Ráno som sa zobudila. Vedľa niekoho koho som donedávna nenávidela. Pozerala som sa na neho asi 20 minút potom sa zobudil.
-Prepáč nechcela som ta zobudiť.
Usmial sa a išiel sa prezliecť. Prezliecť som sa išla aj ja. Chcela som zobudiť aj Alice no nebola tam. Pobrala som sa na raňajky pretože Draco mi povedal že mám ísť na pred. Videla som tam Alice.
-Lovegoodova kde si bola?
-Ty si bola s Malfoyom tak ja s...
Keď som to počula padla mi sánka. Chcela som jej niečo povedať keď v tom mi naznačila že sa mám pozrieť ku dverám. Vošiel do nich Malfoy s Pansy. Usmievali sa zabávali keď v tom ako ma zazrel pobozkal ju.Sklonila som hlavu s po líci mi stiekla slza. Alice si ku mne sadla a objala ma. Odtiahla som sa a odišla na záchody. "Konečne som si myslela že môžem mat dobrý vzťah s Malfoyom". Pri tejto chvíli som sa rozplakala ešte viac. Prišla som na prvú hodinu mali sme veštenie. Na hodinu som prišla cela opuchnuta oci som mala celé červene.
-Ty čo si nespala Timmsova?
-Daj pokoj Parkinsonova. Sa zaujímaj o svojho Malfoya.
Malfoy sa len uškrnul. Celu dobu ma Parkinsonova provokovala.Konečne. Skončili mi hodiny. Cestou do komnaty ma zastavil otec.
- Čo sa deje Sarah?
-Nemáme taký dobrý vzťah aby som ti všetko vravela oci.
Naštvane som odišla. Prišla som do komnaty kde sedela Alice s Blaisom. Ja som okolo nich len prešla a ani si ich nevšímala. Teplo som sa obliekla a vybrala sa na záhradu. Prefukol ma studený jesenný vietor. Videla som tam Malfoya s Pansy ako si tam hrkútajú. Neudržala som to. Skrutila som sa ku môjmu obľúbenému stromu a začala revat. Revat revat a revat. Uvedomila som si že som sa zamilovala. Zamilovala som sa do Draca Malfoya. Nevedela som ho pustiť z hlavy.Vrátila som sa do komnaty. Napustila som si teplu vaňu s veľkou penou. Vošla som do nej s znova začala revat. Bola som tam asi hodinu. Vyšla som a v tom mi niekto vtrhol do kúpeľne.
-Vypadni Malfoy.
Zvrieskla som doňho. Obliekla som sa a vyšla von pritlačil ma ku stene a pobozkal ma. Opatovala som mu to. No neviem prečo. Cely deň som sa kvôli nemu trápila a teraz. Obliekla som si župan urobila si čaj a čítala si knihu. Malfoy mi neustále naznačoval že mám ísť k nemu. Najradšej by som ho objala. No na druhu stranu som nemala vôbec chuť ho vidieť. Prišla Alice.Vrhla sa na mna a objala ma. Bola som nesmierne šťastná pretože aspoň niekto po celom dni ma objal. Začali sme sa rozprávať.
-čo sa stalo medzi tebou a Malfoyom? Cely deň sa na teba pozerá. On ta ma asi naozaj rad.
-tak on sa na mna pozerá?! Bozkáva sa s Parkinsonovou a ty mi tvrdíš že ma ma rad?!
Kričala som to tak že to bolo počuť asi až do veľkej siene. Alice sa na neho naštvane pozrela. On len sklonil hlavu. Objala ma.
-Vieš ja ho asi naozaj ľúbim a on? Jeden deň sa so mnou bozkáva a druhý už s Parkinsonovou?
Pokrcila plecami. Po chvíli mi začala rozprávať o nej a Blaisovi. Veľmi jej to prajem ale nemala som moc dobrú náladu. Išla si už ľahnúť pretože bolo dosť neskoro. Ľahla som si. Po líci mi stieklo ešte pár sĺz a zaspala som.
VOUS LISEZ
The draco's girl (🇸🇰)
FanfictionFajn dievča no keď sa stretne s Malfoyom aj dosť drzé dievča. Sarah Timms. Malfoya nenávidí od prvej chvíle sú nepriateľmi. Môžu sa však po čase stať kamarátmi a možno niečo viac? 14.10.2021- #2 dracomalfoy