Je ráno a všetci sme nastúpený pred vlakom späť do Rokfortu. Bolo dosť skoro rano a tak väčšina z nás vo vlaku spala. Po 3 hodinách cesty sme sa konečne dostali do Rokfortu. Zobrali sme si kufre a išli sme všetci do našich komnát. V komnate som si vybalila veci a prezliekla som sa do niečoho pohodlného. Po včerajšej párty som bola celkom unavená takze som nemala náladu sa chystať tak ako Alice.
-Nejdeme sa prejsť?
Prikývla som a Draco ma chytil za ruku. Prechádzali sme sa po Rokforte. Našťastie tentokrát sme nestretli Parkinsonovu. Cestou nás však zastavil Dumbledore a zavolal nás do riaditeľne.
-Ako iste viete slečna Parkinsonova použila jedno z neodpustiteľných zaklínadiel a tak bola vylúčená zo školy.Nechcela som aby to tak vyzeralo. Ale bola som naozaj rada. Konečne bude kľud. S Dracom sme sa ešte prechádzali. Cely čas som videla že je nesvoj a tak som ho objala.
-Draco čo sa deje?
-N-no nič
-Mne to môžeš povedať
-Ja by som chcel aby si išla cez víkend so mnou domov mama ta chce spoznať.
Pobozkala som ho. A do ucha som mu pošepla odpoved.
-Pôjdem
Videla som ako mu opadol kameň zo srdca. Chytil ma okolo pasu zatočil sa so mnou a znova ma pobozkal.
-Takže dnes večer ta prídem vyzdvihnúť a pôjdeme.Prišla som do komnaty celá nadšená a roztrasena.
-Alice! Draco ma pozval do Malfoy Manoru
-Čože?
Vypleštila na mna oci že som si myslela že jej až vypadnú. Všetko som jej povedal až do kým sme sa nedostali ku slovu že ideme dnes. Zodvihla sa z postele a niečo písala.
Zákaz vstupu hlavne DRACOVI!
Prilepila to na dvere a keď si ma začala obzerať bolo mi jasne že ma chce vyobliekať ako na bál.
-Dobre takze dáš si tie zelené šaty z Londýna no a make-up to vyriešime
-Šaty?!
-Áno šaty čo nevidíš že Narcissa chodí vždy v šatách takze ma neprerušuj!
Začala ma chystať maľovať a po 2 hodinách na dvere zaklopal Draco. Alice otvorila dvere a navzájom sme na sebe nechali oči. Mal čierny oblek zo zeleným motýlikom.
-Vyzeráš úžasne Sarah
Pobozkala som ho na líce. Zobrala som si kufre a odišli sme.Draco vyzeral v obleku ako úplne iný človek. Cesta bola celkom rýchla. Keď sme prišli pred Manor nemala som slova. Nikdy som si nepredstavovala že bude naozaj taký veľký. Pred dverami nás čakala Narcissa.
-Veľmi ma teší Sarah, Draco mi o tebe veľa narozprával
Videla som ako Draco prekrútil očami.
-Potešenie ma mojej strane
-Som rada že si tu vitaj poďte deti večera je na stole.
Prišli sme do veľkej jedálne na stole bolo toľko jedla že som si nevedela vybrať s čím začať. Po večeri ma Draco odtiahol do svojej izby. Spolu sme si lahli do postele a zaspali sme. Rano som sa zobudila sama. No po chvíli prišiel Draco s raňajkami.
-Fíha.. Čo to mame?
-Raňajky do postele pre moju princeznú.
Pobozkal ma na čelo a ja som sa cítila ako v sne. Po raňajkách sme sa spolu vybrali na záhradu. Bola obrovská s veľkým bazénom. Chcela som sa naň pozrieť no Draco prišiel a zhodil ma doň. Začal sa smiať. Bola sim cela mokrá a nemohla som sa na to pozerať. Doplávala som k nemu a stiahla ho za nohu. Chcela som utiecť no nestihla sim tu schmatol ma pozerali sme sa do oči a nevedeli sa prestať smiať. Potom ma Draco pobozkal.Prezliekli sme sa a zvyšok víkendu sme trávili len a len spolu. Bolo už neskoro večer a bolo načase sa vrátiť do Rokfortu.
-Bolo mi cťou ťa stretnúť Sarah konečne po dlhej dobe viem ako vyzerá Dracov úsmev.
Obajala som ju pretože viem si predstaviť aké ťažké to musí byt nevidiet svojho syna sa smiať. Draco mi mával aby som už šla no Narcissa ma schmatala za ruku.
-Nikdy nevyvaroval svojho Patronusa.
Zo slzami v očiach som prišla ku Dracovi a boli sme na ceste spat do Rokfortu. Celu cestu mi vŕtalo v hlave to čo mi povedala Narcissa.
DU LIEST GERADE
The draco's girl (🇸🇰)
FanfictionFajn dievča no keď sa stretne s Malfoyom aj dosť drzé dievča. Sarah Timms. Malfoya nenávidí od prvej chvíle sú nepriateľmi. Môžu sa však po čase stať kamarátmi a možno niečo viac? 14.10.2021- #2 dracomalfoy