Ráno som sa zobudila myslela som že som prvá no v izbe nik okrem mna nebol. Vyletela som z postele prezliekla sa a bežala do veľkej siene. Bola tam cely Rokfort. Alice sedela vedľa nejakého nového čierno vlaseho chlapca. Rukou na mna kývla nech si k ním prisadnem.
-A-Ahoj, ja som Max Zabini s ty si.
Podal mi ruku a usmial sa.
-Ahoj, teší ma Max ja som Sarah Timms. Alebo Snape.
Udivene sa na mna pozrel na ja som mu len naznačila nech ti nerieši. Najedli sme sa a išli sme na záhradu. Rozprávali sme sa zabávali. S Maxom som si celkom rozumela.Na záhrade nás videl aj Malfoy. Asi žiarlil. Chcel aby som žiarlila aj ja a tak pobozkal Pansy. Pregulila som očami po líci mi stieklo pár sĺz a pokračovali sme ďalej. Keď sa v tom Alice pobrala na izbu zo slovami "idem sa nachystat na metlobal". Nemala som v pláne tam ísť no Alice ma na koniec prehovorila. Von sme ostali už len ja a Max.
-Ja už asi tiež pôjdem je dosť zima s nie som moc vhodne oblečená
-Môžem ta odprevadiť?
Prikývla som. Keď už sme boli pred komnatu chcela som sa s ním rozlúčiť no on ma pritlačil k stene.Hmyrila som sa chcela som ujsť. No on ma nepustil. Boli sme od seba asi 2 cm. Pobozkal ma. Bozky som mu neopatovala. No on ma stále bozkával.
-Netvár sa že ss ti nepáčim Timmsova.
-Nie nepáčis! Ľúbim niekoho iného.
V tom ho niekto odo mna odtlacil. Bol to Draco. Odtiahol ho so slovami "Ta je mojs tak sa jej nedotýkaj" jeho slova ma neskutočne zahriali pri srdci. On je ten koho ľúbim. No tvárime sa že sa nepoznáme. Pre Merlina metlobal. Chytila som Draca za ruku s utekala na metlobalove ihrisko. Hral Slizolin proti Chrbaromilu. Fandila som Slizolinu. Síce v chrabromile som mala kamarátov ale už sa moc nebavíme.Bola som rada že Alice ma nakoniec prehovorila. Bola tam skvelá atmosféra.
"SLIZOLIN!!!". Bolo to napínavé. Ale nakoniec zlatu strelu chytil Draco. Všetci sme pišťali a tešili sa. Samozrejme. Draco si nenechal utiecť šancu byt najlepši a tak sedel na metle a všetkým kýval. Alice k nemu doletela a tlapli si. Bola som na nich neskutočne hrdá. Po metlobale sme mali veľkú hostinu. Chcela som objať Draca. Myslela som že mu to bude jedno keď tam bude aj Pansy. No len čo som sa ho dotkla spustil.
-Nedotykaj sa ma ty hnusacka.
Jasne. Čo som si myslela. Ja citlivka som SŠ hneď rozrevala. Zavrela sa do komnaty a začala revat.-Nevidela som ta na hostine tak som ti zobrala kol-.
Otočila som na Alice. Keď videla moje oči padla jej sánka. Sadla si ku mne objala ma. Bola som za ňu nesmierne vďačná. Všetko som jej vyrozprávala.
-Ten debil Malfoy!
Alice cela nazurena visla z komnaty. Malfoy chcel práve vojsť no Alice ho zastavila.
- Ty,ty! Ešte raz dačo povieš mojej najlepšej kamošky je po tebe.
Cely čas do neho dobala paličkou. Chcela proti nemu použiť nejaké kúzlo no ja som len sepla
"Finite Incantatem". Zamračene sa na mna pozrela. Potom sa pozrela na Malfoya.
-S tebou si to ešte vybavím
-Ja som nechcel ja ju-...
-Buď ticho!Nenechala ho dopovedat zvrtla sa a odišla. Úplne som zabudla že už asi týždeň mi na parapete leží mamina odpoved. Rozhodla som sa ju otvoriť.
Ako to vieš? Prepáč Sarah, ale áno je to pravda. A stále ho mám veľmi rada.
Bola som s tým úplne v pohode pretože som vedela že aj Snapovi na mame záleží. Prezliekla som sa do pyžama. Dnes večer bol premietací večer. Všetci sme spali vo veľkej sále a pozerali film. Pansy a Malfoy boli v objatí. Ziarlila som. Alice to asi videla a tak ma objala. Aspoň mám niekoho kto ma ma naozaj rad.
YOU ARE READING
The draco's girl (🇸🇰)
FanfictionFajn dievča no keď sa stretne s Malfoyom aj dosť drzé dievča. Sarah Timms. Malfoya nenávidí od prvej chvíle sú nepriateľmi. Môžu sa však po čase stať kamarátmi a možno niečo viac? 14.10.2021- #2 dracomalfoy