#14 Amortentia

243 7 0
                                    

-Takže kamaráti? Usmial sa a ja som mu len prykývla. Chcela som už odísť no schmatol ma a pobozkal ma.
-Chcem len aby si vedela že si na teba počkám
Bozk som mu opätovala a len som sa pobrala do Veľkej siene najesť sa. Sadla som si vedľa Alice a Blaisa. Po chvíle prišiel Draco sadol si vedľa mna a začali sme sa všetci 4 rozprávať. Nechcelo sa nám ísť ešte spať a tak sme sa všetci pobrali na metlobalové ihrisko.
-Dáme si preteky nie? Na metlach (Alice)
-No tak so mnou nepočítajte (Sarah)
Presviedčali ma asi hodinu no nakoniec ma presvedčili. Sadla som si na metlu po prvý krát mimo hodiny a vzlietla som.

-Dobre takze preteky sú od začiatok po koniec ihriska (Draco)
- Dúfam ste všetci pripravený na prehru(Sarah)
Všetci sme sa zasmiali. Blaise odštartoval preteky. Bola som vo veľkom predstihu až do chvíle kým ma moja metla nezhodila. Padala som z výšky asi dvoch metrov. Keď som spadla odpadla som posledné čo som počula bola Alice
-Parkinsonova!
Zobudila som sa po 1 dni. Niekto pri mne ležal bol to Draco. Pohladila som ho po vlasoch a on sa zobudil
-Prepáč nechcela som ta zobudiť
-To je v pohode. Idem zavolať Snape nech vie čo sa stalo.

Draco odišiel a po chvíle sa vrátil aj s mojim otcom.
-Pre Merlina Sarah čo sa ti stalo?!
Všetko som mu vyrozprávala a dokonca som zistila že moju metlu zacarovala Pansy. Po pár dňoch kým som sa ešte zotavovala som sa konečne mohla vratit do školy. Rano nás s Alice a Dracom pred komnatu čakal Blaise a všetci traja sme sa vybrali na raňajky. Blaise a Alice sa držali za ruky. My s Dracom sme sa len na seba usmiali. Po raňajkách sme sa vybrali na prvú hodinu. Mali sme Elixíry.
-Na dnešnej hodine elixírov sa budeme učiť niečo o lektvare lásky vie mi niekto povedať jeho názov?

Prihlásila som sa.
-Amortentia
-Výborne slečna Timmsová! Mohli by ste nám to aj vysvetlit poprípade ukázať?
-Samozrejme, Amortentia vonia podľa toho čo nás priťahuje ja cítim zelené jablka, mätu a vanilku.
Hneď mi to bolo jasne. Presne takto vonia Draco Malfoy. Len som sa na neho usmiala. Aj on cítil moju vôňu. Po hodine si ma Draco zastavil.
-Tak asi som tvoja spriaznená duša Sarah
-A ja zase tvoja
Nevydržala som to a pobozkala síce sme si povedali že budeme len kamaráti. Bolo to silnejšie.

Po všetkých hodinách som išla do komnaty. Tam boli Alice a Blaise.
-V pohode tvárte sa že tu nie som.
Usmiala som sa. Uvarila som si čaj medzitým som si chcela ísť požičať nejakú knihu do knižnice ale Alice ma zastavila.
-Počkaj! Všimla si si ako sa na teba Draco pozeral? On je do teba zamilovaný
-Nezmysel sme len najlepší kamaráti.
Chcela som to poprieť no do toho sa ozval Blaise.
-Nepopieraj to. Myslíš že my to nevidime že ste do seba buchnutý?

Ja som sa len pousmiala a isla som do knižnice. Keď som si vyberala knihu všimla som si ako sa na mňa pozerá nejaký chlapec.
-Čo pozeráš?!
-Nič, obdivujem tvoju krásu som Cedric Diggory ty si?
-Sarah, Sarah Timms
Bola som už ma odchode keď v tom som počula Draca.
-Diggory drž sa ďalej ta je moja
-Draco! Prosím, poď ideme do komnaty
Chytila som ho za ruku a išli sme do komnaty. Pred komnatu sme však zastavili.

-Prepáč za ten cirkus ale ja ta naozaj milujem a neprežil by som to keby musím vidieť ako chodíš s niekym iným
Objala som ho. "Draco, ale ja chcem chodiť len s tebou, ale nie hneď".

Vošli sme do komnaty. Tam stále boli Blaise a Alice. Sadli sme si k ním a začali sme sa rozprávať. Zabávali sme až do chvíle kým neprišiel do našej komnaty otec.
-Nerád vás ruším ale potrebujem na niečo Sarah.
Višla som vôňa rozbusenym srdcom čo sa stalo.
-Sarah, to so slečnou Parkinsonovou, povedala mi že na teba použila to kúzlo len preto pretože si jej prebrala Draca, takze možno si čakala že ju Dumbledor vylúči ale rozhodol sa že nie.
-No jasne, prebrala som jej Draca nikdy ju nemiloval oci, nikoho som jej neprebrala a tu som skončila.
-Ja ti verím.

Usmiala som sa a vrátila sa do komnaty.

The draco's girl (🇸🇰)Where stories live. Discover now