Sezon 2 Bölüm 2 : (Stella -Miusa - Layla Enchantix)

110 5 1
                                    


...

Winx Layla'yı oradan götürdükten sonra ona bir söz vermiş idi . Layla yeniden görebilecek ve bu süre zarfında tüm winx üyeleri onun gözleri olacaktı .

...

Winx club gelen çağrı ile suya daldı . Teressa çağrıyı yapan kişi idi . Teressa'nın annesi  denizin dibinde tutsak tutuluyordu . Tüm Winx hep birlikte en dibe doğru yüzüp onu bulmaya çalıştılar . En sonunda Teressa'nın de bulmuşlardı . Bu yolda birkaç düşman daha doğrusu Layla'nın krallığından olan ama işaretlenmiş olanlarla karşılaşmışlar ve onlar ile savaşmışlardı . 

Winx Teressa'yı kurtarınca bu sefer de büyük bir ahtapot onlara saldırmış Layla'yı esir almıştı . Layla zar zor kurtulmuş iken Bloom ona yol gösterme de yardım etmiş idi . 

Ahtapot Teressa'nın annesini yüzeye ulaşamadan önce zehirlemişti .  Bunu gören Winx ahtapotu uzaklaştırmış ama Teressa'nın annesini iyileştirmeye yetmiyordu . Layla asanın iyileştirme özelliği olduğunu hatırladı ve hızla asayı bulmaları için kızlara söyledi . Asayla birlikte su yüzeyine çıktılar ve Layla gözlerini feda ederek Teressa'nın annesini kurtardı . Böylece kendi de Enchantix dönüşümünün ilk kazananı olmuş idi .

Hissedebiliyordu . Dönüşüm zamanıydı .

Kızlar Layla'yı överken Layla sorununu açıklamıştı .

Layla : Kızlar ben hala göremiyorum !

Layla'yı bu hali ile Alfea'ya götüren Winx doğruca Faragonda'ya gitmiş idi . Faragonda bu kara büyüyü sadece enchantix dönüşümünün peri tozu geçirebileceğini söylemiş idi . Layla da kısa sürede enchantixinin bir parçası olan peri tozunu kullanmış ve eski görüşünü geri kazanmış idi . 

...

Gün bitmiş yeni bir gün başlamış idi . Sky'ın bir balosu olacak ve Winx'i davet etmişti . Faragonda kızları göndermek için onlara kütüphaneyi temizletmiş idi . Kızlar tam hazırlanmaya gidecek iken Faragonda Bloom'a izin vermeyerek ona bir şey anlatmış idi . 

Işık ortaklığını ..

Eski çağ cadılarına karşı bir birli idi . Oritel ve Marion tarafından kurulmuş Valtor ve üç ata cadıya karşı yapılan savaş ...

Bloom bu bilgilerden sonra kızlar ile Sky'in balosuna gitmişlerdi ama baloda hiç beklemedikleri bir şeyle karşılaşmışlardı . Diaspro . Sky'ın eski kız arkadaşı ve koruyucusu . Sorun şu ki Diaspro sadece Bloom ile Sky'ı tebriğe gelmemişti . Amacı bambaşka idi . Valtor ile bir anlaşma yapmıştı . Sky'ı büyülemiş ve Sky Bloom'u tamamen tanımamazlıktan gelmişti. Buna Bloom üzülse de bir yandan da sinirli idi . Winx Sky'n emrindeki askerlerle çarpışırken Blom olayı çözmeye çalışıyordu . Bu sırada orada olan Kral Radius Krallıktaki ejderha ile yüzleşmekteydi . Winx bu ejderhayı durdurmuş olsa da ejderha doğruca ona doğru gidiyor idi . Stella bunu görüp hiç düşünmeden ejderha ile babasının önüne atlamıştı . 

Tüm gücünü kullanıp ejderhayı yere serdi ama bu sırada kendisi yaralanmıştı . Babası Kral Radius ona doğru gitmiş iyi olup olmadığını sorarken bir anda olanlar olmuştu . Stella gücü hissedebiliyordu . Bu tanıdıktı . Bu ENCHANTİX idi . 

Stella kısa sürede dönüşümünü geçirmiş idi . 

...

Entrikalı bir gün ardından son iki gün Alfea ve Winx için sakin geçmişti . Winx derslerine girip çıkarken Trix bir anda Alfea'ya saldırmış idi . Neden mi ? Her şeyi Valtor istiyordu . Valtor bulutlu kuleyi ve tüm cadıları ele geçirince Alfea'ya sıra gelmişti . 

Trix Winx ile savaşırken kimisi kaçışıyor kimisi de diğer cadılar ile savaşıyordu . Bu süre zarfında Trix ile Winx kütüphaneye kadar gelmişler ve Trix orada büyük bir yangın çıkarmıştı . Bloom söndürmeye çalışsa da nafileydi . Ateş çok güçlüydü . Kızlar kütüphaneden çıkar iken iksirlerin gizli formüllerinin orada kaldığını hatırlayan bir prenses anında içeri girmişti . Uğruna kanatlarını kaybettiği bu iksir formüllerini hemen kurtarmalıydı . Miusa kızın içeri girdiğini görünce hiç düşünmeden onu kurtarmaya arkasından girmiş idi . 

Daha sonrası da belliydi . ENCHANTİX ! Miusa hayatını tehlikeye atarak büyük fedakarlık ve cesaret ile prensesi kurtarmış daha sonra da Enchantix'i kazanmış idi . 

Miusa peri tozu ile kısa sürede yangını söndürdü . Prenses de kurtulmuş idi.  Miusa'nın zaferi ile birlikte Alfea'ya saldıran cadılar da birer birer evlerine geri dönmüştü . 

...


𝐅𝐀𝐓𝐄  : The Winx Club Saga - 𝘗𝘰𝘸𝘦𝘳𝘧𝘶𝘭 𝘞𝘪𝘯𝘹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin