Sezon 2 Bölüm 3 Flora Tecna Enchantix

82 5 0
                                    


Sıradan bir gündü Miele'dengelen haber ile tüm Winx Flora'nın yaşadığı yere gitmişlerdi ama maalesef Trix onları rahat bırakmamış orda da bir terslik çıkarmıştı . Söğüdü çürütmeye çalışmışlardı . Bunu gören winx ve diğerleri Trix ile çarpışıyordu . Miele kahramanlık taslamaya çalışır iken yaralanacağı sırada Flora kendini tehlikeye atmış bunun sonucunda ise derin sulara gömülerek yosunlara yem olmuştu . Yalnız bu gösterdiği cesaret onun sonu değildi . Bu onun ödülü olmuştu . Enchantix'i kazanmıştı .

...

Trix yenilince Miele de kurtulunca Winx vedalaşma ardından Alfea'ya geri dönmüştü .

...

Alfea'da :

Gece yarısı Müdire odasında iken Profesör Saladin kapıyı tıklatarak içeri girmiş ve kötü felaketin haberini bizzat vermiş idi .

Profesör Saladin : Andros büyük bir tehlike altında eğer hemen Omega kapısı kapanmazsa gezegen hayatta kalamayacak .

Müdire Faragonda : Ah bu korkunç ! Yine Valtor'un işi mi ?

Profesör Saladin : Omega kapısı hiç tam olarak kapanmamıştı . Açılmasında ise en etkili tabi ki de Valtor'un kara sihri olmuştu .

Müdire Faragonda : Layla ve kızları uyandırsam çok iyi olacak!

...

Müdire Faragonda kızları uyandırıp odasına çağırmış idi . 

Faragonda her şeyi Layla'ya açıkladı .

Layla : Ailem onları yüz üstü bırakamam ben Andros prensesiyim eve dönmeliyim .

Faragonda : Yalnız gitmene izin veremem . Bu çok tehlikeli !

Stella :  Sormaya gerek yok ki biz seninle geliriz .

Bloom : Bize her zaman güvenebilirsin Layla .

Tecna : Hepimiz senin yanındayız .

Faragonda : Pekala kızlar ama dikkatli olun . Gereksiz riskler almayın .

...

Bu konuşmadan sonra Winx Andros'a gitmiş idi .

...

Andros'da :

Layla : Buradaki sorunu çözdükten sonra Alfea'ya döneceğim baba !

Bu sırada etrafta çok kötü bir hava vardı . Winx hazırdı ve etrafı araştırma vakti idi .

Bloom : Sihirli Winx !

Bloom ile Tecna dönüştü . 

Stella : Enchantix !

Stela , Miusa ve Layla da Enchantix'e dönüştü . 

Kızlar uçarak Omega kapısının oraya gitti . Etraf da bir sürü Valtor işaretli Andros halkı (askerleri ) vardı . Kızlar onlarla savaşıyor ve mümkün olabildiğince oraya ilerlemeye çalışıyorlardı . 

Miusa : Bak Layla işte kapı !

Layla : Umarım çok geç değildir .

Miusa ile Layla kapıya doğru ilerlediler ama onlar ilerlerken kapı daha da güçlenmiş Miusa ile Layla'yı geri tepmişti . 

Tüm Winx toplanıp kapıya tekrar yaklaştı . Yapılabilecek bir şeyler arıyorlardı . Kapının sadece içeriden kapatılacağı söyleniyordu . Bu da büyük bir cesaret isterdi .

Bloom : Domino gibi başka bir krallığın daha yok olmasına izin veremem !

Layla : Bu görev bana ait bunu ben yapmalıyım .

Bloom : O zaman bunu birlikte yaparız .

Bloom ve Layla birlikte Omega kapısına yaklaştı ama daha içeri giremeden kapı Layla ve Bloom'u itti ve Tecna öne çıktı .

Tecna : Durun ! Ben yapabilirim . 

Kızlar onu durdurmaya çalışırken o çoktan kapıdan geçmiş daha sonra kapı ile kendisi de yok olmuştu . Bunun en iyi iki şeyi şuydu . Kapı artık Andros için bir tehdit değildi ve Tecna da Enchantix'i kazanmış idi !

Winx Tecna'yı ararken kapının sonsuza dek kapandığını söylüyordu . Tecna'dan hiçbir umut yok gibiydi . Winx bu umutsuzlukla Alfea'ya geri dönmüştü ama arkadaşlarından vazgeçmeye hiç mi hiç niyetleri yoktu . 

Ertesi gün Bulutlu kuleye saldırı için yola çıktılar .

Bloom : Hadi yapalım şunu !

Stella : Enchantix !

Tüm kızlar enchantix perisine dönüşürken Bloom Powerix'e dönüşmüş idi . Daha sonra camları kırarak içeri daldılar . Oradakilere Valtor'u sordular . Hepsi bir büyünün etkisinde idi .  Winx öğrendikleri bilgi ile büyücülük laboratuvarı ve griffin'İn ofisine baktılar . Valtor Griffin'in odasında idi .

Valtor geldiklerini görünce Bloom hariç hepsini yere yıktı ve Bloom'da boş durmayarak onu ateşi ile vurdu .


Bloom : Ejderha öfkesi .

Valtor bir duvara çarparak düştü ama kısa sürede ayaklanıp Bloom'a doğru yürümeye devam etti . 

Valtor : Sen güçlüsün Bloom tıpkı Marion gibi .

Bloom : Nee ?

Valtor : Öz annen gibi ! Domino'nun kraliçesi .

Bloom : Öz annem mi nereden biliyorsun !?

Valtor : Ben onu yenmiştim ... Öz ailen Oritel ve Marion ışık ortaklığını kurdu . 

Bu konuşma sırasında Flora ve Miusa'ya da zarar vermiş idi . Bloom öfkelenip ona ateş topları yollarken Valtor konuşmaya devam etti .

Valtor : Pekala Bloom savaşmak mı istersin yoksa ailen hakkındaki gerçekleri bilmek mi ?

Bloom : Dinliyorum !

Valtor : Annen Marion'u tuzağa düşürdüm baban onu kurtarmak için gücünü kullanıp gardını düşürdüğü sırada ikisini de sonsuzluğa gönderdim . Ve böylece Domino'nun kral ve kraliçesinin sonu gelmiş oldu .

Bloom öfkelenip ona ejderi ile saldırınca Valtor tüm ejderi ve Bloom'u buz ile dondurdu .

Valtor : Ve böylece Domino'nun son hayatta kalanı da kendi sihri ile yok oldu . 

...

Stella Griffin'i hapishaneden peri tozu yardımı ile kurtardı . Bu sırada Müdire Faraonda ve Profesör Saladin de yanlarına gelmiş idi . Hep bilikte Griffin'İn odasına gittiler . Faragonda kalkan örmüş iken kızlarda peri tozları ile Bloom'u kurtarıyordu . Bloom'un gücünden kalma ateş Valtor'u etkisizleştirdi . Daha sonra hep birlikte Alfea'ya ışınlandılar . 

...

Alfea'da Müdire Faragonda'nın ofisinde :

Faragonda : Valtor'u yenmek için daha güçlü olmalısın ve daha güçlü olman için gidebileceğin tek bir yer var Bloom adı da Payros . Ejderha adası . Orada elde edebileceğin güç muhteşemdir hayatta kalma şansın çok düşüktür ve tehlikelidir .

Bloom : Umurumda değil Valtor ailemi öldürdü . Tecna'yı bizden aldı .  Payros'un ne kadar zor ya da tehlikeli olduğu hiç fark etmez . Eğer Valtor'u yenmemde bir yararı olacaksa yapacağım !

Bloom bu konuşmadan sonra hazırlıklarına başladı . Hazır olduğunda ise dışarı çıktı . Dışarıda Winx ve Uzmanlar da vardı . Bloom hepsi ile vedalaşıp gitti . 

...



𝐅𝐀𝐓𝐄  : The Winx Club Saga - 𝘗𝘰𝘸𝘦𝘳𝘧𝘶𝘭 𝘞𝘪𝘯𝘹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin