Solariada ;
Stella : Günaydın anne günaydın baba .
K & K : Günaydın kızım .
Stella : Bugün nasılsınız .
Kral : Her zamanki gibi kızım .
Stella : Yani sürekli kavga .
Kraliçe : Biliyorsun ...
Stella : Biliyorsun anlaşamıyorsunuz ve çok yakında boşanacaksınız .
Kral : Stella lütfen böyle yapma .
Stella : Ahh ben mi başlatıyorum yani . Siz sürekli kavga ediyordunuz zaten . Çocukluğumdan beri . Şimdi nereden çıktı bu ayrılık işi ?
Kral : Stella lütfen odana gider misin ? Sakinleşince konuşuruz .
Stella : Yok babacığım odaya ne gerek var ben Alfeaya dönerim ! ( Dedi ve masadan kalkıp gitti .)
Kral ve Kraliçede başlarını eğerek somurttu .
...
Dünyada ;
Bloom içinden söylenip duruyordu ' Bu beceriksizliğimden bıktım usandım . Şuna bak havucu bile yuvarlak değil kare kesiyorum olacak iş değil . ' gibisinden . Daha sonra yanına annesi geldi ve kesme işini devraldı . Annesi ' En iyisi bu işi ben alayım ' dedi . Bloomda ' Nasıl bir insan havuç bile kesemez ' diyerek oradan çekildi . O sırada yanık kokusu duydu ve ' Anna bu kokuda ne ' diye sordu . Vanessada ' Eyvahh ! Fırınn . ' diyerek fırına koştu . Fırını açar açmaz etraf alev olmuştu . Vanessa korkuyla geri çekildi . Bloomda sihri ile dumanı içine emdi . Annesine ' Sorun yok sorun yok işte bu kadar ' dedi . Vanessada ' Sen olmasan sen yapardık ' dedi . Bloomda ' Peri Bloom olmasa ne yapardınız . Olucaktı ' diyerek güldü .
Sonrasında gezi için dışarı çıktı ve etrafı inceledi . O sırada annneside dükkanda çiçek satıyordu . Dükkana iki müşteri geldi . Pek iyi yatırımcılara benzemiyorlardı . Vanessaya bir teklif sunmuşlar ve Vanessada kabul etmişti . Bugün ise onları izalaması için kağıtları getirmişlerdi . Bloom dükkana girerek annesine yardım etmeye koyuldu . Bir yandanda annesi ve yatırımcıların konuşmasını dinliyordu . Bloom yatırımcılara inanmadı ve annesini bir köşeye çekip onla konuştu . En sonunda annesi imzalamayınca yatırımcılar gitti .
Gece Bloom rüyasında bir yangın yangındada bir kız çocuğu görüyordu . En sonunda ' Yangınn ! ' diye bağırarak uyandı . Ailesi yanına gelince ' Dükkan . Dükkan yanıyor ' dedi . Mike ona ' Dükkan güvende rüya gördün sadece ' dedi . Bloom ise ' Emin olmak için bakmalıyız ' dedi .
Ve dediğide doğru çıkmıştı . Dükkan alevler içinde yanıyordu . Bloom hızla içeri daldı . Mike onu kolundan tutmaya çalışıyordu ama başaramamıştı . Sabah yaptığı gibi dumanları ve alevi söndürüp yok etmeye uğraştı . İşte o anda içeride bir bebek gördü . Alevler ona etki etmiyor ve kız ise sürekli ağlıyordu . Daha sonra Bloom'un yanından babası geçti ve bebeği kucakladı . Bloom en sonunda anlamıştı . Gördükleri eski bir olaydı . Hemen yangını söndürüp dışarı çıktı . Ailesi ona sarıldı . İtfaiyecilerde gelince evlerine gittiler .
Sabah Bloom o küçük bebeği ailesine sormuştu ama öğrendikleri ile şok geçirmişti .
Bloom : Seni gördüm baba . Bir bebeği yangından kurtarıyordun .
Vanessa Mike birbirlerine şaşkınca bakar iken Mike açıkladı .'Doğrusu tatlım gördüğün o bebek sendin . Yıllar önce seni bir yangında bulmuştum . Tek başınaydın ve ağlıyordun . Yangın senden uzaktı . Sanki seni koruyor ve saygı duyuyor gibiydi . ' diyerek . Bloomda şaşkına uğramıştı . En sonunda ' Yani ben sizin gerçek kızınız değilim öyle mi ? ' diyerek konuştu . Uzun konuşmalar ardından bir hafta geçti ve Winx yeniden birlikte Alfeada idi .
Miusa : Bloom neşelen artık .
Flora : Bu yaşadıkların çok güzel . Evlat edinmek en güzel şey .
Tecna : Evet mantıken .
Stella : Hadi amaa .
Bloom : Gerçeğimi bilmeliyim niye alevler bana dokunmuyor .
Stella : Geçmiş önemli mi ?
Bloom : Tabikide . Kim olduğumu bilmeden nasıl sizin gibi güçleirmle bütünleşebilirim .
Stella : O zaman sana yardım edeceğiz değil mi kızlar ?
Bloom : Gerçekten mi ?
Stella : Winx sözüüü .
Bloom : Teşekkür ederim kızlar iyiki varsınız .
Kızlar böyle konuşmaya devam etmişti . En sonunda yatağa yatarak uyudular . Yarın Müdire Faragonda'nın büyük bir sınavı olacaktı .
Sıradaki sınavın talihli ismi Flora idi . Flora hemen dönüştü ve gülü ışıklara yakalanmamaya çalışarak almaya çalıştı . En sonundada başarmıştı . Işıklar onu vuramadan güle dokunabilmişti . Tüm kızlar sırası ile bu sınavı yaptı ve Winx kızları sınavı üstün başarı ile geçmişti .
Sınavdan sonra bir sözel ders vardı . O derste Bloom uykusuzluğu yüzüne uyuyakalmıştı . Uayndığında ise ders çoktan bitmişti . Griselda sınıf kapısının önünde ona sesleniyordu . Apar topar kalktı ve ona döndü . Griseldada ona Müsirenin çağırdığını söyledi . Önüne Bloomu katarak Müdirenin odasına gittiler .
Odada ;
Faragonda : Gel Bloom bende seni bekliyordum .
Bloom : Ne oldu efendim kötü bir şey mi yaptım yoksa ?
Faragonda : Hayır konu bu değil . Konu rüyaların .
Bloom : Biliyor muydunuz ?
Faragonda : Anlamamak için saf olmak gerekirdi . Bak Bloom . Geçmiş hakkında bir takım şeyler öğrenmenin zamanı geldi .
Bloom : Geçmişim mi ?
Faragonda : Evet Bloom . Magix'in su perisi Daphne geceleri o duyduğun sesin sahibi . Büyük ejder'in bekçisi . O Lokaluça gölünde yaşıyor . Şimdi seni oraya götüreceğim . (Dedi ve etraf birden denizin dibi halini aldı .)
Bloom Faragondanın peşindne yürümeye başladı . En sonunda Daphne göründü ve Bloom'un tam önünde durdu . Elind eise bir sandık vardı . Blooma uzattı ve sandık açıldı . İçerisinde bir taç vardı . Daphne 'Bu senin Bloom' dedi . Daha sonrasında ise her şey kayboldu çünkü Faragonda sihrin etkisi ile yorgun düşmüştü . Bloom'u odadan gönderdi ve dinlenmeye koyuldu . Bloom ise şaşkınlık içinde olanları kafasında topluyordu .
Bloom gerçekte kimdi ? Daphne ondan ne istiyordu ? Tacın ise anlamı neydi ?
...
Günlerden Kızıl Çeşme Show .
Bugün periler gizlice Kızıl Çeşmeye giderek gösteriyi izlediler . Bloom yolda sarı saçlı bir kıza rastlamıştı . Diaspro telefonda Sky ile aşkım diye konuşuyordu . Bloom kıza çok sinir olup hesap sormuştu . Diasproda onu küçümseyerek yanından geçip gitti . İkiside birbirine çok sinirliydi . Bu olay sonucu Bloom biraz kırgın olduğunu hissetti . Sky ile Diaspro arasında ne olabilirdi . Bunu Sky'a bir an önce sormalıydı . Tabi keşke Sky onun telefonlarını açsa .
İşte Bloom bu kırgınlık nedeni tekrar ailesinin yanına dönmüştü . Kafasını toplamaya ve daha yeni öğrendiği geçmişini düşünmeye ihtiyacı vardı ama Trix ona izin vermemişti . Ona tuzak kurmuş ve güçlerini elinden almak için harika bir plan yapmışlardı .
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Evet arkadaşlar bu bölümde bu kadardı .
Size muhteşem haberler getirdik .
İlk haberimiz Winx'in gerçek hayat dizisi 22 Ocak'ta .
İkincisi ise Kayıp Prenses Rose Cınderella'ya başladıkkkkkk :))))
Desteklerinizi bekliyoruz :) ;)
Takipte kalın .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐅𝐀𝐓𝐄 : The Winx Club Saga - 𝘗𝘰𝘸𝘦𝘳𝘧𝘶𝘭 𝘞𝘪𝘯𝘹
Hayran KurguSizde Winx'in eğlenceli dünyasını keşfetmeye var mısınız ? Yapmanız gereken sadece yeni bölümleri beklemek . Winx club Kader yakında Wattpadde sizlerle ! Bloom ejder ateşi perisi ateşin kontrolcüsü genç bir kızdır . Arkadaşları ile çıktığı bu yolcul...