Sezon 1 Bölüm 16 : Flora Charmix

153 8 0
                                    

Bloom : Kızlar . Kızlar iyi misiniz ?

Stella : Ahh bu canavarlar çok güçlü . 

Miusa : Gücümüz onlara hiç etki etmiyor . 

Bloom : Ben zaten vursam vursam sopalarla vururum ama o sert kabuklarına işler mi ? 

Flora : Kızlar dayanın . Pes etme sırası değil .

Layla : Evet Flora haklı kalkın ayağa . 

Miusa : Yoksa bu böcekler bizi diri diri yiyecek aaaaaaaaaaaa .

Bloom : Bağırma kulağımın dibinde . 

Flora : İşte geliyorlar . 

Layla : O zaman dövüş zamanı . 

Layla . Morhix

Miusa : Ses Dalgası 

Flora : Polen yağmuru .

Tecna : Tocno kontrol .

Stella : Güneş ışığı . 

Layla : Stella bu güç bir işine yaramaz . Onları sıkıştıracak veya hızlı yok edecek bişi bulmalısın .

Stella : Doğru ya bunlar vampir değil . GÜNEŞ IŞINIII !

Layla : İşte böyle .

Bloom : Ko-koridora bakın .

Miusa : Daha fazlası geliyor . 

Stella : İşte şimdi bitmiş olabiliriz . 

Tecna : Ben kendimi hiç canlı hissetmiyorum .

Miusa : Sakın yorulduğunu söyleme . Bu gelenler için herkes dipdiri olmalı . 

Tecna dönüşümden çıkar ve dinlenmek için yere oturur . 

Stella : O son sihrim sanki biraz fazla kaçtı . 

Stellada dönüşümden bir anda çıkarak kendini yere atar .

Flora : Kızlar şimdi olmazz .

Layla : Direnmek . Direnmek zorundayız .

Stella : Sende çok yorgunsun kabul et bunu .

Layla : Pes edemeyiz .

Miusa : Buradan bir an önce gitmemiz gerekiyordu . (Der ve dönüşümden çıkar )

Sadece Flora ve Layla kalmıştır dönüşümde olan ama Laylada çok geçmeden güçlerine direnmeden dönüşümden çıkmıştır . Artık tüm Winx'in son çaresi Floradır . 

Flora : Bunu başaracağım . Bunu başaracağım . ALTIN POLANLERRR !

Gelen tüm düşmanları tutmak için kapıya sarmaşık ördü . İçeride kalanları ise aynı mantık ile durdurmaya çalıştı . Yanına Bloom gelerek sarmaşıklardan kurtulan canavarları bir şeyler atarak durdurmayı denedi . Sonunda Floranında güçleri kendini dinlendirmek için yok olmuştu ve dönüşümü bitmişti ama Flora hiç yılmadı ve ayakta durup direnmeye devam etti .

Flora : Bunu yapmak zorundaydım  ama güçlerim izin vermedi . 

Bloom : Sorun değil asıl şimdi direneceğiz .

Flora : Güçsüz mü ?

Bloom : Eskisinden de güçlü . 

O sırada Flora gelen ikinci sihrini vücudunda hissetti . O Charmix enerjisi . Onu hissedebiliyordu . Sonra ellerini yumruk yapıp dönüşüme izin verdi . 

...

Dönüşür dönüşmez hemen aynı sihirleri sürdürdü . Bu sefer daha güçlüydü çünkü Charmix perilere yaptığı sihirlerin daha güçlü olmasını sağlayan çantalardı onlar .  Bir yandanda kapana kısılırlarken en sonunda uzmanlar oraya teşrif edebilmişlerdi . Kızlar uzmanları seyrederken bir yeni kişi gözlerinden hiç kaçmamıştı . Bu Heliaydı .  

Sky : Yardım geldi kızlar . 

Stella : Brandonn .

Brandon : Buradayım Stella . Hadi şunlara günlerini gösterelimde şu simülasyondan çıkalım .

Bloom : Bizi nasıl buldunuz ?

.. Bloom : Tabi yaaa sizi peşimizden Müdire Faragonda yolladı değil mi ?

Sky : Evet öyle ama şimdi tartışmanın sırası değil değil mi ?

Miusa : Evet bir an önce çıkmak istiyorum buradann . 

Riven : Hey sakin ol şimdi gidiyoruz .

Helia : Tabikide önce şunları haklayacağız .

Flora : Daha fazla gelecekler sarmaşıklarım onları tutmaz . Burayı halledip gidelim .

Sky : Öneri kabul edildi . Uzmanlar yapmamız gerekeni duydunuz .

...

Riven : 27 28 29 ...

Sky : 34 35 36 ...

Brandon : 30 31 32 :

Timmy . 24 25 26 ...

Helia : 40 41 42 ...

Flora : Siz her dövüşte böyle sayar mısınız ?

Riven : Çoğunlukla evet . 

Uzun süren savaş ardından en sonunda Domino simülasyonundan çıkmayı başarırlar . Faragonda Griselda ve simülasyon Profesörü onları bekliyorlardı . 

Faragonda : İyi misiniz kızlar ? Orada neler oldu ?

Stella : Öncelikle demek gerekirse Trix bizi orada da rahat bırakmadı .

Bloom : Bir sürü canavarlardan kaçtık ve savaştık .

Miusa : Flora sayesinde bir kaç saniye daha hayatta kalabildik .

Flora : Charmix'imi kazandım .

Faragonda : Bu gerçek mi kızlar ?

Bloom : En azından birileri işe yarıyor . 

Stella : Sana işe yaramaz diyen olmadı Bloom .

Bloom : Aslında haklısın . Size canavar çekmekte bir numara idim . Orayı unutmuşum pardon .

Faragonda : Öyle deme Bloom . Çok önemli yol kat ettiniz . Şimdi yapmanız gereken sadece ejderin ateşini geri almak .

Bloom : Ama nasıl ?

Faragonda : Bulutlu Kule Trix tarafından ele geçirildi . Müdiresi ise gönderilen aramalara cevap vermiyor . Tahminlerime görede senin gücünden artan ateşi bir yerde tutuyorlar . 

Stella : O zaman hedefimiz Bulutlu Küle .

Faragonda : Nat size Bulutlu kuleye giden yollarda eşlik edecek . Uzmanlarda yardım için yanınızda olacak . İlk göreviniz Müdireyi konuşup mesajımı iletmek olacak . Sonrada ...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bu bölümde bu kadardı .

 Bu bölümde Flora Charmixe ulaştı :)

Umarım bölümü beğenmişsinizdir .

Sizce bu hikayeye devam edelim mi ?

Hikayeyi sevdiniz mi ?

𝐅𝐀𝐓𝐄  : The Winx Club Saga - 𝘗𝘰𝘸𝘦𝘳𝘧𝘶𝘭 𝘞𝘪𝘯𝘹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin