#12 Jasenný bál

252 8 0
                                    

Netrvalo dlho a Malfoy ma priviedol ku jeho mame. Nevedela som prečo a tak som sa na neho len s údivom pozerala.
-Mami, chcel byt som ti niekoho predstaviť toto je Sarah Timms
-Rada ta spoznávam Sarah ja som Narcissa Malfoy nevedela som sa dočkať kedy ta stretnem Draco o tebe básni.
Draco len pregulil oci a ja som sa len usmiala.
-Teší ma Narcissa (usmiala sa)
Chvíľu som sa s nimi rozprávala no potom som odtiahla Malfoya preč.
-Č-čo to ma byt?
-Chcem predstaviť mojej matke dievča o ktorom sním
-Vieš dobre že aj ja o tebe ale nemám chuť sa o teba deliť s Parkinsonovou
Otočila som sa vrátila sa spat ku mojej rodine.

Rozprávali sme sa ešte asi ďalšiu hodinu. Predstavila som im Alice. A samozrejme moja mama si nemohla nechať poznámku či sa mi niekto páči.
-No.. možno je tu niekto taký
Usmial som sa. Bolo už neskoro a tak musela mama a Isabell odísť. Rozlúčili sme sa po ceste na komnatu som stretla Maxa.
-Ahoj, no ja len že prepáč mrzí ma to čo som ti urobil chcel by som sa spýtať nešla by si so mnou na bál?
Oci som naneho vyplestila či to mysli vážne po tom všetkom čo mi spravil. No pomyslela som si že by to mohliˇo naštvať Malfoya a tak som len prikývla.

Prišla som do komnaty a tam už bola Alice aj Draco. Neviem prečo ale všetci traja sme sa dali do reči. Bola zábava až do kým neprišla téma zajtrajší bál.
-S kým idete? (Draco)
-S Maxom
A je to tu. Malfoy aj Alice začali do mna rýpať či to myslím vážne. Áno myslím ale len kvôli tomu aby som naštvala Malfoya. Mala som toho dosť a tak som si len ľahla a išla spat. Bolo ráno. Nevedela som sa už dočkať dnešného bálu od rana sa po celom Rokforte premávali dievčatá s šatami v rukách sminkami no mne to bolo tak jedno.

V pohode som si čítala knihu a dala som si niečo pod zub. Bola to celkom pohoda až do chvíle kým do komnaty nevtrhla Alice.
-Timmsová!? To nemyslíš vážne že si stále v pyžame sadaj sem a ideme s tebou dačo urobiť
Sadla som si na jej posteľ. Alice vybrala špirále, očné tiene a ja som sa len s údivom pozerala odkiaľ to všetko ma. Po dvoch hodinách Alice povedala že ma hotovo.
-Je to dokonale Alice ďakujem.
Už sa stačilo len prezliecť a ísť na bál.
-Vyzeráš dokonalo Sarah
-Aj ty
Keď som kráčala dole schodmi k Maxovi všetky oči boli na mne. Ja som len dokráčala k Maxovi a začali sme tancovať.
-Výmena
Všetci sme si vymenili partnerov.

Narazila som na Malfoya.
-Vyzeráš dokonale princezná
-Ani ty nevyzeras najhoršie (žmurkla som)
Tancovali sme spolu asi pól hodinu v kuse. Videla som tie pohľady zo strany Parkinsonovej a Maxa. Boli naštvaný že ich partneri sa pozerajú na seba tak ako keby boli zamilovaný. Draco mi zdvihol hlavu a povedali mi že nech sa naňho pozriem. Znova som sa zapozerala do tých búrkových očí. A v tú chvíľu ma pobozkal. Nevedela som prečo to urobil a tak som mu len naznačila že nech ide za mnou.

-Prečo si to urobil?!
-Pretože ta milujem!
-Aby si vedel ta pusa nič neznamenala.
Odišla som so slzami v očiach do mojej komnaty. Ľahla som si na posteľ a začala som revat. Ja som taká sprostá ja ho milujem a ja mu poviem že ta pusa nič neznamenala?! Tuto vetu som si opakovala neustále. Počula som že niekto vchádza a tak som si len rýchlo utrela slzy. Neuvedomila som si že budem mat rozmaznaný cely make up a otočila som sa.
-Panebože Sarah! Čo sa ti stalo?!
Vrhla som sa na ňu
-A-Alice ja som mu povedala že to nič n-neznamenalo
-Komu?
-Malfoyovi!!

Alice ma silno objala. Vykašľala sa kvôli mne na cely bál. Prezliekli sme sa do pyžama a urobili si babsky deň. Bola som strašne šťastná že tam nemusím trčať. Do komnaty niekto vbehol. Bol to Draco. V jeho očiach bolo vidieť to že ho niečo trápi. No pochybujem že ti bolo to čo sa stalo medzi nami.
-S-Sarah môžme sa porozprávať? (Draco)
-Vypadni! Daj jej už konečne pokoj nemôžeš si uvedomiť že ta miluje?! (Alice)
-A ty si myslíš že ja ju nemilujem?! (Draco)

The draco's girl (🇸🇰)Where stories live. Discover now