Sezon 1 Bölüm 2 : Dev İstilası

659 20 4
                                    

Tam o sıradada Bloom'un içinden bir ejderha çıkarak Bloom'un etrafındaki her şeyi püskürttü . Daha sonrada havaya uçarak havai fişek şeklinde yok oldu . Dev yerden güçlükle kalkmaya çalışırken kız çoktan ayaklanmış asasını eline almıştı ve ' Asamı geri aldım artık kazanamazsın ' dedi . Daha sonra asasını kullanarak hem Devi hemde yaratıklarını geri püskürttü . Onlar kaçmaya başlarken kız Blooma yaklaşıp iyi olup olmadığını sordu . Bloomda ' sanırım iyiyim teşekkürler ' diyerek karşılık verdi . Kız da ' Benim adım Stella ' diyerek olaya girdi . Bloomda kendini tanıtınca bir yaratık gelerek Bloom'un pantolonundan bir parça yırttı . Tam Stella olaya müdahale edecekken dev ve yaratıkları çoktan ortadan kaybolmuştu . Bloom zorlukla ayağa kalktı ve Stellaya baktı . Stellada güçlerini  fazla kullandığı için bayılmış ve normal haline dönmüştü . Bloom hızla yanına koştu ve ona seslendi ama o ses vermemişti . Sonrasında Kikoya dönerek ' eve gitsek iyi olur . Onun yardıma ihtiyacı var ' dedi . Daha sonrasındada Stellayı alarak evine götürdü . Aklında ise ailesinin olaylara nasıl yaklaşacağı idi . 

' Dedim ya size saldırıya uğradıkk ' diyerek Bloom babasına çıkışıyordu . O sırada Stella uyanmış ve o ikisinin arasında geçen tüm konuşmayı dinliyordu . Mike ' neymiş saldırı olmuş neymiş kocaman bir dev varmış bla bla bla bla . Film çekilmiştir sende yanlış anlamışsındır ya da bu deli kız senin beynini yıkadı . Evet evet başka bir açıklaması yok . Kesin akıl hastanesinden kaçmıştır . Ben polisi arıyorum ' diyerek ev telefonuna yaklaştı . Telefonu tam kulağına koymuş tuşlara basacaktı ki aslında dokunduğu şeyin lahana ile havuç olduğunu gördü . Şaşkınca kıza bakarken Stella güldü . Mike ' bunu bunu nasıl yaptın ' diye sordu . Stellada cevap olarak ' bir perinin nasıl yaptığını bilmesi gerekmez sadece yapar .' dedi . Daha sonrada ' kızınız benim hayatımı kurtardı . Enerji kalkanı ile o yaratıkları geri püskürttü. Peki şimdi bana inanıyor musunuz ? ' dedi . Daha sonrada şunları ekledi . ' Alfeada yeni eğitim ve öğretim yılı başlıyor Bloomunda orada eğitim almasını tavsiye ederim Okul bursuna kaydoldun mu ? ' dedi . Mike ve Vanessa şaşkınca onu dinlerken en sonunda Mike ' hayır hayır lütfen saçmalamayı kes ' dedi .  En sonunda Bloom Stellayı odasına çıkardı . Mike ve Vanessada başbaşa kalmış ve konuşmaktaydılar .  

Mike ' Saçmalık perilermiş hıh ' dedi . Vanessa ise ' yapma Mike . Stella gerçek bir peri . Sen ona inanmaktan korkuyorsun ' dedi . Mike ' ne olmuş yani . Kızımız bizim yanımızda güvende ' dedi . Vanessa ise ' onu ömür boyu yanımızda tutamayız ' diyerek karşılık verdi . 

'Demek odan burası ha . Vay canına ' diyerek odaya girdi Stella . Daha sonrasında resimlere bakarak ' bunları sen mi çizdin ' dedi . Sonrasındad ' kusura bakma biraz meraklıyımdır da ' diyerek konuştu . Bloom ' Sorun değil Her şey yolunda ' dedi . Sonrasındada kendini düzeltti ve ' Aslındaaa hala parkta olanları anlayamıyorum ' dedi . Stella da ' Bak beni kurtarmak için sihirli güçlerini kullandın . Benim dünyamda sihir doğaldır yaşamın bir parçasıdır ' dedi . Bloom ' senin dünyan mı ' diye sorarcasına konuştu  . Stellada ' evet benim dünyam Solaria ' diyerek cevap verdi . Bloomda ' Orası nasıl bir yer ' diyerek sordu .  Daha sonrada Stella açıklama yaptı 'Güneşin hiç sönmediği her zaman yazmış gibi sıcacık bir gezegendir ama burası daha şeker her şey çok farklı ' dedi . Bloomda ' hala anlamış değilim ' diye sordu . Stellada ' korku veya diğer duygular . Güçlerin açığa çıkmasına yarar . Sendede aynısı oldu işte ' dedi .     Daha sonrada gözü kalemliğe ilişti ve elleri ile büyü yapmaya başladı . Bir yandanda konuşuyordu . ' Sadece yapmak istediğin şeye odaklanmalı ve onu azla kaçırmamalısın ' dedi .  Kalemler birleşerek kocaman oldu ve Stella ' normal boyutuna döndür hadi sıra sende ' dedi . Bloomda ellerini açarak kaleme baktı ama kalem anında yere düşüp yuvarlanmıştı . Bloomda kendini yatağa atarak ' olmuyor yapamıyorum ' dedi . Stellada ' Benimle Alfea kolejine gelmesin orada tüm bu her şeyin dersi ver . ' dedi .  Bloomda ' Alfea nerede ' diye sordu .  Stellada anlatmaya koyuldu ' zaman ve yılın ötesinde sihirli boyut Magix'te . ' diyerek . Daha sonrada bir harita çıkardı ve yere bıraktı . 'Haddi gel benimle ' diyerek haritanın üstüne yürüdü ve haritada onu bir bataklık misali çekmeye başladı . Arkasındanda Bloom haritanın üstüne geldi ve birlikte geçitten geçerek Alfea Kolejine vardılar .  Stella ' işte burası Alfea nasıl beğendin mi ? ' dedi . Bloom ' çok güzel ama peki dünyadaki lisem ne olacak ' diye sordu . Stellada ' yarın sabah gideceğim senli ya da sensiz ' dedi . Daha sonrasında Bloom ' Tamam bunu düşüneceğim peki buradan nasıl çıkacağız ' diye sordu . Stellada ' tek yapman gereken atlamak ' diyerek yukarı doğru sıçradı . Daha sonrasında ikiside Bloomun odasındalardı . 

Tam o sırada alttan bir patlama sesi geldi ve yer sallandı . Stella ve Bloom birbirlerine şaşkınca bakarlarken hızlıca kapıdan çıkıp aşağı indiler . Gördükleri ile de şok yaşadılar . Bir dev olmuş 2 dev ve yanlarında da yaratıklar vardı .  Stella ' çok fazlalar paylaşmamız gerekecek ' dedi . Daha sonrada Bloom ' Ufaklıkları ben alırım ' diyerek onları dışarı çekti . Stella da dönüştü . 'Solariaaa ! ' Daha sonra asasını çıkartarak ' gelin bakalım ' dedi . Olanları şaşkınca izleyen Mike ve Vanessada camdan kaçtılar . Stella içeride bir tane devi haklayarak pencereden dışarı attı . Bloomda ' vayy Stella çok iyi haklıyor ' dedi ama tam bu sözünün ardından Stella camdan fırlayarak yanına düştü . Bloom ona şaşkınlıkla bakarken Stella ' korkma uzmanları çağırdım ' dedi ve tam o sırada yanlarına Dev geldi . Kızgınlıkla ikisine bakarken bir anda boynunda bir ip belirdi . Devin arkasından ise 4 genç çıktı .  Turuncu gözlüklü ' ben hazırım beyler ' dedi . Başka bir sarışın ise ' Hadi onu ait olduğu yere postalayalım ' dedi . Bordo saçlı ise ' önce biraz eğlenmek istemez misiniz ' dedi . Bir yandanda devin boynundaki ipi tutuyordu . Kumral saçlı olan ise ' kendini beğenmiş olma unutmaki bu daha ilk görevimiz ' dedi . Daha sonrasında dev ipten kurtulup adamı kızların ortasına fırlattı . Kumral çocukta arkasından ' ben söylemiştim ' diyerek bağırdı .  Tam o sırada dev uzmanlara saldırmaya başladı . Sarışın olan kalkanı ile gelen darbelerden korunurken ' Brandon işini yapsana ' diyerek boş boş onları izleyen kumral çocuğa laf yetiştirdi . Brandonda ' haa ne evet ' diyerek kılıcını salladı ve zeminde büyük yarıklar açtı . Dev içine düşerken sarışın ' İşimiz henüz bitmedi ' dedi çünkü hala yaratıklar vardı . Bordo saçlı kızların yanından kalkarak ' kızlar arkamda durun ' dedi . Daha sonrada kılıcı ile yaratıklara saldırdı . ' Kim oyun oynamak istiyor hemen sıraya geçsin  ? ' diyerek ama eğlence kısa sürdü çünkü dev onu bir yumruğu ile yere serdi . Stella ve Bloom ise güçlerini kullanarak devi vurdular . Stellada ' Yapabileceğini söylemiştim ' diyerek güldü . 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bu bölümde bu kadardı umarım beğenmişsinizdir . Yeni bölüm çok yakında gelecek :)

𝐅𝐀𝐓𝐄  : The Winx Club Saga - 𝘗𝘰𝘸𝘦𝘳𝘧𝘶𝘭 𝘞𝘪𝘯𝘹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin