#16 Po celom tom čase?

209 9 0
                                    

Rano bolo ako každé iné nič zaujímavé sa nedialo. Ráno na raňajkách som v podstate vôbec nič nevnímala až do chvíle kým ma z môjho premýšľania nevytrhol Draco
-Vieš že si to bola ty však?
-Čo o čom je reč?
Samozrejme že som vedela že Draco myslí to čo včera povedal. Ale nechcela som to priznať.
-No predsa o tom včerajšku keď sa ma Alice pýtala kto sa mi páči. Bola si to ty.
Ja som sa len zo vzdychom postavila a odišla. Už je to pár mesiacov po tom čo sme sa s Dracom začali baviť. Áno. A práve v tuto chvíľu som si uvedomila že ho naozaj milujem.

Rozrevala som sa. V podstate ani neviem prečo. V hlave mi lietalo to že si myslím že to Draco tak necíti tiež. Popritom som vedela že sa mu stále pacim. Bežala som na 2. podchodie do dievčenskej kúpeľne. Sadla som si a spustila rev. Zrazu sa predomnou objavila umrnčaná Myrta.
-Čo sa deje?
-D-Draco..
-Myslíš si že ta nemiluje? he.. nebuď smutná miluje ta vždy keď me príde rozpráva len o tebe.

Utrela som si slzy a bežala preč. Potešilo ma to. No Dracovi som nemala ešte v pláne povedať že už sa nechcem byt len kamarátka. Vydala som sa teda na hodinu. Cestou som však narazila do Alice.
-Preboha Sarah! Tu si! Čo sa deje?
-Všetko je v podstate ok.. ale potrebujem ti niečo povedať.
Sadli sme si do Veľkej Siene a ja som jej všetko vyrozprávala. Alebo teda im lebo Blaise chcel všetko počuť.
-Konečne!
Skrykli na raz a my sme sa len začali smiať. Po tomto rozhovore sme sa vybrali na hodinu obrany proti čiernej mágii.

Po hodine si ma zastavil otec.
-Sarah čo si taká natešená čo sa stalo?
-Ale nič oci len konečne po mesiacoch budem možno konečne s niekym koho milujem.

Ja som len cela s úsmev odišla do svojej komnaty. Mala som ešte 4 hodiny a potom som sa stretla s Dracom, Alice a Blaisom.
-Takze čo mame dnes na pláne?
Blaise sa na nás usmial. Presne som vedela čo tento úsmev znamená. Chce robiť niečo čo sa nikomu z nás nebude páčiť iba jemu.
-Mohli by sme ísť špehovať Snapa.
-Blaise je to môj otec!
A po tomto rozhovore sme ostali nakoniec v komnate. Alice vypeckovala hudbu a všetci sme sa tam rehotali. Ako vždy keď sme spolu skoro na cely Rokfort. Už som pochopila čo mylslea Harry na začiatku tým že je doma. Mám okolo seba úžasných ľudí a to mi mat pocit domovú stačí.

Po asi 3 hodinách smiatia keď sme všetci už lapali po dychu Alice a Blaise išli na Blaisovu komnatu ostali sme tu len ja a Draco. Chcela som ísť po knihy no Draco ma zastavil.
-Sarah ja už to nevydržím
-Čo?
-Predstierať že sme len kamaráti...
Nevedela som čo na to povedať a tak som sa len usmiala a bežala na Astronomicku vežu. Mali ste vidieť tu moju radosť keď mi to povedal. A do pekla! Práve teraz som si uvedomila že som ho tam nechala! Bežala som čo najrýchlejšie ako sa dalo. Vpálila som do komnaty a Draco sa na mna pozeral s vyvalenymi očami.

-Stále ma chceš? Po celom tom čase?
-Vždy.
Ja som sa na neho len usmiala rozbehla sa naňho a pobozkala ho.

The draco's girl (🇸🇰)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora