..
Bloom bu konuşmadan sonra hazırlıklarına başladı . Hazır olduğunda ise dışarı çıktı . Dışarıda Winx ve Uzmanlar da vardı . Bloom hepsi ile vedalaşıp gitti .
...
Payros'da :
Bloom Payros Adası'na ışınlanır ışınlanmaz bir ejderha ona saldırmış idi . Bloom ejderhayı tek hamlede yenmiş idi . Ejderhayı yendiği için mutlu iken karşısına bir düzine ejderha daha çıkmış idi . Şaşkınca onlara bakarken kaçmanın iyi bir fırsat olduğunu anlamıştı .
Bloom bir tanesi haklamış ve bir diğerinden de kaçarken ejderha arkasından ona ateş püskürtmüştü . Bloom önüne bakmadığı için bir çukurdan aşağıya düştü .
Bloom uyandığında bir mağarada idi . Rüyasında Daphne'yi görmüştü . Daphne ona öğüt vermişti . Daha da güçlü olmak için içindeki ejderhayı görmesi gerektiğini söylemiş idi .
Uyandığında minik bir ejderha ile karşılaşmış idi . Adı da Badi birbirleri ile çığlık atarak tanıştıktan sonra Badi ile yürüyüşe çıktılar .
Bloom : Bu ejderhaları neden yenemiyorum anlamıyorum .
Badi : Bir ejderhayı yenebilmen için kendin ejderha olmalısın ve ateşini kullanmalısın .
Badi Bloom'a saçma taktikler verir iken çoktan bir yanardağa gelmişlerdi . Uyuyan ve yanardağı kontrol altında tutan bir ejderhayla karşılaşmışlardı ama neyseki uyuyordu bu yüzden sessiz olmalıydılar ama ejderha maalesef uyanmış ve Badi'yi yemek üzere idi . Bloom onu kurtarmaya çabalarken bir bataklığa düşmüş idi . Oradan kurtulmuş ama Badi yenmek üzereydi .
Bloom : Bir ejderha ol !
Bloom yükselerek ejderhanın önünde durdu . Daha sonra içindeki ejderhayı serbest bıraktı . Bu ateş ejderhasından korkan diğer ejderha Badi'yi anında bırakıp oradan kaçtı .
Badi : Başardın başardın bir ejderha oldun .
Bloom Badi'yi evine bırakmış ve bu yolculukta kendisi de içindeki ejderhaya ulaşabilmişti . Bunları düşünerek yürürken bir anda etraf sallanmış depremimsi bir şekilde rüzgar çıkmıştı . Gittiği yolun önünde bir yarık açılmış ve rüzgarda Bloom'u o yarığın içerisine doğru ittiriyordu . Bloom tam deliğe düşecek iken bir halat onu yakalamış ve kurtarmış idi .
Bloom uyandığında buradan çok uzakta başka bir yerdeydi .
Maya : Benim adım Maya . Seni tam zamanında kurtardım kızım . Al iç bunu iyi gelecektir . (Su vererek) Ve ben burada yaşıyorum çok az insan buna cesaret eder .
Bloom : Bende Bloom Magix'den geliyorum .
Maya : Neden buradasın Bloom ?
Bloom : Daha güçlü olmaya çalışıyorum bu yüzden Payros'a geldim . Okuldakiler ejderhalardan öğrenebileceğimi söylediler ama bunu nasıl yapabileceğimi bilmiyorum
Maya : Eğer daha güçlü olmak istiyorsan kalbini ve zihnini açmalısın .
Bloom : Güçlü olmak istememin sebebi Valtor ! Tüm krallıklardan sihir çalıyor o çok karanlık ve şeytani biri . Çok gecikmeden onu durdurmanın bir yolunu bulmalıyım . Şimdi neden istediğimi biliyorsun !
Maya : Nedenlerin çok asil .
Bloom : Gelmiş olduğum krallık artık var olmadığına göre Enchantix'i kazanmam imkansız ama yine de cesaret ve daha çok güç sahibi olmam lazım .
Maya : Ama zaten güçlü ve cesursun sihrin çok kuvvetli öfken muhteşem ama pozitif enerjini göster . Eğer istersen sana yardımcı olabilirim . İçine odaklanmayı öğrenmen lazım . İhtiyacın olan her şey sende var zaten .
Bloom ile Maya egzersizlere başladı .
Maya : Çok iyiydin . Yeteneklerin kısa sürede müthiş gelişiyor . Güçlerin yepyeni bir seviyeye ulaştı şimdi .
Bloom : Gerçekten o kadar çok geliştim mi ?
Maya : Sen hissetmesen de ben görebiliyorum . Magix'e dönmeye neredeyse hazırsın . Bu sandıkta Payros'un sihirli özü bulunuyor sana yardımcı olacaktır .
Bloom bu özütle kendi içindeki özü birleştirme niyeti ile meditasyon yapar iken Trix gelmişti .
Stormy : Bloom !
Bloom meditasyondan çıkıp onlara döndü ve şöyle dedi . '' Üzgünüm ama Payros'da ziyaretçiye yer yoktur . '' Bunu dedikten sonra Trix'in üstüne ateş bir hortum göndermişti .Artık daha da güçlüydü hissedebiliyordu . Tıpkı Trix'in de anladığı üzere !
Darcy : Bloom oldukça güçlenmiş !
Icy : Haha ne kadar çok güçlü hissederse yenmesi o kadar eğlenceli olacak .
Bloom : Hiç kimseyi yok etmeyeceksiniz !
Icy : Senin işini bitirmeden önce , Valtor sana selam söyledi !
Bloom : Valtor mu !?
Icy , Darcy ve Stormy aynı anda Bloom'a saldırmış Bloom ile kalkanı ile karşılık vermişti . Buna direnmeye çalışırken tüm olanlar olmuş idi . ENCHANTİX !
Bloom : VALTOR ASLA KAZANAMAYACAK !!!
Bloom dönüşmüş ve Trix'i haklamıştı .
Icy : Seni bunun için yakalayacağız Bloom !
...
Bloom artık hazırdı . Alfea'ya gitme zamanı ! Bloom Maya'ya veda ettikten sonra yola koyulmuştu .
Alfea da kimseyi bulamayan Bloom doğruca Müdire Faragonda'nın odasına gitti . Faragonda ve Griselda ile konuştu . Tüm Winx ve birkaç uzman Tecna'yı bulmak için hazırlanmış ve gitmişlerdi . Bloom da bu yolculuğa katılmak istiyordu . Bunu düşünürken Kızılçeşme Koleji'nden bir gemi gelmiş ve içinden de Sky inmişti . Bloom Sky ile birlikte diğerlerinin olduğu yere gittiler .
Sky artık normal idi . Bloom'dan özür dilemiş sonra da barışmışlardı .
Boyutta her yer soğuk ve tehlikeli idi . Bloom ve Sky'a bir şey saldırdığında Bloom düşme tehlikesini zor atlatmıştı . Aslında bu Tecna'nın ta kendisi idi . Hızla birbirlerinin yanına gitmişler ve diğerlerini bulmak için yola koyulmuşlardı .
İlk önce uzmanları bulmuşlar ve hapsolduğu yerden çıkarmışlardı . Tam diğer kızları arayacaklarken bir ejderha çıkagelmişti . Dokunuşu öldürücü idi . Tecna dönüşmüş ejderha ile savaşmaya çalışırken Bloom o sırada kendini uçurumdan kurtarmaya çalışıyordu ama sonra ejderha ile birlikte düştüler . Ejderha Bloom'a dokunmuş idi . Tecna doğruca onu tutu ışınlanmıştı . Tam da diğer kızların yanına ...
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐅𝐀𝐓𝐄 : The Winx Club Saga - 𝘗𝘰𝘸𝘦𝘳𝘧𝘶𝘭 𝘞𝘪𝘯𝘹
FanfictionSizde Winx'in eğlenceli dünyasını keşfetmeye var mısınız ? Yapmanız gereken sadece yeni bölümleri beklemek . Winx club Kader yakında Wattpadde sizlerle ! Bloom ejder ateşi perisi ateşin kontrolcüsü genç bir kızdır . Arkadaşları ile çıktığı bu yolcul...