Sezon 1 Bölüm 19 : Bloom Charmix

167 10 2
                                    


Bloom Charmix'i nasıl mı kazandı ?

Okuyun ve görün !!

...

Bloom : Beni mi arıyordunuz Icy .

Icy : Ama sen nasıl ??

...

Bloom yolda Skydan ayrılmıştı ve bir göle gitmişti çünkü onu ablası Daphne çağırıyordu . Daphne ona en güzel öğütlerinden birini verdi . ' Sen en güçlü olansın Bloom . Ejderha ateşinin koruyucususun . Bunu kimse senin elinden alamaz . Sen ateşin ta kendisisin . Güçlerin kaybolmadı . Onlar senin dönüşerek güçlenmeni bekliyorlar . Yapabilirsin Bloom . Kendini dönüştür . ' diyerekten .

Daha sonrada ona yaklaşıp birazda olsun gücünü paylaştı . 

Bloomda gözlerini kapattı ve şöyle dedi ' Bunu başarabilirim . ' . Daha sonrasındada gözlerini açıp dönüşüme izin verdi .

İşte şimdi Bloom yeniden ve daha güçlü bir şekilde doğmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İşte şimdi Bloom yeniden ve daha güçlü bir şekilde doğmuştu . Artık o da Charmix perisiydi .

Peki ya Charmix artık Trix'i yenmeye yetecek miydi ?

İşte bunu diğer bölüm görecektik .

...

Bloom hızla uçarak Sky'ın yanına Magix'e gitti . Sky'ın etrafını bir sürü canavar sarmış , Sky ise hepsi ile baş etmeye çalışıyordu . Bloom bunu görerek hızla canavarların yarısını hakladı . Daha sonra Sky'ın yanına inip ona sarıldı . Sonrasını da bilirsiniz .Alfeaya gittiler . 

Son savaşı kazanmaya ...


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

VEEEEEEEEEEEEEEEEEEE FİNAL BÖLÜMÜ İLE YAKINDA KARŞINIZDA OLACAĞIZ .

Umarım kısa bölümlerden rahatsız olmazsınız . Zaten başlıktan da anlayacağınız üzere bu son 3 4 bölüm kızların nasıl dönüştüğü ile ilgiliydi . Asıl bölüm diğer bölümde . 

𝐅𝐀𝐓𝐄  : The Winx Club Saga - 𝘗𝘰𝘸𝘦𝘳𝘧𝘶𝘭 𝘞𝘪𝘯𝘹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin