Bloom : Ne yapacağız ?
Tecna : Rüyalarını analiz edeceğim .
Bloom : Peki tamam ama nasıl ?
Tecna bir alet çıkardı ve içindeki böceği dışarı saldı .
Stella : Bu da ne ?
Tecna : Bloom rüyalarını anlatırken bu böcek onu dinleyerek analiz edecek . Her şeyi hafızasına alacak ve bizde o kadının tahmini yüzünü bu ekranda göreceğiz .
Bloom : Aa . Bu mükemmel bir şey .
Tecna : O zaman ben başlatıyorum . Anlat bakalım .
Bloom rüyalarını ve gördüğü kadını anlattı . En sonunda böcek analizi bitirdi ve ekranda bir kadının yüzü belirdi . Tecna ' Yoksa bu kadın mı ? ' diyerek Bloom'a gösterdi . Bloomda ' İşte o kadın . Rüyamdaki . ' diyerek cevap verdi . Resimi Stellada gördüğünde Stella hızla konuştu . ' Durun bir dakika ben bu kadını bir yerde görmüştüm . Bu kadın Magixteki tapınağın heykellerinden biri . Su perisi Daphne ' diyerek .
Bloom onu merakla izlerken Stella ' Ne duruyorsun kütüphaneye gidelim araştırma yapması çok kolay ' dedi .
Kütüphanede ; Bloom : Acaba nasıl araştırma yapabilirim .
Görevli : Şuraya doğru git . Oradaki kürsüye elini bastırarak aradığın şeyi söyle . İstediğin şeyler sana gelecektir .
Bloom : Teşekkürler .
Bloom hemen kürsüye çıktı ve elini koyarak ' Daphne ' dedi . Kitaplardan bir tanesi ona geldi . Açılan sayfaya bakınca tekrar kürsüye döndü ve bu sefer ' Su perisi Daphne ' dedi . 2 Tane kitap gelmişti üzerine . Yavaş yavaş kitapları okurken bir anda etrafını kitaplar sardı . Bloom ' Ne oluyor ben bu kadar çok şey istemedim . Durun durun . ' dedi . O sırada içeri Müdire girdi ve kitapları durdurdu . Bloom hemen kürsüden inerek yanına gitti . Faragonda ' Kürsüde bir sorun çıokmış olmalı araştırmanı daha sonra yap ' dedi . Bloomda Müdirenin bu sözü ile kütüphaneden çıktı . Arkasından Faragonda onun kitapalrına baktı ve ' Su perisi Daphne . İlginç ' dedi .
Bloom yatakhaneye giderken öğrendiklerini kafasına oturtuyordu . 'Daphne . Magix'in 9 su perisinden bir tanesi . Ejder'in yok oluşundan sonra hüküm süren üstün periler . Peki neden benim rüyalarımda ' diyerek dışından konuşuyordu . O sırada yanına Tecna gelmişti ve 'Rüyaların sinyal yeteneği vardır . Biri seninle bağlantı kurmaya çalışıyor olmalı . ' dedi . Bloom şaşkınca ona bakarken Tecna ' Ama su perisinin seninle ne işi olabilir ? ' dedi . Bloomda ' İşte bunu bulmalıyız ' diyerek cevapladı .
Tam o sırada yanlarına koşarak Stella geldi ve ' Kızlarr çok büyük sorunumuz varrr . ' diyerek bağırdı . Tecna ' Sorun ne Stella ' diye sordu . Bloom ise ' Yavaş ol ' dedi . Stellada ' Miusa Magix'e gitti sanırım ve kendini iyi hissetmiyor ' dedi . Tecna ' Yine ne söyledin kıza ' diye sorunca Stella bu sefer ' Hiçç ben hiç bir şey demedim sadece ufacık bir şey . Riven'ın onunla ilgilenmediğini söyledim o kadar . Ne yani yalan mı ? ' dedi . Bloomda ' Dürüst olmak her zaman güzel değildir . ' dedi . Tecnada ' Vakit kaybetmeyelim de onu bulalım . ' dedi . Stellada ' Amann boşverin en iyisi . Hem o gelir elbet . ' dedi . Bloomda sinirle ' Bizim yanımıza koşturarak gelen sen değil miydin ? ' dedi . Stellada gülerek ' Evet haklı olabilirsin hadi Magix'e gidelim . ' dedi .
Kızlar Magix'e gittiler . Yolda Flora da onlara katılmıştı . Evden erken dönmesi gerektiği için . Miusa ise Magixte sokak sokak gezerken cadıların vakit geçirdiği kafenin önünden geçiyordu ama gözleri içeridekilere kayınca biraz ortamı inceledi . Tam o sıradada yanlarını Icy ve Stormy sardı . Stormy ' Bizim kardeşimizi mi izliyorsun sen ' dedi . Icyde ' Hadi şu küçük periye gününü gösterelim ' dedi . Daha sonra Miusa ' Hayır ben sadece ... ' derken çoktan tüm cadılar dışarı çıkmış ve Miusa'nın peşine takılmışlardı . Miusa kaçarken bir anda çıkmaz sokağa girdi . Tam her şey bitti savaşmak zorunda hissediyorken arkadaşları en sonunda onu bulabilmişti .
Daha sonra kızlar hemen dönüştü ve Musa'nın etrafını sardı . Miusada sevinerek dönüştü ve artık savaş için hazırdı . En öne Icy Darcy ve Stormy geçti ve Darcy ' Bir daha beni izleyemeyeceksin küçük peri ' dedi ve Perilerin üzerine arabalar yolladı . Herkes bir tarafa kaçışırken uzmanlarda gelmişti . Bunun sebebi de yolda Stella'nın Brandon'u aramasıydı .
Icy : Ahh yine mi sizz .
Stormy : Kardeşlerim hadi bu işi bitirelim .
VE SAVAŞ BAŞLADI .
Stormy Tecna'yı şimşeği ile vurdu . Tecna o büyünün etkisi ile yere düşmüştü . Icyde Stellaya buz kristalleri fırlatıyordu . Stella hızla bir arabanın arkasına geçip saklandı ama çok kötü bir şey yapmıştı çünkü Darcy arabaları kontrolü altına alarak Stellayı sıkıştırıyorlardı . Stella sihri ile arabaya vurunca alev alev aldı ve Stella orada sıkıştı . Brandon o sırada cadılar ile savaşmaktaydı ama Stellanın o halini görür görmez ona koştu . Yinede cadılar izin vermemişti ona .
Daha sonrasında Darcy Miusayı ilüzyon sihri ile etrafını sardı ama Brandon kılıcı ile iluzyonları yok etti . Darcy güçsüz düşüp bayılmıştı . Geriye Stormy Icy ve diğer cadılar kalmıştı. Cadılar büyüleri ile Brandon'u yere serdi .
Stormy Blooma şimşek ateşlerken Bloom kaçmıştı ama arkasındaki Flora vurularak aşağı düşmüştü . Bloom buna sinirlenerek Stormy'e sihri ile saldırmıştı . Hala kendi sihrinin ne olduğunu bilmediği halde .
Miusada o sırada Stellayı kurtardı . Sonra Icy onlara saldırmıştı ama Stella güneş sihri ile korundu . Daha sonrasında Miusa yalnız kalınca Darcy arabalar ile onu vurup yere sermiş ve Miusayı ezmeye başlamıştı . Bloom onu görünce Miusayı kurtarmak için güçlerini serbest bırakmaya karar verdi ama o daha Miusaya yaklaşamadan Stormy onun yoluna çıkmıştı . Bloom buna sinirlenerek ' Hemen önümden çekil ' diyerek bağırdı . Gittikçede sinirleniyordu ve en sonunda Stormy'i en güçlü sihri ile vurarak yere serdi . Bu sihri sadece Stormy'i etkilemek ile kalmamış tüm cadılarıda vurmuştu . Cadılar kaçarken Icy şaşkınlıkla onu izliyordu ve elinden bir kristal çıkardı . Kristal hızla doluyordu . Gülerek ' Onu buldukk . Hiç gerçek olabileceğini düşünmüyordum . ' diye sevindi .
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Arkadaşlar bu hikayemizi severek okuyor musunuz ? Bizde hikayenin pek okunmadığı düşüncesi oluştu .
Eğer W.C. Hayvanları varsa bu hikayeyi onlara önerin :)
Yeni muhteşem bölümlerde görüşmek üzere .
--UNUTMAYIN , Kayıp Prenses'e yeni bölüm gelmesi için benim kankamı bir an önce yazmaya ikna etmem lazım . Tabikide sizinde beni etmesi gerek :D SJHDKSJADH--
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐅𝐀𝐓𝐄 : The Winx Club Saga - 𝘗𝘰𝘸𝘦𝘳𝘧𝘶𝘭 𝘞𝘪𝘯𝘹
Hayran KurguSizde Winx'in eğlenceli dünyasını keşfetmeye var mısınız ? Yapmanız gereken sadece yeni bölümleri beklemek . Winx club Kader yakında Wattpadde sizlerle ! Bloom ejder ateşi perisi ateşin kontrolcüsü genç bir kızdır . Arkadaşları ile çıktığı bu yolcul...