Daha sonra yanında Stormy ve Icyde belirdi . Daha sonra Aisha cadılara Morfix sihrini attı ama Icy tek hamlede durdurdu . Daha sonra Bloom ' Hadi kızlar ' dedi ve hep birlikte 'POWERİX' Diyerek dönüştüler . Daha sonra Darcy Nat'ı eski haline dönüştürdü ve Icyde Stellayı Winx'e gösterdi . Stellayı bir ışın daralttıkça daraltıyordu. Bloom ' Pekala ne istiyorsunuz ' diye sordu . Icyde ' Hala anlayamadınız mı tabikide Stella'nın yüzüğünü istiyoruz ' dedi . Sonrada ' zavallı Stella enerji disklerim onu gittikçe dahada sıkıştırıyor ' dedi . Aıshada sihri ile Stellaya vurdu ama Stellaya hiç bir şey olmamıştı . Tecnada denemiş ama onu çözememişlerdi . En sonunda Bloomda düşündükten sonra bir karara vardı . ' Hemen Stellayı bırakın ' dedi ve dönüşümden çıktı . Arkadaki Tecna ' Bloom ' diyerek ona bağırdı . Bloomda ' Bence en iyi kara bu olacaktır . ' dedi ve Trix'e ilerleyerek onlara Stella'nın yüzüğünü verdi . Daha sonrasında Bloom ' Şimdi sözünü tut sıra sende ! ' dedi . Icyde ' Normalde tutmazdım ama onla bir işimiz kalmadı ' dedi ve Stellayı serbest bıraktı . Sonrada yok olup gittiler .
Bloom Stella'nın yanına gidip ona sarıldı ve sonrasında Magixte bir parka gidip dereyi izlemeye koyuldular .
Miusa : Tamamen Faka battık . Tam bir amatör gibiydik .
Stella : Belkide gerçekten bir amatörüzdür .
Tecna : Onları yenebilirdik 4 e karşı 5'tik
Bloom : Hadi ama bu tartışmasız en iyisiydi .
Tecna : Sen kimsinde bizim adımıza karar veriyorsun .
Flora : Hadi ama aynı şeyi bende yapardım .
Layla : Kavgaya gerek yok asayı tekrar geri alacağız .
Bloom : Gol atmış olabilirler ama daha oyun bitmedi .
Stella : Ne yapmayı düşünüyorsunuz ?
Bloom : Onlar bizim kolejimize nasıl istedikleri gibi girebiliyorsa bizde öyle gireriz .
Flora : Ama okulun koruyucu bariyerleri var ve yasak .
Tecna : Doğru ya .
Stella : Ama bir şeyi atlıyorsunuz .
Tecna : Neyi ?
Stella : Tabikide okulları birbirine bağlayan gizli tünelleri .
Bloom : Nee ! Gizli tüneller mi var ?
Stella : Evet geçen yıl çok değişik bir şekilde keşfetmiştim .
Aisha : İşte bu harika bir fikir .
Tecna : Bilgisayarım ile yolu bulabiliriz .
Miusa : Ben hazırım .
Flora : Ama amaa ya yasak . Bilemedim ki şimdi .
Bloom : En kötü ne olabilir ki ?
Flora : Yakalanabiliriz ne biliyim bir yerimize bir şey olabilir .
Bloom : Ya da sapasağlam Alfeaya geri döneriz . Hadi gece yola çıkabiliriz ne diyorsunuz ?
Stella : Ben her zaman hazırım . Sonuçta almamız gereken şey yüzüğüm .
Flora : Peki yapalım şu işi .
Miusa : Ve Trixlere dersini verelim .
Gece yarısı olduğunsa Bloom uyanarak Florayı uyandırmıştı . Daha sonrada el feneri alarak geçitlerin önüne gittiler ve diğer kızlarla buluştular . Etrafta kimsenin olmadığına emin oldukları sıradada gizli geçitleri açarak içeri girdiler . Bloom fenerini açarak önden önden yürümeye başladı ama Stella hemen feneri elinden kaptı ve ' Buradan sonrası bende Bloom . ' diyerek ileriyi aydınlatarak yürüdü . Sonrasında yavaşça durdu . ' Eee şey sanırım kaybolduk . ' dedi . Bloom uflayarak ve içinden ' biliyordum ' diyerek kafasını eğdi . Tecnada hemen öne geçti . Bilgisayarı ile etrafı aydınlattı ve ' Kızlar kavgaya gerek yok . Artık rehberiniz benim . Hadi doğru yoldayız gidelim ' dedi ve yürümeye başladı Kızlar peşinden gittiler . Stellada ellerini birbirine kavuşturmuş ve ' bende navigasyon alsaydım bende yol gösterirdim ' dedi . Hem gülüşerek hemde dikkatlice Bulutlu Kuleye doğru yürüdüler .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐅𝐀𝐓𝐄 : The Winx Club Saga - 𝘗𝘰𝘸𝘦𝘳𝘧𝘶𝘭 𝘞𝘪𝘯𝘹
Fiksi PenggemarSizde Winx'in eğlenceli dünyasını keşfetmeye var mısınız ? Yapmanız gereken sadece yeni bölümleri beklemek . Winx club Kader yakında Wattpadde sizlerle ! Bloom ejder ateşi perisi ateşin kontrolcüsü genç bir kızdır . Arkadaşları ile çıktığı bu yolcul...