Sezon 2 Bölüm 5 : Valtor'un Yenilişi

126 7 0
                                    


...

İlk önce uzmanları bulmuşlar ve hapsolduğu yerden çıkarmışlardı . Tam diğer kızları arayacaklarken bir ejderha çıkagelmişti . Dokunuşu öldürücü idi . Tecna dönüşmüş ejderha ile savaşmaya çalışırken Bloom o sırada kendini uçurumdan kurtarmaya çalışıyordu ama sonra ejderha ile birlikte düştüler . Ejderha Bloom'a dokunmuş idi . Tecna doğruca onu tutu ışınlanmıştı . Tam da diğer kızların yanına ...

...

Stella : Tecna , Bloom !

Tecna : Bloom'a yardım edin ben ejderhayı oyalarım .

Miusa peri tozu ile birlikte Bloom'u iyileştirmişti . 

Stella : Hayd şimdi şu ejderhayı haklayalım .

Flora : Ama hiç gücümüz kalmadı ki .

Miusa : Denememiz lazım .

Bloom : Başarabilirsiniz kızlar .

Tüm Winx ejderha ile yüzleşmeyi dener iken ejderha tek nefesi ile onları haklamış idi . Bloom son çare güçlerini kullanmalıydı .

Enchantix'e dönüştü ve kızlarla birlikte peri tozlarını kullandılar . Hala daha güç lazımdı . 

Bloom : Herkes geri çekilsin ben elimde ne varsa yapacağım . EJDERHA ENERJİSİ !

Ejderha ufak bir baygınlık geçirmişti . Bloom ile kızlar hızla kanatlarını kulanıp yukarı uçtular çünkü bu baygınlık kısa sürmüş ve ejderha hemen uyanmıştı . Artık daha kızgın ve hızlıydı . Tamami ile Winx'in peşinde idi . Winx en sonunda karaya çıkmış ejderha da bir anda yüzeye çakılmıştı . Winx ile uzmanlar birbirlerini bulunca hızla gemiye binip oradan uzaklaştılar . Görev başarılı , TECNA BULUNDU !

...

Şimdi ise 2. görevleri gelip çatmıştı . Valtor'u durdurmak ve planlarını engellemek .

Yapmaları gereken şey ise Valtor'un güçlü kutuyu ele geçirmeden durdurmak . Agador kutusunu ele geçirmemeli . 

Kızlar görev için hazırlanıp gittiler . Orada tabi ki de Trix ve Valtorla da karşılaşmışlardı . Hızlıca dönüşerek onlarla çatıştılar . Valtor Bloom'un güçlendiğini kısa sürede anlamıştı .

Aslında her şey iyi gidiyordu ama Winx bir anlık boşluğa geldi ve Valtor ile Trix de kaçtılar . Kutu ise Winx de kalmıştı . Trix kutuyu Winx'in elinden almayı başaramamıştı . Şimdi önlerinde büyük bir savaş vardı !

Winx bu savaş için çok iyi hazırlanmıştı . Son çare olarak da su yıldızlarını kullanacaklardı . Ateş sihrini olumsuz etkileyen sihirli taşlar .

Bloom Valtor'u hissedebiliyordu . Onun sayesinde Valtor'u bulacaklardı ve işini bitireceklerdi . 

Valtor bir yer altında saklanıyordu . Winx nihayet onu bulmuştu ve şimdi son savaş için hazırlardı . Winx Bloom dışında Trix'in işini yüzeyde bitirirken Bloom ile Valtor teke tek mücadele etmekteydi . Valtor sinsi hamleleri ile Bloom'u yenmeye çalışıyor Bloom ise Enchantix gücü ile daha da güçlüydü . 

Valtor tüm gücüyle Bloom ona odaklanmıyorken atağa geçecekti ki onun büyüsünü Tecna kalkanı ile durdurmuş ve büyüyü durdurmuştu . Bu da demek oluyordu ki Winx Trix'in icabına bakmış ve Bloom'a yetişmişlerdi . Şimdi her şey daha yeni başlıyordu . 

Bakalım Valtor mu galip gelecekti yoksa Winx mi görecektik !!!

Valtor doğrudan Bloom'u yok etmeye oynuyordu . Winx ise kalkanlarıyla onu korumaktaydı . En sonunda Bloom büyük bir fedakarlık kararı aldı . Öne çıkarak Valtor'u yenmek için son gücünü de kullandı . Valtor'un hapsettiği tüm ruhların kilidini peri tozuyla açıp Valtor'u kendi büyüsü ile vurdu . Daha sonrası da onun ve Valtor'un Valtor'un zihnindeki çarpışmasıydı . Bloom tüm yaşam enerjisi ve ateşini Valtor'un bedenine aktararak onun içine girmeyi başardı . Onu içten öldürecekti . 

Tüm gücüyle Valtorla yüzleşip onu sonsuza dek yok etti . Winx ile uzmanlar Bloom'un uyanmasını bekliyordu . Çünkü Bloom tüm yaşam enerjisini , ateşini Valtor'un bedenine aktarınca bayılmıştı . 

Valtor tamamen yok olunca Bloom'un da ateşi kendine gelmiş ve hemencecik uyanmıştı . 

Savaşın devamı ise kutlanılası bir partiydi . 

ŞİMDİ İSE ÖNLERİNDE SADECE BİR ŞEY KALMIŞTI .

Bloom'un gerçek ebeveynlerini , Domino'nun kral ve kraliçesini kurtarmak !


...




𝐅𝐀𝐓𝐄  : The Winx Club Saga - 𝘗𝘰𝘸𝘦𝘳𝘧𝘶𝘭 𝘞𝘪𝘯𝘹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin