Sezon 1 Bölüm 6 : Ters Stella

231 14 4
                                    


Bugün Alfeada yeni bir gündü ve periler dersliklerinde ders görmekte idi . Dersin konusu '' Değişim Sihri '' idi . Öğrenciler saç rengini değiştirmeye çalışıyorlardı . Stella saçını siyah yapmış ve kendine aynada şaşkınlıkla bakmaktaydı . Tecna da saçını mor yapmayı denemişti . Saç rengini görünce çok şaşırmıştı . Mor ona yakışmıştı . Layla ise saç rengi dahil ten rengini de değiştirmişti ama sonra hemen eski haline döndü çünkü kendini kendi olarak seviyordu  . Miusa saçını sarıya çevirmişti . Bloom ise kendini kumral yapmıştı . Herkes başardıktan sonrada Profesör de dersi bitirmiş ve öğrenciler dağılmıştı .   

Stella ve diğerleri ise yatakhanelere gitmişti çünkü bugün Stella'nın bir randevusu vardı . Stella ne giyeceğine karar vermeye çalışırken Bloom Stella için ona çok güzel bir elbise seçmişti . Stella onu giyerek gitmek için son rötuşlarını yaptı .  Flora Stellaya Brandon'un onu nereye götüreceğini sordu .  Stellada büyük bir heyecan ile cevapladı . ' Siyah Lagunda inanabiliyor musunuz ? Hey Miusa şu kutuyu veir misin bana . ' diyerek . Miusa ' Stella bunun içinde ne var . ' diye sordu . Stellada ' Abartma canım sadece bir kaç takı ' diyerek kutuyu açtı . Miusa ' Biraz mııı ! ' diyerek bağırdı . Stellada güldü .Daha sonra yüzüğünü parmağına taktı ama beğenmemişti . Bloom'a dönerek ' Bunu sen saklar mısın fazla gösterişli durdu ' diyerek verdi .  Stella çoktan Magixteki Siyah Lagün'e doğru yola çıkmış kızlar ise Miusaların odasında dedikodu yapıyorlardı . 

Stellanın gidişi üzerine bir gün geçti . Bloom uyandığında katı gezerken her yerlerin dağınık olduğunu gördü . İçinden ' Hortum mu geçmiş buradan ' diyerek düşündü . Daha sonrasında Stella'nın odasına girdi . Layla içeride yoktu . Ah tabi ya o erkenden kalkar ve hep spor yapardı ama tek sorun vardı . Oda tamamen darmadağındı . Bloom Stellaya seslendi ama ilk başta ses gelmemişti . Kısa bir bekleyişin ardından Stella çıktı ve şöyle dedi . ' Yüzüğüm nerede Bloom . Söyle ! Yüzüğüme ne yaptın ? ' . Bloom şaşkınca ona bakarken Stella durmadı ve tekrardan bağırdı . ' Sana diyorum Bloom o nerede , seni hırsız yüzüğüm nerede ? ' . Bloomda ' Yeter artık . Seni tanıyamıyorum ' dedi . Stellada sinirle ona bir sihir fırlattı . Bloom zar zor bir sıçrama ile o sihirden sıyrıldı . Stellada bunu üzerine sinirle camdan atlayarak gitti . (Uçmak ama dönüşümsüz . ) 

Bloom bu yaşananların üzerine diğerlerini bularak onlarla konuştu . İşte aralarında geçen diyalog ;

Bloom : Kızlar görmeniz lazımdı . Sanki içine şeytan girmiş gibiydi .

Tecna : Yakışıklı Uzman ile randevusu götü geçmiş anlaşılan .

Miusa : Ben işin yüzük kısmını anlayamadım zaten sana kendi vermedi mi ?

Flora : Ya hafızasını kaybedecek bir şey yediyse . Ya kötü bir şeyler olmuşsa ?

Blomm : Kızlar sizi bilmem ama bu işin içinde başka bir şey olduğuna eminim .

Layla : Merhaba kızlar . 

Flora : Merhaba Aisha dönmüşsün .

Layla : Evet döndüm peki bu odanın hali ne ?

Miusa : Stella yapmış 

Tecna : Yüzüğünü arıyormuş .

Layla  : Yüzük Bloomda değil miydi ?

Bloom : Evet bende ama o bunu hatırlamıyor gibiydi . 

Layla : Bahse varım ki bu işin içinde Brandon yoktur . 

Tecna : Bu işi soruşturmaya ne dersiniz . Öğlene kadar dersler boş .

Bloom : Mükemmel bir fikir derim .

Layla : O zaman istikamet .

Hepsi Birlikte :  KIZIL ÇEŞME KOLEJİİİİ

Kızıl çeşme Kolejinde ;

Bloom : Ne demek onu hiç görmedin !

Brandon : Dün geceyi çalışarak geçirdim . Gece de geç vakitte yattım . Üzgünüm kızlar size yardım edemeyeceğim . 

Daha sonra Bloom ona kartı gösterdi . Brandon ' Heyy bunu ben yazmadım ' diyerek kartı eline aldı . Arkadan Riven gelerek ' Orası zaten açıkça anlaşılıyor . ' diyerek geçip gitti .  Daha sonra üst kattan bir adam kendini göstererek ' Hadi çocukla mola bitti . Arkadaşlarınıza hoşça kalın deyin ' dedi . 

Winxte Magix'e doğru yola koyuldu .

Magixte ;

Flora : Biz neden buradayız ?

Layla : Hala anlamadın mı ? Siyah Lagun'u arıyoruz .

Tecna : Verilerde taratarak nerede olduğunu bulabilirim ve işimiz kolayca çözülür .

Tecna : Verilerimde gözükmüyor şimdi ne yapacağız .

Bloom : Tabikide benim uygulamamı deneyeceğiz .

Tecna : Seninde mi uygulaman var nasıl çalışıyor ?

Bloom : İşte Böyle . ( Diyerek bir adamı yoldan çevirip Siyah Lagunu sormuştu .)

Herkes gülerken Tecnada ' Çok komik ) diyerek iç geçirdi . Bloom da ' Hadi kızlar sizde deneyin çok kolay ' dedi . En sonunda herkes Siyah Lagun'u bulma arayışına girdi ama uzun aramaları bir sonuca varamamıştı . Bir kaldırıma umutsuzca oturup beklemeye başladılar .

Miusa : Şimdi ne yapacağız .

Bloom : Hiç bilmiyorum . 

Tecna : Sokak sokakta arayamayız ki .

Flora : Yapabiliriz ama uzun sürer .

Bloom : Periye dönüşsek ?

Flora : Yasak olduğunu bilmiyor musun ?

Layla : Bizi burada hangi öğretmen görebilir ki ?

Bloom : Hadi kızlar ...

Yabancı : Merhaba Afedersiniz konuşmanıza kulak misafiri oldumda Siyah Lagun diye bir yer arıyormuşsunuz . 

Bloom : Evet arıyoruz .

Flora : Yoksa yerini biliyor musunuz ?

Yabancı : Aslında öyle bir yer duymuştum . Size tarif edebilirim .

Layla : Memnun oluruz bayım . 

Yabancı : Siyah Lagun şehrin dışında yepyeni bir restorandır . Köprüye kadar uzunca yürüyün . Hemen önünüzde kalacaktır .

Miusa : Çok çok çok teşekkür ederiz .

Winx bu konuşma ardından hızla bahsedilen yere gittiler . Dışarıdan çok güzel gözüküyordu ama restronın etrafında başka hiçbir bina yoktu ve ağaçlar ile kaplıydı . Yinede içeri girerek etrafa bakındılar ama içerisi dışından berbattı . Her yer toz toprak içindeydi ve kimsecikler yoktu . Daha sonra o yabancı çıkarak ' Sonunda geldiniz ' dedi . En sonunda yanına Stellada geldi . Kızlar şaşkınca olanları izlerken Winx'in üzerine güneş ışınları yolamaya başladı . Periler bir yerlere kaçışırken Bloom ve Floranın saklandığı yer darmadağın olmak üzereydi . Aisha ' Bana bırakın ' diyerek dönüştü . ' Layla Powerix ' . Daha sonrada Morfix sihri yaparak Flora  ve Blooma kalkan oluşturdu  . Flora ve Bloom sonra diğer kızların yanına gitti . Musa sinirle ' Hedef olmaktan sıkıldım ' diyerek ayaklandı ama Flora onu durdurdu ve ' Stellaya zarar veremeyiz ' dedi . Bloomda araya girerek ' Ama o gerçek Stella değil ki . Stella'nın böyle güçleri yok ' dedi . Sonra ayağa kalkarak ' Bu kadar yeter ' diyerek bağırdı . 

Stellada ' Haklısınız küçük periler . Bu kılıktan çıkıp kendim olma vaktim geldi . ' dedi ve Darcy'e dönüştü . 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Umarım beğenmişsinizdir. 

Yeni bölüm çok yakındaaa

𝐅𝐀𝐓𝐄  : The Winx Club Saga - 𝘗𝘰𝘸𝘦𝘳𝘧𝘶𝘭 𝘞𝘪𝘯𝘹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin