#4 Tajomstvo

323 11 0
                                    

Ráno prebiehalo ako každé. Malfoy sa cely čas na mňa uškŕňal to ja som to ignorovala. Po včerajšku som fakt nemala chuť sa na neho ani pozrieť. S Alice sme sa vybrali do Veľkej siene na raňajky tam už bola väčšina slizolinčanou. Sadli sme si a zobrali si kúsok koláča s kakaom. Keď sme sa najedli zobrali sme si jablko ako desiatu.
-že sa nehanbíte Lovegoodova a Timmsova
Ozvalo sa nám spoza chrbta. Samozrejme Malfoy. Len sme sa zobrali a odišli.

Dnes sme mali 3 hodiny ako prvú sme mali hodinu transfiguracie. Na hodinách som nebola vôbec prítomná keďže mi stále vŕtalo v hlave to čo mi Hagrid nechcel povedať. Pred poslednou hodinu si nás riaditeľ všetkých zavolal do Veľkej siene. Cestou sme sa stretli s Hermionu a Ginny len sme sa pozdravili a pokračovali svojimi cestami. Keď sme sa utisili riaditeľ začal.
Milý žiaci, keďže už to bude pár týždňov čo ste na Rokforte. Dnes máte príležitosť napísať svojim rodičom. Každý dostane na svoju izbu pergament a je na vás čo tam napíšete. Ďakujem.
Konečne! Zhikla som. Skoro všetci vo veľkej sieni sa na mna pozreli. Alice mi len šepla
-To bolo trosku nahlas, nemyslíš?

Len som pokrcila plecami. Bola to jedinečná príležitosť sa spýtať mami či mi náhodou niečo netají. No potom sme sa už pobrali na poslednú hodinu. Za mnou sedel Malfoy keď v tom som začula ako niečo šepká. "Incarcerous"
V tom sa mi zviazali ruky. Malfoy sa začal chichotat aj s tou jeho podarenou Parkinsonovou. Alice ma odviazala len má nich zavrčala. Chcela som to nechať tak no nemala som nervy. A tak som sa naneho obrátila a povedala. "Densaugeo" V tú sekundu Malfoyovi sa začali zväčšovať zuby. Len som sa otočila a nevšímala si to. Našťastie učiteľ bol ponorený do vysvetľovania tak si nič nevšimol. Po hodine sme sa s Alice stretli s Hermionu s Ginny. Vyrozprávali sme im čo sa stalo a všetky sme sa strašne smiali. Po asi hodine sme sa rozlúčili a odišli.

Prišli sme na izbu a tam bol Malfoy očividne písal list rodičom ja som sa len protivne usmiala.
-Čo sa smejes Timmsova?
-Nič len keď si spomeniem na tu podobu s tými obrovskými zubami ako zajac
-No veď počkaj
Neriešila som to odišla som do kúpeľne. Prezliekla som sa do pyžama a vrhla som sa na písanie dopisu.
Ahoj mami! Som rada že ti môžem napísať. Na škole je super mám veľmi dobre kamarátky a dokonca som si našla aj najlepšiu kamarátku Alice. Je tu super. Som v Slizoline. Len tak má napadlo že môj otec musí byt asi v Slizoline nie? Hagrid.. určite si pamätáš mi niečo nechcel povedať. Je tu niečo čo by som mala vedieť? Inak chýbate mi posielam objatie tebe aj Izabell. Ľúbim vás.

Pergament som zabalila do obálky a poslala ho po sove. Medzi tým ako som čakala som si uvarili čaj a čítala som knihu. Ani neviem ako Malfoy z izby zmizol. No čo aspoň som tu len ja a Alice. Nečakala som dlho a odpoved tu bola rýchlosťou blesku.
Ahoj zlato! Som rada že sa máš dobre. Som zvedavá na tu Alice. A to čo ti Hagrid mal povedať naozaj neviem o ničom čo by som ti tajila. Izabell tá furt spomína. Aj nám chýbaš. Ľúbime ta.
Odpoved má veľmi potešila no aj taký im jej neverila že mi nič netají. Povedala som to aj Alice no jej sa to nezdalo tiež. Keby to nie je dôležité Hagrid by mi to povedal. Rozprávali sme sa asi do 22:00. Medzi tým sa tam nejako objavil aj Malfoy. Zase ho mám na očiach.

Ani neviem ako a zaspala som. Nejak som dneska nemyslela na to čo mi mama tají. Asi má dnešní deň vyčerpal.

The draco's girl (🇸🇰)Where stories live. Discover now