#1 Začiatok Rokfortu

657 19 0
                                    

Je 5:00 hodín ráno. Áno. Práve dnes je ten deň kedy nastúpim do Rokfortu. Som strašne nadšená dúfam si tam nájdem nejakých kamarátov. Na Rokfort idem po prvý krát ale nastúpim rovno do 5 ročníka. Neviem prečo ma mama nezapísala hneď na začiatku roka. No nič idem sa naraňajkovať a pripraviť aby som stihla vlak do Rokfortu. Je to môj prvý deň nesmiem to predsa zmeškať.

O a inak zabudla som sa predstaviť moje meno je Sarah.. Sarah Timms. Bývam len s mamou a mojou 2 ročnou sestričkou Isabell. Môjho otca nepoznám ale ani sa o to nejako nezaujímam.
-Ahoj mami!
- Sarah je hoje huja!
- Ahoj zlato, dnes je tvoj prvý deň na Rokfort tešíš sa?
- O áno veľmi ale trocha sa aj bojím
Na raňajky sme mali wafle a spravila som si rýchle kakao. Išla som sa pripraviť pretože už zachvíľu sme mali vyraziť. Keď už sme boli všetky vychystané mohli sme vyraziť. Ani neviem ako a boli sme pri nástupištiach 9 a 10.

Ja sestra s moja mama sme sa presunuli na nástupište 9 a 3/4. Tam už čakal vlak a presúvalo sa tam strašne veľa ľudí.
-Ahoj mami, ahoj Isabell budete kus zradne chýbať
-Sarah nechod pječ
-Ahoj Sarah, budeš nám veľmi chýbať ale napíšeme ti ľubime ťa
-aj ja vás
Rozlúčila som sa a v tomto momente som nastúpila do vlaku. Naposledy som im zakrývala a začala si hľadať kúpe. Všade bolo obsadené a tak som si sadla do voľného kúpe sama. Nudila som sa a tak som sa rozhodla ísť si kúpiť nejaké sladkosti no však cestou som narazila do ryšaveho dievčata. Obe sme sa pozastavili.
-Ahoj ja som Ginny Weasly a ty si? Nie si náhodou tá nová?
- O áno to budem asi ja teší ma Ginny ja som Sarah Timms.
-Nechceš si k nám sadnúť?

Ja som len nesmelo prikyvla a išla som za ňou. Tam sedelo dievča s hnedými kučerami a dvaja chalani jeden s hnedými vlasmi a druhý s ryšavími ako Ginny volali sa Hermiona, Harry a Ron. Veľmi sme si rozumeli s zabávali sa. Keď v tom do našeho kúpe prišiel vysoký chlapec s blonďavými vlasmi a búrkovými očami zničoho nič začal provokovať Hermionu. 
- Ale ale muklovska krv je späť (zachichotal sa)
- Malfoy daj pokoj a vypadni
- A čo keď nedám? niečo mi povedia slávny Harry potter s weaslym a táto nová je tiež muklovska krv?
- nie čistá krv a vypadni
Nevydržala som to. Ako si to mohol dovoliť.
-Vypadni nemáš tu čo robiť.
Zavrela som dvere a ukázala som mu aby vypadol. Mala som naňho strašne nervy

Všetci mi povedali kto to je pretože som nemala tušenia. Ani som nebola prekvapená keď mi povedali že je dosť často drzý. Videla som. Neskutočne ma vytočil. Ani neviem ako a v tu chvíľu sme dorazil. A som tu. Na Rokforte.

The draco's girl (🇸🇰)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang