Dorazili sme na Rokfort. Bolo už celkom neskoro a tak sme šli s Dracom spať. Bol druhý deň ráno. Prebudil ma bozk od Draca. Bozk som mu opätovala. Chvíľu potom sme spolu ešte ležali v objatí. Prešlo pár minút obaja sme sa išli pripraviť na hodiny. V tedy sa k nám dostala správa že sú hodiny zrušené. Netušila som čo budem cely deň robiť, no vtedy mi to docvaklo. Vedela som že to nebude ľahké no skúsiť to môžem. Pokúsim sa presvedčiť Draca aby vyčaroval Patronusa. Po výmene prekvapených pohľadov s Dracom sme si obliekli spoločne mikiny ja som sa rýchlo upravila a vybrali sme sa na raňajky. Už ako samozrejmosť som Draca chytila za ruku. Síce sa na mna furt vražedným pohľadom pozerajú kamarátky Parkinsonovej. Ja som bola šťastná.
Sadli sme si vedľa Alice a Blaise. Som taká rada že ju vidím šťastnú. Usmiali sme sa na seba.
-Musíme si s Blaisom na chvíľu odskočiť však Blaise?
Všimla som si že Blaise chcel pokrútiť hlavou no Draco ho kopol do nohy. Na jednu stranu som bola rada pretože tu bolo niečo co som chcela zatiaľ povedať len mojej najlepšej kamarátke. Alice.
-Vieš no Narcissa Malfoy..
-Čo s ňou? Je taká úžasná ako Draco hovorí?
-Áno, ale toto je o inom povedala mi že Draco nikdy nevyvaroval svojho patronusa
-Musíš mu s tým pomôcť! Naozaj ta miluje!
Potešilo ma to keď som to počula z úst niekoho o kom viem že mi neklame. S úsmevom som ju objala. Bola som uz na odchode no v tom ma niekto zastavil.-Sarah Timmsova však?
Bol to ten chlapec ktorého som stretla v knižnici.
-Áno, a ty si...Cedric pamätám si dobre?
-Dokonalo
Začali sme sa smiať. Žiarlivý Draco ku mne dobehol. Chytil ma okolo pasu a dal mi pusu. Áno chcel si dokázať že som jeho.
-Draco Malfoy, môj priateľ ak sa nenahnevas mi uz pôjdeme.
Chytila som Draca za ruku a odišli sme.
-Čo to do teba vošlo?
-Nič! Len chcem aby všetci vedeli že si moja! Nikto mi ta nezoberie.
Usmiala som sa a sadla si na posteľ.
-Keď sme tu tak sami. Viem že si nikdy nevyčraoval Patronusa. Prečo?
-Vieš...
Draco mi povedal cely jeho príbeh. Zistila som že to všetko bolo kvôli jeho otcovi. Draca to dojalo a tak som ho čo najpevnejšie objala.
-Skúsiš to? Pre mňa?Draco nesmelo prikývol. Keďže ja som svojho Patronusa už pár krát vyčarovala vedela som čo robiť.
-Takže Draco musíš sa sústrediť na tvoju najkrajšiu spomienku alebo osobu ktorú najviac miluješ.
Dracov pohľad:
Zavrel som oči. Snažil som sa myslieť na najkrajšiu spomienku so Sarah no v tej spomienke som videl svojho otca nestihol som a zo mňa vyletelo Expecto Patronum odhodilo ma to a zahmlelo sa mi pred očami. Posledné čo som počul bol výkrik Sarah
Sarah pohľad:
Prvý krát to nezvládol odhodilo ho to preč vedela som že je to normálne no aj tak som sa zľakla. Podala som mu rýchlo vodu. Po pár hodinách sa Draco odhodlal to znova vyskúšať. Zavrel si oci a ja som len dúfala.-Expecto Patronum
Draco to dokázal. Vyčaroval svojho patronusa. S nadšením sa ku mne rozbehol a pobozkal ma. Videla som tu radosť v jeho očiach.
Bola som naňho nesmierne hrdá.
YOU ARE READING
The draco's girl (🇸🇰)
FanfictionFajn dievča no keď sa stretne s Malfoyom aj dosť drzé dievča. Sarah Timms. Malfoya nenávidí od prvej chvíle sú nepriateľmi. Môžu sa však po čase stať kamarátmi a možno niečo viac? 14.10.2021- #2 dracomalfoy