Alice ma držala tak pevno že som skoro nevládala dýchať.
-Alice? Som veľmi rada že si ma objala ale ja nemôžem dýchať
-Prepáč Sarah neuvedomila som si to.
Len sme sa na seba usmiali a pokračovali sme v sledovaní filmu. Keď film skončil väčšina žiakov išlo spať no ja a Alice nie. Ležali sme tam a rozprávali sa tam asi ďalšiu hodinu. Asi štvrtina Rokfortu nám povedalo že máme byt ticho. A je to tu samozrejme princ slizolinu ma šancu niekoho napomenut tak si to nenechá ujsť.
-Môžte držať hubu?!
-A ty sa čo staráš Malfoy?!Nemala som naňho nervy a tak sme sa začali smiať ešte viac. Bolo mi jedno že bude na mna naštvaný. Po chvíli sme obe usúdili že pôjdeme spať. Nedalo sa mi zaspať po asi pól hodine nás prišiel skontrolovať otec (Snape) a Dumbledor. Keďže som nespala počula som ich rozhovor.
-Zajtra príde slečna Timms, matka Sarah spomínaš?
-Oh áno samozrejme! Elis Timms mám s ňou dve dcéry
-Si pripravený ju po tých rokoch vidieť?
-Áno veď viete že ju stále milujem, ale obávam saNevedela som spat. Prečo by mala moja mama prísť do Rokfortu? Zaspala som. Na druhý deň ráno som mala naozaj "úžasný" budíček. Zobudila som sa no Alice mala nohu na mojom bruchu a ruku mala na mojej tvári. Nikdy som netušila že potrebuje toľko priestoru.
-Lovegoodova vstávaj akože nechápem načo potrebuješ toľko priestoru?
pošepla som
-Nemusíš do mna ziapať Timmsova!!!!!
Cely Rokfort na ňu kukal s otvorenými ústami. Začali sme sa smiať. Cely Rokfort sa pobral do svojich komnát. Cestou som stretla Draca.
-Hej počkaj Sarah môžme sa porozprávať?
-Hm... premýšľam a neviem o čom o tom že si mi poplietol hlavu a si úplne v pohode s Parkinsonovou?!
-Prepáč.. ona chce všetkým dokazovať že som jej ale ja ju nemilujem. Milujem TEBA.Pozrela som sa na neho pohľadom takým či mu šibe. Áno podlamovali sa mi kolena keď som ho videla no keď som ho videla s Parkinsonovou bolo mi z neho zle. Alice a ja sme prišli do Veľkej siene. Tam už čakal Dumbledor ktorý chcel niečo povedať.
Milý žiaci
Blíži sa nám bál. Je to každoročný jesenný bál. Ktorý je v Rokforte len pár rokov. Dnes vás navštívia vaše rodiny a prinesú Vám vaše róby. Ďakujem za pozornosť dobrú chuť.
Začali sme raňajkovať. Po celý čas sme sa s Alice rozprávali o tom čo nám asi prinesú za šaty. Nevedeli sme sa dočkať.Po raňajkách sme sa pobrali na raňajky. Cely čas som musela sledovať ako sa Parkinsonova obšmieta okolo Draca. Mali sme obranu proti čiernej mágii. Keď v tom si ma po hodine zastavil otec.
-Sarah počkaj!
-Áno oci?
-Vieš ja len že či by som mohol sa stretnúť s Elis keď prídu.
-Určite, chýbaš jej oci ver mi.
Usmial sa na mna myslím že ho potešilo to že som ku povedala že mame na ňom záleží. Veštenie. Nenávidia to. Nikto tam nepočúva a dnes to bol extrém. Parkinsonova sa všetkým vychvaľoval tým že chodí s Dracom.
-Parkinsonova! Ty si nevieš uvedomiť že on ta nechce? Ja ho mi-... Proste daj mu pokoj!Zahanbena som si sadla pretože som skoro priznala že ho milujem.
Konečne! Je čas kedy prídu naše rodiny. Vo dverách do veľkej siene som uvidela mamu a Isabell.
-Mamii! Isabell! Chýbali ste mi!
Čo najsilnejšie som ich objala. Rozprávali sme sa o škole a o všetkom čo sa stalo.
-Mami je tu niekto komu stále ma tebe záleží.
Priviedla som Snape. Oni sa bez slov objali a po tých rokoch sa pobozkali. Sadli si a rozprávali sme sa ďalej ako rodina. Naozaj som začala mat otca rada.
-Tak Sarah tu máš tvoje šaty kúpila som ti nové tak dúfam sa ti budú páčiť.
(Pre predstavu fotka vyššie)
-Sú D-Do-Dokonale ďakujem!
- No sup úkaz sa nám myslím že aj ocko ta chce vidieť ako princeznú.
- Ona už je (otec)
Prezliekla som sa a ukázala sa im. Nemali slov. Rýchlo som sa znova prezliekla aby som mohla s nimi tráviť ešte veľa času-Ľúbim Vás
Snape bol prekvapený že to boli mierene aj na neho a tak sa na mna len usmial. V tom prišiel ku nám Malfoy.
-Zdravím! Som Malfoy chcel by som Vám nachvíľu ukradnú vašu dcéru.
-Ale len na chvíľu (mama)
Malfoy ma zobral za ruku a niekde ma viedol.
-Kam ideme Draco?
-Uvidis
ESTÁS LEYENDO
The draco's girl (🇸🇰)
FanficFajn dievča no keď sa stretne s Malfoyom aj dosť drzé dievča. Sarah Timms. Malfoya nenávidí od prvej chvíle sú nepriateľmi. Môžu sa však po čase stať kamarátmi a možno niečo viac? 14.10.2021- #2 dracomalfoy