Rozbalila som obálku s odpoveďou.
Zlato, koľkokrát ti mám povedať že ti nič netajím. A Snape... Toho neriešme. Neviem kto to je.
Neverím jej. Odpoved som prečítala aj Alice.
-Sarah ale prečo sa tak pozastavila keď spomenula Snapa?
-Naozaj neviem.
Ešte asi 5 krát sme si ten list prečítali. No nič nás nenapadlo. Musela za do toho ako vždy zapliesť aj Malfoy.
-Čo to riešite Timmsova?
-To ti môže byt jedno
-Možno ti budem vedieť pomôcť
-Hagrid mi nechce niečo povedať a keď som pred mojou mamou spomenula meno Snape sa pozastavila.Malfoy si len ľahol otočil sa. Nechápem načo to chcel vedieť keď mu to bolo tak jedno. Pobrali sme sa ľahnúť. Keď o pár minút Malfoy slričal
"Mám to!". S Alice sme vyskočili z postele a s udivenymi očami sme naneho pozerali.
-Keď sa tvoja mama pozastavila nad menom Snape tak sa ho spýtaj na tvoju mamu. Nemusíš mi ďakovať viem že som úžasný.
Usmiala som sa pretože. Musím uznať bol to naozaj dobrý nápad. Hneď ráno som mala namierené za Snapom. A teraz sme už išli všetci 3 spať.Dnešné ráno bolo ku podivu celkom v pohode. Nikto nadomnou nestal s pohárom v ruke. Tak som sa len pobrala do kúpeľne. Tam som si spravila hygienu a prezliekla sa. Zobudila som Alice a Malfoya. Čomu som ani ja nevedela uveriť išli sme s Malfoyom na raňajky. Bola som od neho asi 2 metre. Alice to bolo jedno ona s ním mala v podstate dobrý vzťah. Prišli sme do Veľkej siene tam našťastie nebol nik. Ale chcela by som vidieť ten vyraz Parknisonovej. Ako som si spomenula na jej meno objavila sa. Všetci sme sa len zľakli a otočili.
-Timmsova ty hnusacka čo si o sebe myslíš že mi preberies frajera?
-Malfoya? Nevyzerá moc že by bol tvoj frajer keď si po tvojej puse utrie líce. A už ti je dobre včera ta nejako naduvalo.Len do mna drgla a pokračovala na raňajky. Snape! Chcela som ísť za Snapom.
-Alice chod do komnaty ja idem za tým Snapom.
Alice len prikývla a objala ma. Obe sme už išli svojou cestou. Keď som stala pred jeho kanceláriou zaklopala som.
-Dobrý deň, potrebujete niečo slečna Timmsova?
-Viete pán profesor minule sme prebrali to o tom "tajomstve". Písala som mojej matke Eli-.
-Mám ešte niečo na práci mohli by ste odísť?
Neverila som uveriť. Aj on sa pri mojej mami mene pozastavil. Bežala som ako som len mohla za Alice.
-Alice! Alice! Počkaj
-Čo je? Horí?Všetko som jej vysvetlila ona len s údivom pozerala v tom vbehol do izby Malfoy. Z toho šťastia som sa mu vrhla okolo krku a dala mu pusu na líce. On len s otvorenými ústami ako aj Alice na mna pozerali. A do pekla! To čo som práve spravila?! Radšej som si len so sklonenou hlavou sadla na posteľ ku Alice s preberali sme to čo sa stalo?
-Tak čo Sarah? Pomohlo?
-Áno Draco, ale na nič som zatiaľ neprišla.
Ani neviem prečo Malfoy si k nám prisadol začal to tam riešiť. Všetko to tak skomolil a smiali sme sa asi na cely Rokfort. Reálne sa tu zabávam s Malfoyom bez blbých poznámok?Po asi 2 hodinách rozmýšľania som sa išla osprchovať Alice medzi tým niekde zmizla. Myslela som že odišiel aj Malfoy a tak som išla do izby len v uteraku. Áno musela som si zobrať ten najmenší ktorý mi odkrýval polovicu zadku. Bolo mi to jedno však som tu sama.
-No Timmsova. Akože dnes sme sa zabavili ale nemáme až taký dobrý vzťah
Pre Merlina! Malfoy! O nie zobrala som si veci prezliekla sa a len som na neho zazrela. On tam stále stal s otvorenými ústami.
-Zavri si tie ústa lebo ti tam niečo vletí.
Pousmiala som sa. On sa len striasol a odišiel. Alice sa vrátila tak isto aj Malfoy no ja som si išla ľahnúť.Nedalo sa mi zaspať stále som si opakovala to že sa Snape aj moja mama poznajú a keď som spomenula pred ním slovo ote-. A vtedy mi to došlo. Zhykla som Draco aj Alice sa na mna pozreli.
- To nemôže byt pravda!
Skrykla som. Necudovala som sa ak to počul cely Rokfort.
ČTEŠ
The draco's girl (🇸🇰)
FanfikceFajn dievča no keď sa stretne s Malfoyom aj dosť drzé dievča. Sarah Timms. Malfoya nenávidí od prvej chvíle sú nepriateľmi. Môžu sa však po čase stať kamarátmi a možno niečo viac? 14.10.2021- #2 dracomalfoy