Všetko som jej vyrozprávala. Bola to moja najlepšia kamarátka nemala som s tým problém.Alice len na mna pozerala s otvorenými ústami. Išli sme si urobiť čaj. Keď sme sa vrátili bol tam už aj Draco. Sadli sme si na Alice posteľ a tvárila som sa že Malfoya nevidím.
-Pozri, akým zamilovaným pohľadom sa na teba pozerá.
Pozrela som sa na neho a naznačila mu že nech ide k nám. Nechcel myslel si že to môže asi zle dopadnút keďže tam bola Alice.
-Malfoy no čo nebudeš veď mne to Sarah povedala.
Cely nadšený sa ku mne rozbehol pobozkal ma s objal ma tak silno že som nemohla dýchať. Rozprávali sme sa asi do 0:00 smiali sme sa s zabávali. Išli sme si ľahnúť no Draco ma nechcel pustiťPovedala dom mu nech si ľahne ku mne. On si ľahol prvý a ja som si ľahla na jeho hruď. Dal mi pusu do vlasov. Asi si myslel že spím a posuskal mi.
- Už od prvého dňa som sa do teba zamiloval.
YOU ARE READING
The draco's girl (🇸🇰)
FanfictionFajn dievča no keď sa stretne s Malfoyom aj dosť drzé dievča. Sarah Timms. Malfoya nenávidí od prvej chvíle sú nepriateľmi. Môžu sa však po čase stať kamarátmi a možno niečo viac? 14.10.2021- #2 dracomalfoy