Po chvíli si Draco kľakol na koleno. S úsmevom na perách sa ma spýtal
-Sarah Timms budeš so mnou chodiť?
-Áno!
Vykríkla som hodila sa mi okolo krku a znova ho pobozkala. Po 8 mesiacoch som konečne s osobou ktorú naozaj milujem. Draco Malfoy. Od prvého dňa sme sa nenávideli a teraz? Neviem si bez teba predstaviť život. Tieto vety mi behali hlavou keď som bola s ním v objatí. Z mojich predstáv ma vyrušila Alice s Blaisom.
-Ale ale niekto tu má k sebe blízko (Blaise) Alice sa naňho len usmiala a všetci sme sa začali smiať. Draco ma len chytil a s hrdosťou v hlase povedal.
-A je to oficialne Sarah Timmsova je len moja.
Nesmelo mi dal pusu na líce.-Teraz ak sa nenahneváte išli by sme sa s Dracom prejsť. Alice na mňa žmurkla a usmiala sa. Vyšli sme von z komnaty a začali sa prechádzať po Rokforte. Chytil ma za ruku. A vtedy to prišlo ten pocit že mám naozaj niekoho kto ma miluje.
-Vieš vlastne mne už si sa páčila od prvej chvile a nevedel som ako ti to povedať a tak som sa radšej tváril že ťa nenávidim. Videla som že mu po líci stiekla slza.
Slzu som mu utrela a pobozkala. V tom nás niekto vyrušil. Zase.
-Nemyslíš vážne Timmsová? Dráčik poď ku mne!
Parkinsonova. Ona si robí srandu. Draco však k
nej nešiel a len mi silno stisol ruku.-Crucio! (Pansy)
Malo to zasiahnuť mňa ale Draco sa predo mňa postavil. Padol na zem a kričal od bolesti. Zo slzami v očiach som ju prosila nech prestane. No neprestávala.
-Finite Incantatem!
Nevidela som osobu ktorá použila protizaklínadlo. No podľa hlasu som vedela že to bola Alice. V tú chvíľu Draco zatvoril oči a ja som začala revať ešte viac. Chcela som ho odniesť do nemocničného sídla no nevládala som.
-Blaise pomôž Sarah s Dracom.Blaise Draca zobral a ja som sa zrútila. Alice po chvíli prišla ku mne a objala ma. Chytila ma za ruku a išli sme spolu za Dracom. Videla som ho tam nevine ležať so zatvorenými očami myslela som že sa zrútim. No potom Draco otvoril oči. -S-Sarah si t-tu?
Chytila som ho za ruku. Bola som pri ňom celý čas dokým Alice neprišla a povedala mi že si mám ísť ľahnúť. Ráno som sa zobudila a vedľa mňa sedel Draco.-Draco preboha čo tu robíš?
-No vieš už mi je lepšie tak som prišiel za mojou princeznou.
Nevedela som čo mu na to povedať a tak som ho len pobozkala. Do komnaty za nami prišli Alice a Blaise. Ako vždy Blaise a Draco si zo všetkého robili srandu
. -Ako ste vlastne vedeli že sa niečo deje a že sme to my? (Draco)
-Keď som počul to tvoje babské kričanie tak som vedel že si to ty. (Blaise)
Do Blaisa som len jemne drgla a začali sme sa smiať. Všetci štyria sme počuli klopanie.Snape znova.
-Nerád vás opäť vyrušujem ale potrebujem Draca a Sarah.
Ako som si myslela chcel vedieť čo sa stalo. Bolo mi na 100% jasné že Parkinsonovú vylúčia pretože použila neodpustitelné zaklínadlo. Vrátili sme sa do komnaty a všetko sme Alice a Blaisovi povedali. Boli sme hladný a taks me išli na večeru do Veľkej siene. A bolo práve v čas. Dumbledore mal v pláne niečo povedať.
Milý žiaci, na zajtra sme si pre vás pripravili exkurziu v jednom z mudlovských miest. V Londýne. Budeme vyrážať veľmi skoro takže si pobaľte nevyhnutné veci a rodičia vám po sove pošlú niekoľko galeónov.
Blaise,Alice, Draco a ja sme sa usmiali pretože sme vedeli že si to tam užijeme.
O a zabudol som dodať budeme tam aj prespávať. Ráno nadiktujete s kým budete na izbe profesorovi Snapovi.Bolo mi jasné že budem s Dracom. V komnate som si našla dopis so 11 galéonami (cca 60€) Pozerala som na to s otvorenými očami pretože to bolo viac než dosť. Odpísala som mame a poďakovala. Blaise išiel do svojej komnaty a ja s Dracom a Alice sme sa spolu pobalili. Bolo už dosť neskoro a ja som zaspala s Dracom v objatí s pocitom že mám okolo seba úžasných ľudí. Pred tým ako som zaspala som počula Draca.
-Už si len moja... NAVŽDY.
VOUS LISEZ
The draco's girl (🇸🇰)
FanfictionFajn dievča no keď sa stretne s Malfoyom aj dosť drzé dievča. Sarah Timms. Malfoya nenávidí od prvej chvíle sú nepriateľmi. Môžu sa však po čase stať kamarátmi a možno niečo viac? 14.10.2021- #2 dracomalfoy